ترکیب تیم ها برای مسابقه ستاره های در حال رشد آل استار ۲۰۱۶ مشخص شد

ترکیب تیم ها برای مسابقه ستاره های در حال رشد آل استار 2016 مشخص شد

اندرو ویگینز از مینسوتا تیمبرولوز که سال گذشته عنوان بهترین بازیکن سال اولی را کسب کرد و هم تیمی اش کارل-انتونی تاونز که دو ماه متوالی عنوان بهترین بازیکن تازه کار ماه کنفرانس غرب را کسب کرده است، از جمله بازیکنان برجسته‌ی لیست ۲۰ نفره ای هستند که برای حضور در مسابقه ستاره های در حال رشد آل استار ۲۰۱۶ که روز ۱۲ فوریه در ایر کانادا سنتر تورنتو برگزار می شود، انتخاب شده اند.
کریستاس پورزینگس از نیویورک نیکس که دو ماه متوالی عنوان بهترین بازیکن تازه کار ماه کنفرانس شرق را کسب کرده است، در تیم منتخب جهان به ویگینز می پیوندد. زک لاوین از مینسوتا، قهرمان مسابقه اسلم دانک سال گذشته، در کنار تاونز در ترکیب تیم منخب ایالات متحده قرار خواهد داشت. تیم تیمبرولوز در این مسابقه سه نماینده دارد که هر سه ۲۰ ساله هستند.
برای دومین سال متوالی، در مسابقه ستاره های در حال رشد، ۱۰ نفر از بازیکنان سال اولی و دومی آمریکایی در برابر ۱۰ نفر از بسکتبالیست های سال اولی و دومی غیر آمریکایی قرار می گیرند.
اندرو ویگینز که در مسابقه سال گذشته نیز حضور داشت، هم اکنون با میانگین ۲۰٫۸ امتیاز، در رده‌ی پانزدهم لیگ از این نظر قرار دارد. پورزینگس نیز با متوسط ۱۴ امتیاز و ۲ بلاک شات، در این دو فاکتور در میان بازیکنان تازه کار به ترتیب در مکان های اول و سوم قرار گرفته است. ویگینز در مسابقه سال گذشته که با برتری ۱۲۱ بر ۱۱۲ تیم منتخب جهان مقابل تیم منتخب آمریکا خاتمه یافت، ۲۲ امتیاز کسب کرد و عنوان MVP آن مسابقه را به دست آورد.
دوایت پاول از دالاس موریکس و اندرو ویگینز، دو بازیکن متولد تورنتو در ترکیب تیم منتخب جهان هستند. بویان باگدانیوچ از بروکلین نتز، کلینت کاپلا از هیوستن راکتس، ماریو هزونیا از اورلاندو مجیک، نیکولا جاکیچ و امانوئل مودیای از دنور ناگتز، نیکولا میروتیچ از شیکاگو بولز و رائول نیتو از یوتا جاز، دیگر اعضای تیم منتخب جهان هستند.
کارل-انتونی تاونز، انتخاب شماره ۱ درفت ۲۰۱۵، یکی از ۳ بازیکن NBA است که در این فصل از رقابت ها میانگین ۱۶ امتیاز، ۹ ریباند و ۱٫۵ بلاک شات، را ثبت کرده است. جلیل اوکفور از فیلادلفیا که با میانگین ۱۷٫۴ امتیاز، پیشتاز بازیکنان سال اولی در میانگین امتیاز است، هم تیمی اش نرلنز نوئل که تنها بازیکن NBA با میانگین ۱٫۵ بلاک شات و ۱٫۵ توپ ربایی است، در کنار تاونز و لاوین در ترکیب تیم منتخب آمریکا قرار می گیرند. جردن کلارکسن و دی‌آنجلو راسل از لس آنجلس لیکرز، رادنی هود از یوتا جاز، جباری پارکر از میلواکی باکز، الفرید پیتون از اورلاندو مجیک و مارکوس اسمارت از بوستون سلتیکس، دیگر بازیکنان تیم منتخی آمریکا هستند.
بازیکنان حاضر در مسابقه ستاره های در حال رشد توسط کمک مربیان لیگ انتخاب شده اند. آنها برای هر تیم ۴ بازیکن گارد، ۴ بازیکن زمین جلو و ۲ بازیکن بدون در نظر گرفتن پستشان انتخاب کرده اند. یکی دیگر از شرایط انتخاب بازیکنان هر تیم این بوده که هر کمک مربی باید حداقل ۳ بازیکن سال اولی و ۳ بازیکن سال دومی انتخاب می کرده است.
ترکیب تیم های منتخب جهان و منتخب ایالات متحده در مسابقه BBVA Compass Rising Stars را در جدول زیر مشاهده می کنید.

تیم منتخب آمریکا تیم منتخب جهان
جردن کلارکسن (لیکرز) بویان باگدانویچ (نتز)
رادنی هود (جاز) کلینت کاپلا (راکتس)
زک لاوین (تیمبرولوز) ماریو هزونیا (مجیک)
نرلنز نوئل (سیکسرز) نیکولا جاکیچ (ناگتز)
جلیل اوکفور (سیکسرز) نیکولا میروتیج (بولز)
جباری پارکر (باکز) امانوئل مودیای (ناگتز)
الفرید پیتون (مجیک) رائول نیتو (جاز)
دی‌آنجلو راسل (لیکرز) کریستاس پورزینگس (نیکس)
مارکوس اسمارت (سلتیکس) دوایت پاول (موریکس)
کارل-انتونی تاونز (تیمبرولوز) اندرو ویگینز (تیمبرولوز)

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. sina777 گفت:

    به امید پیروزی منتخب امریکا

  2. Mahdi6 گفت:

    تیم امریکا قوی تره

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *