برنامه مسابقات NBA در فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۴ منتشر شد

برنامه مسابقات NBA در فصل 2013-2014 منتشر شد

تیم میامی هیت دفاع از عنوان قهرمانی خود را با بازی مقابل شیکاگو بولز در روز ۲۹ اکتبر ۲۰۱۳ آغاز خواهد کرد؛جایی که انتظار می رود درک رز دوباره به میادین بازگردد.در حالی که ساعتی بعد در همان شب،رقابتی کاملا لس آنجلسی بین دو تیم این شهر برگزار خواهد شد و این در حالی است که لیکرز اولین بازی بدون دوایت هاوارد و کلیپرز اولین مسابقه را با سرمربی جدید خود داک ریورز،تجربه خواهد کرد.
برنامه مسابقات NBA در فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۴ روز سه شنبه منتشر شد.طبق این برنامه تیم های میامی هیت و لس آنجلس لیکرز در روز کریسمس در لس آنجلس به دیدار هم می روند؛بازی ای که احتمالا در آن شاهد دوئل لبرون جیمز و کوبی برایانت خواهیم بود.ساعاتی پیش از این دیدار،در آن سوی ایالات متحده و در شهر نیویورک شاهد شاهد رقابت کارملو انتونی و کوین دورانت در بازی تیم های نیویورک و اکلاهما سیتی خواهیم بود.
اولین رویارویی دوایت هاوارد با لیکرز پس از ترک این تیم و پیوستن به هیوستون،در روز ۱۴ فوریه روی خواهد داد که به کوبی برایانت زمان کافی می دهد تا پس از پاره شدن تاندون آشیلش در اواخر فصل گذشته،توانایی هایی کامل خود را به دست آورد.
تقریبا در همان زمانی که میامی هیت مراسم اهدای حلقه های قهرمانی به اعضای تیمش را برگزار می کند،ایندیانا پیسرز در اولین بازی فصل میزبان اورلاندو مجیک خواهد بود.میامی هیت پس از این مراسم سعی می کند یک خوشامد گویی خشن به مناسبت بازگشت درک رز به میدان،به این بازیکن بگوید.درست مانند همان چیزی که در اولین بازی این بازیکن پس از مصدومیت زانو،در بازی افتتاحیه پلی آف سال ۲۰۱۲ رخ داد.
بیشتر تیم ها بازی های خود را در روز ۳۰ اکتبر آغاز خواهند کرد.دو شب بعد میامی هیت به عنوان حریف مقابل تیم بروکلین نتز قرار خواهد گرفت که پس از جذب کوین گارنت و پاول پیرس از بوستون،اولین بازی خانگی خود را برگزار خواهد کرد.
مطابق برنامه،دو بازیکنی که سلتیکس را برای کسب مقام قهرمانی سال ۲۰۰۸ ان بی ای رهبری کردند،در تاریخ ۲۶ ژانویه و در ترکیب بروکلین نتز،یک بازگشت احساسی و هیجان انگیز به بوستون خواهند داشت تا در مقابل تیم سابق خود قرار گیرند.در روز ۱۱ دسامبر،داک ریورز برای اولین بار در یک دهه اخیر،به عنوان یک غیر بوستونی،به تی دی گاردن وارد خواهد شد و تیم جدیدش کلیپرز را مقابل تیم سابقش بوستون،هدایت خواهد کرد.این مربی همچنین در ۱۲ دسامبر در سالن باکلیز سنتر،با دو ستاره سابق خود،کوین گارنت و پاول پیرس،تجدید دیدار خواهد کرد.
دیگر نقاط برجسته برنامه فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۴ لیگ که ازطریق یک برنامه ویژه از شبکه NBA TV پخش شد،شامل موارد زیر هستند:
-میامی هیت در ۲۶ ژانویه میزبان سن آنتونیو اسپورز خواهد بود؛این اولین دیدار این دو تیم پس از پیروزی هیت در بازی هفتم فینال سال گذشته خواهد بود.این دو تیم همچنین در روز ۶ مارس در تگزاس به مصاف هم می روند.
-برنامه بازی ها در روز کریسمس شامل ۵ بازی خواهد بود:شیکاگو و بروکلین به میزبانی نتز،اکلاهما سیتی و نیویورک در نیویورک،میامی و لیکرز در لس انجلس،هیوستون راکتز و سن آنتونیو اسپورز در AT&T سنتر و کلیپرز و گلدن استیت به میزبانی گلدن استیت.
-آنتونی بنت،انتخاب شماره یک درفت امسال می تواند اولین بازی خود را در خانه انجام دهد؛جایی که در ۳۰ اکتبر کلیولند میزبان بروکلین است.
-بروکلین نتز از ۱۱ تا ۲۰ ژانویه در سفرهای خارج از خانه خواهد بود تا ۳ بازی در ۳ کشور مختلف انجام دهد.این تیم اولین بازی خود را در شهر تورنتو کانادا مقابل رپتورز انجام خواهد داد.سپس برای رویارویی با اتلانتا هاوکس در ۱۶ ژانویه به لندن سفر می کند.سپس به نیویورک باز خواهد گشت تا در جشن روز مارتین لوتر کینگ به مصاف نیکس برود.
-تیم های سن آنتونیو و مینسوتا در روز ۴ دسامبر در مکزیکو سیتی به دیدار هم می روند.
فصل عادی در روز ۱۶ آپریل پایان می یابد و بازی آل استار نیز روز ۱۶ فوریه در نیو اورلئانز برگزار خواهد شد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۶ پاسخ

  1. farzin گفت:

    ببخشید کوبی از چه زمانی به طور دقیق میتونه به میادین برگرده

  2. علی گفت:

    ببخشید در بین عکس ها کوبی را نمی بینم.
    رسیدگی شود.

  3. amir.h گفت:

    ta vakhti jeams hast kobi harfi bara goftan nakhahad dasht

  4. کوبی رو با یکی حرفه ای تر مقایسه کن.کوبی وقتی تو سن جیمز بود جای حرف نذاشت برا هیچکی.من الان از ۲۰۰۵ nba میبینم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *