نیمه نهایی لیگ ملی بسکتبال در ششم بهمن ۹۳

نیمه نهایی لیگ ملی بسکتبال در ششم بهمن 93

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام با برتری مقابل دانشگاه آزاد در دومین مسابقه نیمه نهایی لیگ ملی بسکتبال، کار را به بازی سوم کشاند.

پتروشیمی بندر امام امروز در سالن اندیشه میزبان دانشگاه آزاد بود که موفق شد با نتیجه‌ی ۷۲ بر ۶۹، حریف خود را مغلوب کند.

پتروشیمی در حالی در این مسابقه به پیروزی رسید که از اواخر کوارتر سوم، بهنام یخچالی را به دلیل ۵ خطائه شدن در ترکیب نداشت. صمد نیکخواه بهرامی و میثم میرزایی از این تیم نیز در اواسط کوارتر چهارم، به دلیل انجام خطای پنجم، مجبور به ترک بازی شدند. پس از اخراج میثم میرزایی از زمین، تماشاگران شروع به فحاشی به تیم داوری کردند که موجب شد بازی دقایقی متوقف شود.

محمد ترابی از پتروشیمی در ۷ ثانیه مانده به پایان این بازی، با یک ریباند حمله و وارد سبد کردن توپ، نتیجه را به ۷۲ بر ۶۹ تغییر داد و تا حد زیادی خیال هم تیمی هایش را راحت کرد. در ادامه روزبه ارغوان فرصت داشت تا با شوت سه امتیازی خود، نتیجه را به تساوی بکشاند، اما نتوانست شوت خود را وارد سبد کند.

صمد نیکخواه بهرامی با کسب ۱۸ امتیاز، ۳ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی، به پتروشیمی برای کسب این پیروزی کمک کرد. این بازیکن با تاثیرگذاری +۱۴، موثرترین بازیکن تیمش در این دیدار بود. بهترین بازیکن دانشگاه آزاد نیز روزبه ارغوان بود که ۲۳ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۳ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد.

با ثبت این نتیجه، دو تیم در مجموع ۲ بر ۲ مساوی شدند و برای تعیین فینالیست، باید پنجشنبه همین هفته بار دیگر به مصاف هم بروند. برای دیدن برنامه آخرین مسابقه، اینجا کلیک کنید.

منبع عکس: نسیم

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. همیشه نیمه نهایی ها و فینال لیگ رو جذاب کردند وگرنه اولای لیگ که اصن کی به کیه…
    پترو و مهرام فینال قشنگی میشه خیلی جای مهدی کامرانی و حامد و ارسلان خالیه اگه این سه بودند غوغای میشد مث چند فصل قبل.

  2. جاناتان گیبسون که یادتونه گارد خیلی خوش تکنیک و فرض پترو واقعا حقش حضور تو ان بی ای بود مث اونو من اصلا تا الان ندیدم تو لیگ و مطمنن نخواهم دید خیلی دارم تلاش میکنم مدل و سبک بازی با توپم بشه مث اون فوق العادس لامصب رگه آمریکایشو نشون داد دمش گرم.

  3. مجید گفت:

    بازی رو دیدم.صمد خوب شوت زد.

  4. این عکس بالایه صمد مال بازی امروز نیس داوره بازی امروز پیراهنش نارنجی بود نه خاکستری!!
    اصن ریز بینی رو حال کردی…

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *