تمرین روی هیبرت با تیم دانکن در سن آنتونیو

تمرین روی هیبرت با تیم دانکن در سن آنتونیو

روی هیبرت،سنتر تیم ایندیانا پیسرز در چند سال گذشته،وقت خود در طول تعطیلات تابستان را صرف تمرین کردن با بعضی از بهترین بازیکنان پست ۴ و ۵ تاریخ NBA کرده است.
سه سال پیش او با بیل والتون که نام او در تالار مشاهیر NBA دیده می شود،تمرین کرد.هیبرت اخیرا با تیم دانکن که یکی از با ثبات ترین و با استعدادترین Big Man های ان بی ای در سه دهه اخیر بوده،تمرین کرده است.دانکن پس از آنکه در درفت سال ۱۹۹۷ به عنوان انتخاب شماره ۱ توسط اسپورز جذب شد،تیمش را برای کسب موفقیت های باورنکردنی رهبری کرد که کسب ۴ قهرمانی ان بی ای از آن جمله است.
بیل والتون در سال ۲۰۱۰ گفت:”به طور کلی،قهرمان شدن به سلامت ماندن بازیکنان و همچنین امتیاز بازی کردن در خانه خود بستگی دارد.و همچنین به کار کردن روی سلامتی،تناسب اندام و مهارت ها در طول تابستان وابسته است.”
والتون همچنین گفته بود:”شما در این لیگ وقتی برنده می شوید که منطقه ۳ ثانیه را کنترل کنید و یک بازیکن ۲۱۸ سانتی و ۱۱۸ کیلیویی که از نظر ژنی خوش شانس بوده است (هیبرت)،باید این کار را برای ایندیانا انجام دهد.”
هیبرت در اواخر ماه جولای گفته بود که قصد دارد به مدت یک یا دو هفته با تیم دانکن تمرین کند.همان طور که انتظار می رفت او روز دوشنبه برای تمرین با دانکن،به زمین تمرینی دانکن در سن آنتونیو رفت.
این بازیکن در توییتر خود از تیم سن آنتونیو که اجازه داده اند با بازیکنشان تمرین کند،تشکر کرده است.
هیبرت احترام زیادی برای بازی دانکن قائل است و این دو،دوستان نزدیک هستند.آنها اغلب در طول فصل با هم در ارتباط هستند و هیبرت سعی می کند هر چقدر می تواند از بازیکنی که در آینده وارد تالار مشاهیر NBA خواهد شد،یاد بگیرد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *