اوری بردلی در بوستون خواهد ماند

اوری بردلی در بوستون خواهد ماند

اوری بردلی، روز چهارشنبه برای امضای قراردادی جدید با بوستون سلتیکس به توافق رسید. قرارداد جدید این بازیکن با سلتیکس ۴ ساله و به مبلغ ۳۲ میلیون دلار خواهد بود.
تیم بوستون سلتیکس در واقع مبلغ پیشنهاد مقدماتی ۳٫۶ میلیون دلاری خود به این بازیکن را افزایش داد. آن پیشنهاد ۳٫۶ میلیون دلاری این اختیار را به سلتیکس می داد تا در زمان آغاز نقل و انتقالات، در صورت ارائه پیشنهاد خارجی با مبلغ بالاتر، پیشنهادی مشابه به این بازیکن ارائه کند.
تمدید قرارداد بردلی، اولویت بوستون سلتیکس در زمان آغاز نقل و انتقالات در یکم جولای بود و دو طرف که تا پایان زمان نقل و انتقالات در اکتبر ۲۰۱۴ نتوانسته بودند به توافق برسند، به سرعت گفتگوهای خود برای امضای قرارداد جدید را آغاز کردند.
بردلی در کمپ بسکتبالی که روز دوشنبه در شهر بوستون برگزار شد گفته بود:” من می خوام اینجا باشم و این موضوع رو به تیم سلتیکس گفتم. وقتی که زمانش فرا برسه، خواهیم دید که چه اتفاقی می افته و اگه ما به توافق برسیم مشخص خواهد شد.”
اوری بردلی در فصل ۲۰۱۳-۱۴ عملکرد خوبی داشت و با میانگین ۱۴٫۹ امتیاز، بیشترین میانگین امتیاز دوران حرفه ای خود را به ثبت رساند. این بازیکن در ۶۰ مسابقه ای که در این فصل حاضر بود، به طور متوسط ۳۰٫۹ دقیقه در هر بازی در زمین بود و توانست متوسط ۳٫۸ ریباند،۱٫۴ پاس منجر به گل و ۱٫۱ توپ ربایی را ثبت کند.
این بازیکن امسال توانایی های خود در حمله را که دو سال پیش، پس از انجام دو عمل جراحی شانه از دست داده بود به دست آورد. او دو سال پیش در ریباند نیز قوی تر بود. دفاع بردلی در این فصل کمی افت داشت و برخلاف فصل ۲۰۱۲-۱۳ که در ترکیب تیم دفاعی NBA جای گرفت، امسال در این امر ناکام ماند و تنها تعداد انگشت شماری رای برای قرار گرفتن در ترکیب تیم دفاعی لیگ کسب کرد.
اوری بردلی ۲۲ بازی فصل ۲۰۱۳-۱۴ را به دلیل مشکلات مچ پا از دست داد و در فصل پیش از آن نیز عمل های جراحی روی هر دو شانه خود انجام داد که موجب شد ۳۱ بازی را از دست بدهد. این بازیکن همچنین تعدادی از بازی های اولین فصل حضورش در لیگ را به دلیل ریکاوری عمل جراحی زانوی مصدوم خود از دست داده بود.
تیم بوستون سلتیکس بر این عقیده است که بردلی که فصل آینده پنجمین سال حضورش در NBA را تجربه می کند، همچنان در حالی توسعه توانایی های خود است. این بازیکن پس از پایان فصل ۲۰۱۱-۱۲ به عنوان گارد شوت زن استارتر، جایگزین ری الن در ترکیب بوستون شد و سلتیکس ترکیب این بازیکن با راژان راندو در عقب زمین خود را می پسندد.
تیم بوستون سلتیکس در درفت سال ۲۰۱۴، گارد راس دانشگاه اکلاهما استیت، مارکوس اسمارت را به عنوان انتخاب ششم جذب کرد.دنی اینج مدیر کل سلتیکس تاکید کرده است به دنبال ترکیبی است که در آن دقایق بازی بین بردلی، اسمارت و راژان راندو تقسیم شود.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. Drose گفت:

    باسلام
    آیا خبر انتقال کارملو به شیکاگو صحت داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *