توافق سه تیمه برای انتقال جف گرین به ممفیس

توافق سه تیمه برای انتقال جف گرین به ممفیس

به گفته یک شخص نزدیک به موقعیت، تیم های ممفیس گریزلیز، بوستون سلتیکس و نیو اورلینز پلیکانز برای یک انتقال ۳ تیمه که طی آن فروارد بوستون سلتیکس، جف گرین به ممفیس منتقل خواهد شد، به توافق رسیدند.
طی این معامله تیشان پرینس، فروارد ممفیس به بوستون منتقل خواهد شد و کوینسی پاندکستر از ممفیس به نیو اورلینز خواهد رفت. علاوه بر آن، آستین ریورز، انتخاب شماره ۱۰ درفت ۲۰۱۲ از نیو اورلینز به بوستون منتقل می شود و راس اسمیت، گارد راس نیو اورلینز، به ممفیس خواهد پیوست. تیم ممفیس گریزلیز نیز یک انتخاب حفاظت شده راند اول درفت را به بوستون خواهد داد و یک انتخاب راند دوم را نیز به نیو اورلینز منتقل می کند.
انتظار می رود این انتقال باعث تقویت حمله ممفیس شود که در رقابت سختی برای کسب رتبه نخست منطقه جنوب غرب قرار دارد. ممفیس گریزلیز تا پیش از باخت جمعه شب مقابل نیو اورلینز پلیکانز که ششمین شکست انها در ۱۰ مسابقه اخیر بود، در رده نخست منطقه قرار داشت اما حالا رده نخست را به هیوستون راکتس واگذار کرده است.
گرین با ثبت میانگین ۱۷٫۶ امتیاز در این فصل، بهترین متوسط امتیاز را در میان بازیکنان سلتیکس به دست آورده است، اما سلتیکس با رکورد ۱۲ برد و ۲۳ باخت، همچنان در حال بازسازی تیمش است. ممفیس که به احتمال قریب به یقین در پلی آف حضور خواهد داشت، فاصله کمی با دالاس موریکس دارد و هر دو تیم به همراه راکتس، به دنبال صدرنشینی منطقه هستند.
کوینسی پاندکستر دوران حرفه ای خود در NBA را در نیو اورلینز آغاز کرده است، جایی که این تیم در جریان راند اول درفت ۲۰۱۰ در جریان یک انتقال، او را از اکلاهما سیتی تاندر به خدمت گرفت.
فصل بعد که نیو اورلینز در جریان یک انتقال، گارد راس آل استار خود کریس پاول را به کلیپرز منتقل کرد، به یک گارد راس با تجربه نیاز پیدا کرد، بنابراین پاندکستر را درازای جذب گرویس وسکوئز به ممفیس گریزلیز منتقل کرد.
اما در این فصل از رقابت ها، تیم نیو اورلینز گاردهای زیادی در ترکیب دارد و با کمبود فروارد کوچک مواجه است و در ترکیب استارتر خود از بازیکنان مختلفی برای پست فروارد کوچک استفاده کرده است. طارق اونز از جمله بازیکنانی است که علی رغم پست اصلی اش که گارد است، در پست ۳ بازی کرده است. دانته کانینگهام که در ماه دسامبر قراردادی با پلیکانز امضا کرد، روز جمعه برابر ممفیس، در پست فروارد کوچک برای پلیکانز به میدان رفت.
حالا پاندکستر به تیمی بازخواهد گشت که انتظار می رود در آن استارتر باشد یا حداقل به صورت چرخشی با کانینگهام به کار گرفته شود.
به نظر می رسد پاندکستر که بیشتر به خاطر قابلیت های دفاعی اش شناخته شده است، مهره خوبی برای پلیکانز باشد که بازیکنان امتیاز آورری چون انتونی دیویس، جرو هالیدی، طارق اونز، رایان اندرسون و اریک گوردون دارد.
پلیکانز درحال حاضر ۱۸ برد و ۱۸ باخت در کارنامه دارد و سعی می کند خود را به رده های بالای جدول نزدیک کند.
قرارداد ۷٫۷ میلیون دلاری تیشان پریس در پایان این فصل از رقابت ها خاتمه می یابد و با پایان این قرارداد، توانایی بوستون برای تلاش برای جذب بازیکنان آزاد در تابستان آینده تقویت خواهد شد. آستین ریورز نیز که سعی می کرد دقایق بیشتری در ترکیب پلیکانز قرار گیرد، آخرین سال قرارداد خود به مبلغ ۲٫۴ میلیون دلار را سپری می کند. تیم پلیکانز پیش از این تصمیم گرفته بود که قرارداد این بازیکن برای فصل ۲۰۱۵-۱۶ را تمدید نکند. به گفته منابع سلتیکس پس از نهایی شدن این قرارداد، قصد ندارد ریورز را در ترکیب خود حفظ کند و او را به تیم دیگری منتقل خواهد کرد. لس آنجلس کلیپرز که ریاست و سرمربیگری آن به عهده داک ریورز، پدر آستین ریورز است، احتمالا این بازیکن را به خدمت خواهد گرفت.
تیم بوستون که چند هفته قبل و در جریان انتقال راژان راندو به دالاس موریکس، برندون نایت را از دالاس به دست آورده بود، چند روز پیش این بازیکن را در ازای یک انتخاب راندو اول درفت، به فینیکس سانز منتقل کرد. سلتیکس در جریان این معامله یک ترید اکسپشن ۵ میلیون دلاری نیز به دست آورد.

منابع: ۱ و ۲

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۷ پاسخ

  1. بابا چیکار به این بوستون بدبخت دارید؟
    دیگه چی براش مونده
    دلش به ۴ تا جام ۵۰ سال پیشش خوش کنه؟

    • محمد ما عرضه داشتیم ۵۰ سال پیش جام آوردیم سال ۲۰۰۸ قهرمان و ۲۰۱۰ نایب قهرمان شدیم و بیشترین ستاره رو داشتیم و انشاالله تو سه چهار سال دیگه هم خواهیم داشت اون موقع که ما پنجاه تا جام آوردیم بعضی از تیمای الان که واسه خودشون شیر شدن نبودن سلتیکس یه تیم کهنه کار و اصیلیه نگران اونجاشم نباشین ما بزودی زود میام تو اوج تو رو که نمیدونم طرفدار چه تیمی هستی ولی هر چی هستی مطمنن بوستونی نیستی اگه بودی میفهمیدی سلتیکسی بودن چه کیفی میده درساه الان شرایطمون واقعا سخته ولی روزای خوبم میاد فقط یه کوچولو زمان میبره اینم بدونین که همیشه ما پشت ابر نمیمونه!!

  2. mlbj گفت:

    بوستون هم مثل نیویورک دو تا از ستاره هاش رفتن.

  3. ما که کاملا داغون شدیم خوبیه نیویورک اینه که کارملو رو دارن یه ابر ستاره یه بازیکنی که همه آرزوی داشتنشو دارن ولی ما کچله نه مشتی جوون که به زمان نیاز دارن فقط باید بگذره تا ببینی چی میشن اینا تیممون کاملا داره بازسازی میشه من کاملا خوشبینم به آینده انشاالله که به خوبی و خوشی این روزای بد بگذره!

  4. این گرین خیلی بازیکن قوی بود واقعا میتونست پاول پیرس بعدی سلتیکس باشه کم کم داشت تو بوستون جا میفتاد ولی انگیزش کم شده بود وقتی دید روندو رفته و تنها خودش مونده و حالا حالا ها از قهرمانیو اینا خبری نیس تصمیم گرفت که بره بنظرمنم خوب تینی رو انتخاب کرد خدایش حال میکنین چه تیمای بزرگی به با ترید میکینن سر مارو شیره میمالن و ما موندیمو ده بیستا پیک که معلوم نیس چی میخاد بشه من دلیل رفتن گرین رو کم بودن انگیزه میدونم رفتن روندو هم خیلی اثر گذاشته تو روحیه بچه ها هر کسی داره راه خودشو میره.

  5. موقعی که داک پدر آستین تو بوستون مربیگری میکرد نیومد حالا که پدرش نیس دلش هوای بوستونو کرده خوشم میاد که اینج سریع میخاد ردش کنه دیگه بعد از اون رفتن داک ریوز که شروع بدبختیامون بود دیگه نمیشه به آستین اطمینانی کرد من هیچ حسی ندارم بهش اومد اومد نیومدم نیومد.

  6. حسمون مشترکه داداش
    من طرفدار کلیولندی هستم که شما از اون و لبرانش بدت میاد
    شمام طرفدار سلتیکس که من ۱۷ ساله بسکتبال رو شناختم ازش از روز اول بدم میومده هستی
    حتی از رنگ و استایل پیراهنشون… دیگه حساب کن تا چ حد
    از دوران برد و پریش گرفته تا این گارنت و پیرس
    فقط از مک هیل کمی خوشم میومد که اونم سلتیکسیه بالفطره نبود

  7. راستی چقدر از td garden با اون ظاهرش بیزارم
    اگر اون بیل راسل نبود ۱۱ قهرمانی اون هم ۵۵ سال پیش نمیداشتید
    همچنین ۵ تا هم لری و برد و پریش و مک هیل براتون آوردن که اونم ۳۰ سال پیش بوده باز
    یه قهرمانی میمونه که بعد ۲۲ سال دارید بهش می نازید
    این رو بهت نوید بدم بوستون تا ۱۰ سال دیگه هم رنگ جام رو نمیبینه
    من و شما بچه ی امروزیم پس به چیزی که دیدیم افتخار میکنیم نه چیزی که پدربزرگامون برامون تعریف کردن.زمان بیل راسل شاید پدر شما هم نبوده چه ب سه خودتون
    پس از الان بوستون چیزی نمیبینم که شایسته تعریفی باشه
    چند سال پیش دوران شیکاگو بود..بعد لیکرز اومد و به جز تقریبا میامی در این اواخر تیمی نیومد افتخارات پشت سر هم کسب کنه
    پس من به لبران افتخار میکنم که ابر ستاره بسکتبال بوده از همون روزی که متولد شده
    حالا شما یا هر کس دیگه بهترین بازیکن قرن جدید رو به هر اسمی که دوست دارید صدا کنید اما اون برای یک دنیا عاشق بسکتبال “”پادشاه”” بوده’،هست و خواهد بود.
    موفق باشی دوست زود رنجور من

    • محمد ارباب وقتی لبرونت رنگ جامو رو دید ما هم رنگ جامو میبینیم میگم ما همین بیل راسل رو داشتیم که الان بهش افتخار کنیم تو کی رو داشتی از قدیم که بخای بهش افتخار کنی حتما جینز دوران دانشگاش خخخخخخ ههههه

    • خب به من چه که از تی دی گاردن خوشت نمیاد همون بهتر که از بیزاری.
      تی دی گاردن جز سه زمین زیبا ان بی ای هس و اینکه تو خوشت نمیاد ازش چیزی از زیبای و جذابیت تی دی گاردن کم نمیکنه!!

  8. وقتی لبرونت رکورد امتیازات کوبی و حلقه های قهرمانیش رو به سه رسوند اون موقع بیا قمپوز در کن بگو پادشاه چهار و پنجم نمیخایم یکی دیگه بیار خیلی کار کرده کوبی با این همه افتخار های زیادش و مهم ترینش وفاداریش به باشگاش چیزی به خودش لقب نداد بعدش جیمز کوچولو لقب واسه خودش گذاشته جلل خالق آهان یادم اومد شانس بیاری تو آل استار امسال کوبی فیکس نباشه وگرنه مث آل استار دو سال پیش توپ پادشاه فضایی تو بلاک میکنه بیچاره جیمز طفلی!!!!

  9. علی آقا گفت:

    سلام آدمین جان!!
    یک سوال: آیا بازیکن ها ممکنه در یک فصل دوبار ترید شن؟ یعنی تا به حال بازیکنی در یک فصل در سه تیم بازی کرده؟
    تو NBA 2k می شه ولی تو واقعی هم می شه؟

  10. سینا میلواکی گفت:

    ادمین عزیز و محترم درفتای بوستون رو تا اینجا لطفا بگو.ممنون

    • متوجه سوالتون نشدم، اما اگه منظورتون اینه که بوستون تو درفت ۲۰۱۵ چند تا حق انتخاب داره، باید بگم که این تیم در حال حاضر ۴ تا حق انتخاب راند اول و ۱ حق انتخاب راند دوم داره.
      البته ۳ تا از انتخاب های راند اول و انتخاب راند دوم این تیم، محافظت شده هستن و تحت تحقق شرایط خاصی به این تیم تعلق می گیرن، در غیر این صورت به سال های بعد منتقل میشن.

  11. فعلا که پر طرفدارترین بهزیکن بسکتبال دنیاست
    چه خوشتون بیاد چه نیاد

  12. سینا میلواکی گفت:

    آره دقیقا همین بود.ممنون فقط این حفاظت شده ها یه کم پیچیدش میکنن

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *