برندون جنینگز ادامه فصل ۲۰۱۴-۱۵ را از دست داد

برندون جنینگز ادامه فصل 2014-15 را از دست داد

برندون جنینگز، گارد تیم دیترویت پیستونز به دلیل پارگی تاندون آشیل پای چپ، ادامه فصل ۲۰۱۴-۱۵ را از دست خواهد داد.
این بازیکن در کوارتر سوم مسابقه شنبه شب برابر میلواکی که به شکست ۱۰۱ بر ۸۶ پیستونز انجامید، مصدوم شد. جنینگز در ۴۱ بازی این فصل میانگین ۱۵٫۴ امتیاز و ۶٫۶ پاس منجر به گل را به ثبت رسانده بود.
دیترویت تا پیش از بازی روز ۲۵ ژانویه برابر تورنتو، ۱۲ مسابقه از ۱۶ بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود و پس از شروعی ناامید کننده در این فصل، بار دیگر به جمع تیم هایی که برای صعود به پلی آف تلاش می کنند بازگشته بود. اما با از دست دادن جنینگز ۲۵ ساله، کار ای تیم برای ادامه دادن روند رو به رشدش دشوار خواهد بود.
دیترویت پیستونز از سال ۲۰۰۹ نتوانسته است به مرحله حذفی مسابقات لیگ صعود کند که رکورد طولانی ترین عدم حضور متوالی در پلی آف در بین تیم های کنفرانس شرق است.
تیم دیترویت پیستونز جدول زمانی برای بازگشت جنینگز ارائه نداده است اما این بازیکن در توییتی، اعلام کرده است که ۶ تا ۹ ماه نمی تواند بازی کند.
با مصدومیت جنینگز، دی.جی. آگوستین جایگزین او در ترکیب استارتر خواهد شد و اسپنسر دینویدی تازه کار گارد راس ذخیره خواهد بود.
استن ون گاندی، سرمربی تیم پیستونز در تماسی که با مدیرکل این تیم داشته، اعلام کرده که به دنبال اضافه کردن گارد راس دیگری به ترکیب این تیم است.
پیستونز پس از کنار گذاشتن جاش اسمیت، یک جای خالی در ترکیب خود دارد. به گفته ون گاندی این تیم می تواند از قانون هاردشیپ اکسپشن نیز برای جذب یک بازیکن دیگر استفاده کند.
برای پیستونز سخت است بازیکنی پیدا کند که غرور و اعتماد به نفس جنینگز را داشته باشد؛ ویژگی که ون گاندی از آن به عنوان “خصوصیات فطری” یک رهبر یاد می کند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۶ پاسخ

  1. خوندم در espn این مطلب رو
    ناراحت شدم خیلی

  2. نگاه کن بیچاره چطوری داره تو عکس بالا عربده میزنه بدجورم پاره شده حیفش بود تازه داشتن راه میفتادنا ولی مصدومیت همیشه یه مانع و ترس واسه تیما بوده که یوقت نیاد سراغ بازیکناشون…
    یکی از دست چپ های بی نظیره ان بی ای هس جنینگز.

  3. به اون دو خط آخری توجه کردین؟!؟!:
    برای پیستونز سخت است که بازیکنی پیدا کند که غرور و اعتماد بنفس جنینگز رو داشته باشد.ویژگی که ون گاندی آن را بعنوان خصوصیات فطری یک رهبر یاد میکند.
    این متن فوق العاده بود خیلی حرفه ها که یکی ازت اینجوری یاد کنه لیاقت میخاد که جنینگز داره امیدوارم که یروزم ما ها داشته باشیم.

  4. مجید گفت:

    ۲۵ سالشه مصدوم شده!!

  5. MoNST3R گفت:

    زکی باو!
    تازه دیترویت یکم جوون گرفته بود بعد چند وقت,دلیلش هم همین براندون جنگینز بود,واقعا تیم رو رهبری میکرد و از اون گرگ مونرو و آندره دروموند زیر حلقه کار میکشید,فقط میتونم بگم حیف شد,امیدوارم زودتر به بهبودی کامل برسه

  6. MoNST3R گفت:

    انگار نوبتی هم باشه نوبت مصدومیت هاست که این فصل هم خودی نشون بدن و یقه ی بازیکن ها رو بگیرن

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *