گرگ پاپویچ تیم کنفرانس غرب را در مسابقه All-Star 2016 هدایت خواهد کرد

گرگ پاپویچ تیم کنفرانس غرب را در مسابقه All-Star 2016 هدایت خواهد کرد

گرگ پاپویچ، سرمربی سن آنتونیو اسپرز، تیم کنفرانس غرب را در مسابقه All-Star 2016 که روز ۱۴ فوریه برگزار می شود، هدایت خواهد کرد.
سرمربیان دو تیمی که تا دو هفته مانده به مسابقه آل استار، تیمشان بهترین رکورد را در کنفرانس کسب کرده باشد، در این مسابقه تیم های کنفرانس خود را هدایت می کنند. البته مربیان اجازه ندارند در دو مسابقه آل استار متوالی حضور داشته باشند.
لوک والتون، سرمربی موقت گلدن استیت واریورز، این تیم را برای کسب رکورد ۳۹ برد و ۴ باخت در ۴۳ بازی اول فصل و پیش از آنکه استیو کر در روز ۲۲ ژانویه بازگردد، رهبری کرد. علی رغم اینکه گلدن استیت با رکورد ۴۱ برد و ۴ باخت، بهترین رکورد را در میان تیم های غرب در اختیار دارد، استیو کر نمی تواند تیم غرب را در مسابقه امسال هدایت کند چراکه این مربی در بازی سال گذشته سرمربی تیم غرب بوده است. اسپرز با ۳۸ برد و ۷ باخت، دومین رکورد برتر کنفرانس غرب را در اختیار دارد که موجب شده است پاپویچ، قهرمان ۵ باره NBA، برای چهارمین بار به عنوان مربی کنفرانس غرب در مسابقه All Star انتخاب شود.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *