بروک لوپز و دریماند گرین؛ بهترین بازیکنان هفته NBA

بروک لوپز از بروکلین نتز و دریماند گرین از گلدن استیت واریورز بهترین بازیکنان هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب لقب گرفتند. این دو برای بازی هایی که از ۲۸ دسامبر تا ۳ ژانویه انجام دادند موفق به کسب این عناوین شدند.

بروک لوپز

بروک لوپز با میانگین ۲۶٫۷ امتیاز (رتبه ۲ کنفرانس)، ۱۳٫۳ ریباند (رتبه ۳ کنفرانس) و ۳٫۶۷ بلاک شات (رتبه ۲ کنفرانس)، بروکلین نتز را برای ثبت رکورد ۲ برد و ۱ باخت در بازی های این هفته رهبری کرد. او با وارد سبد کردن ۶۰٫۹ درصد از شوت های خود، در جایگاه ششم کنفرانس شرق از نظر درصد شوت قرار گرفت. این بازیکن در هر سه بازی هفته، دابل دابل امتیاز-ریباند کرد. لوپز در پیروزی ۱۰۰ بر ۹۷ تیمش مقابل بوستون سلتیکس در روز دوم ژانویه، ۳۰ امتیاز و ۱۳ ریباند به دست آورد.

دریماند گرین

دریماند گرین با کسب میانگین ۱۸٫۸ امتیاز، ۱۱٫۳ ریباند (رتبه ۴ مشترک غرب) و ۹٫۵ پاس منجر به گل (رتبه ۴ غرب)، به گلدن استیت برای ثبت رکورد ۳ برد و ۱ باخت در این هفته از مسابقات کمک کرد. او در این هفته از بازی ها دو بار تریپل دابل کرد که موجب شد تعداد تریپل دابل هایش در این فصل از رقابت ها به عدد ۶ برسد و همچنان پیشتاز بازیکنان لیگ در این زمینه باشد. این بازیکن در روز دوم ژانویه با کسب ۲۹ امتیاز، ۱۷ ریباند و ۱۴ پاس منجر به گل، نقش به سزایی در پیروزی ۱۱۱ بر ۱۰۸ تیمش مقابل دنور ناگتز در وقت اضافه داشت.

جیمی باتلر از شیکاگو بولز، لبران جیمز از کلیولند کولیرز، جی.جی. ردک از لس آنجلس کلیپرز، کریس میدلتون از میلواکی باکز، سی‌جی مک‌کالوم از پرتلند تریل بلیزرس، لامارکوس آلدریج از سن آنتونیو اسپرز و دمار دروزن از تورنتو رپتورز، دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته در کنفرانس هاس شرق و غرب بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. alik گفت:

    ایول گرین امروز هم تریپل دابل کرد جلوی هورنتز

  2. حمید گفت:

    البته تیتر سایت nba در مورد بازیکن ماه بود ولی توش راجع به بازیکن هفته نوشته بود!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *