بازیکنان ذخیره مسابقه All Star 2016 ان بی ای

بازیکنان ذخیره مسابقه All Star 2016 ان بی ای

دریماند گرین و کلی تامپسن از گلدن استیت واریورز در لیست ۱۴ نفره بازیکنانی قرار دارند که توسط سرمربیان لیگ، به عنوان بازیکنان ذخیره مسابقه All Star 2016 ان بی ای انتخاب شده اند. گرین برای نخستین بار برای شرکت در بازی آل استار NBA انتخاب شده است و کلی تامپسن برای دومین سال متوالی این افتخار را کسب کرده است. این دو به استفن کری که در تیم کنفرانس غرب شروع کننده است می پیوندند تا گلدن استیت که با ۴۲ برد و ۴ باخت، بهترین رکورد لیگ را در اختیار دارد، سه نماینده در مسابقه آل استار داشته باشد؛ اتفاقی که از فصل ۱۹۷۵-۷۶ بی سابقه بوده است.
لامارکوس آلدریج از سن آنتونیو اسپرز، دیمارکوس کازینس از ساکرامنتو کینگز، انتونی دیویس از نیو اورلینز پلیکانز، جیمز هاردن از هبوستن راکتس و کریس پاول از لس آنجلس کلیپرز، دیگر بازیکنان ذخیره تیم غرب در کنار گرین و تامپسن هستند.
بازیکنان ذخیره تیم شرق شامل کریس باش از میامی هیت، جیمی باتلر از شیکاگو بولز، دمار دروزن از تورنتو رپتورز، آندره درامند از دیترویت پیستونز، پاول میلسپ از آتلانتا هاوکس، آیزیاه تامس از بوستون سلتیکس و جان وال از واشنگتن ویزاردز است.
پس از ریک بری، فیل اسمیت و جمال ویلکس که ۴۰ سال پیش، از یک تیم باهم در آل استار حضور داشتند، کری، گرین و تامپسن، اولین مثلثی هستند که از یک تیم در مسابقه آل استار حضور دارند. گرین که میانگین ۱۴٫۵ امتیاز، ۹٫۴ ریباند و ۷٫۲ پاس منجر به گل را در کارنامه دارد، با ۸ تریپل دابل پیشتاز بازیکنان لیگ در این فاکتور است. کلی تامپسن که متوسط ۲۰٫۹ امتیاز را ثبت کرده است، با ۱۴۰ شوت سه امتیازی موفق، در رده‌ی دوم لیگ از نظر تعداد شوت های سه امتیازی موفق قرار دارد. همچنین:
– لامارکوس آلدریج در اولین فصل حضورش در اسپرز، برای پنجمین بار متوالی برای حضور در بازی All-Star انتخاب شده است.
– دیمارکوس کازینس که تنها بازیکن لیگ است که در میانگین امتیاز (۲۷٫۳) و ریباند (۱۱٫۳) در بین ۵ بازیکن برتر قرار دارد، برای دومین فصل پی در پی برای حضور در این مسابقه انتخاب شده است.
– انتونی دیویس برای سومین سال متوالی برای حضور در این مسابقه انتخاب شده است. او تنها بازیکن NBA با میانگین حداقل ۲۰ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۲ بلاک شات است.
– جیمز هاردن که با متوسط ۲۷٫۵ امتیاز، دومین بازیکن برتر لیگ از این نظر است، پس از پیوستن به هیوستن در سال ۲۰۱۲، برای چهارمین سال متوالی افتخار حضور در این مسابقه را کسب کرده است.
– کریس پاول برای نهمین سال پی در پی برای حضور در این بازی انتخاب شده است. او با میانگین ۱۲٫۹ پاس منجر به گل، رکورددار میانگین اسیست در تاریخ مسابقات آل استار است.

بازیکنان ذخیره مسابقه All Star 2016 ان بی ای

در تیم شرق، درامند و تامس برای اولین بار برای حضور در مسابقه ستارگان انتخاب شده اند. درامند که پیشتاز بازیکنان لیگ در ریباند (۱۵٫۲ ریبانددر هر بازی) و دابل دابل (۳۸) است، پس از الن آیورسن که در فصل ۲۰۰۸-۰۹ برای حضور در این مسابقه انتخاب شد، اولین بازیکن دیترویت است که این افتخار را به دست آورده است. تامس که شصتمین و آخرین انتخاب درفت سال ۲۰۱۱ بود، میانگین ۲۱٫۶ امتیاز (رتبه ۱۲ لیگ) و ۶٫۶ پاس منجر به گل (رتبه ۹ لیگ) را در رقابت های این فصل به ثبت رسانده است.

– کریس باش از میامی هیت که ۷ فصل اول حضورش در لیگ را در تورنتو سپری کرده است، برای یازدهمین سال متوالی برای مسابقه آل استار NBA انتخاب شده است. در میان بازیکنان فعلی لیگ، تنها کوبی برایانت (۱۸ انتخاب متوالی)، لبران جیمز (۱۲ انتخاب متوالی) و دوین وید (۱۲ انتخاب متوالی)، حضورهای پی در پی بیشتری در آل استار داشته اند.
– جیمی باتلر که با میانگین ۲۲٫۳ امتیاز (رتبه ۱۱ لیگ)، بهترین میانگین امتیاز دوران حرفه ای خود را ثبت کرده است، دومین حضور متوالی خود در این رویداد را تجربه خواهد کرد.
– دمار دروزن که با متوسط ۲۳ امتیاز (رتبه ۹ لیگ)، بیشترین میانگین امتیاز دوران حضورش در لیگ را به دست آورده و پیشتاز بازیکنان لیگ در امتیازات کسب شده در حرکت به سمت سبد است، برای دومین بار پی در پی برای حضور در آل استار انتخاب شده است. دروزن و کایل لوری که بازیکن شروع کننده در ترکیب شرق است، پس از جری وست و گیل گودریچ از لس آنجلس لیکرز (سال ۱۹۷۲)، اولین بازیکنان زمین عقب خواهند بود که در یک مسابقه آل استار که در شهر تیمشان برگزار می شوند، حضور دارند.
– پاول میلسپ پس از پیسوتن به هاوکس در سال ۲۰۱۳، سومین حضور پی در پی خود در این مسابقه را تجربه خواهد کرد. این بازیکن در دهمین فصل حضورش در لیگ، با میانگین ۱۸٫۳ امتیاز، بهترین متوسط امتیاز دوران حرفه ای خود را ثبت کرده است.
– جان وال که عنوان بهترین بازیکن ماه دسامبر را به دست آورده بود، برای سومین بار متوالی در بازی آل استار حضور خواهد داشت.
بازیکنان ذخیره آل استار توسط ۳۰ سرمربی لیگ انتخاب شده اند. از سرمربیان لیگ خواسته شده بود ۷ بازیکن شامل ۲ گارد، ۳ بازیکن زمین جلویی و ۲ بازیکن بدون در نظر گرفتن پست، از کنفرانس خودشان انتخاب کنند. سرمربیان نمی توانستند بازیکنان تیم خودشان را انتخاب کنند.
در صورتی که بازیکنی نتواند در مسابقه آل استار شرکت کند، جایگزین او توسط کامیشنر NBA، آدام سیلور انتخاب خواهد شد. اگر بازیکن مصدوم یکی از بازیکنان شروع کننده باشد، جایگزین او در ترکیب شروع کننده توسط سرمربی تیم تعیین می شود.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۳ پاسخ

  1. Km گفت:

    از سال ١٩٩٧ تا بهه حال این اولین آل ستاریه که دانکن یا ناویتزکی توش نیستند

  2. Mahdi6 گفت:

    جای هاوارد و دریک رز خالیه

    • amir گفت:

      رز بعد از مصدومیتش دیگه مثل قبلناش نمیتونه بازی دیگه درحد بازیکنای ال استار نیست هاوارد هم خیلی تحلیل رفته اما اگه هاوارد بود بازی قشنگتر میشد.به نظر من جای گریفین و ایروینگ خالیه تو این مسابقه.

      • M_N Oklahoma.city.thunder گفت:

        اصلا آل استار زیبا نیست فقط حوصله آدم سر میره فقط بدرد کسب درآمد برای شرکت های تبلیغاتی و تفریح دور همی میخوره .به نظر من که خیلی بی معنیه

  3. sina777 گفت:

    با این وضعیت احتمال بردن غرب بیشتره
    اما بسکتبال ورزش غیر قابل پیش بینی هستش

  4. amir گفت:

    سلام اقای شریفی اگه میشه TOP10 بازیکنان ال استار رو بزارید ممنون

  5. علی گفت:

    بازی کوتوله هاست…

  6. Irving گفت:

    نامردا :(((((( یه کشور به لوری رای دادن از کایری جلو زد. این چه قانونیه آخه؟

    • Kiiiiiiiiiing گفت:

      درست میگی در مقابل تورنتو ، اوهایو خیلی کوچیکه و همین نشون میده ارزش آرای بازیکنای کلیولند رو در مقابل رای هایی که از شهرها و ایالات بزرگ جمع میشوند مثل نیویورک و شیکاگو و کالیفرنیا ، همین گسول فقط ۳۶۰ رای کمتر از کارملو آورد ولی مربی ها بهش رای ندادن

  7. Mahdi6 گفت:

    کسی میدونه پاول میلسپ مصدومیتش چقدر طول میکشه؟؟؟
    میخوام بدونم به ال استارز میرسه یا نه؟؟؟

    • My Dubs گفت:

      اینطور که گفتن جدی نیست حتی ام ار ای هم نخواسته بازی با هیت شاید برسه
      به ال استارز هم صددرصد میرسه خیالت راحت.

  8. My Dubs گفت:

    دستت درد نکنه دنبالش میگشتم

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *