جی آر اسمیفت و آل جفرسون بهترین های NBA در هفته آخر مارس

جی آر اسمیفت-آل جفرسون

روز دوشنبه،جی آر اسمیفت از تیم نیویورک و آل جفرسون از یوتا جاز،به عنوان بهترین بازیکنان NBA در هفته آخر ماه مارس،دو کنفرانس شرق و غرب انتخاب شدند.این دو بازیکن برای بازی هایی که از ۲۵ تا ۳۱ مارس انجام دادند،موفق به کسب این عناوین شدند.
نیویورک نیکس در بازی های این هفته با رهبری J.R. Smith موفق به کسب ۴ پیروزی شد که دو برد آن مقابل تیم های بوستون سلتیکس و ممفیس گریزلیز بود.این بازیکن در بازی های این هفته متوسط ۲۹٫۸ امتیاز (رتبه ۲ لیگ)،۷ ریباند و ۱٫۵ توپ ربایی را ثبت کرد.اسمیفت گرچه در سه بازی نخست هفته بازیکن ذخیره بود اما توانست در هر سه بازی بیش از ۳۰ امتیاز کسب کند.نقطه عطف این بسکتبالیست در مسابقات این هفته کسب ۳۷ امتیاز در مسابقه روز ۲۹ مارس تیمش برابر شارلوت بابکز بود.آخرین بازیکن ذخیره NBA که توانسته بود در ۳ بازی متوالی،۳۰ امتیاز یا بیشتر کسب کند،ریکی پیرس از تیم میلواکی باکز در سال ۱۹۹۰ بود.
آل جفرسون در مسابقات این هفته،در کسب ۴ پیروزی تیمش تاثیر زیادی داشت که منجر شد تیمش خود را به رکورد ۳۸ برد و ۳۶ باخت برساند تا همچنان برای کسب جایگاه هشتم کنفرانس غرب و صعود به پلی آف،با لیکرز رقابت داشته باشد.این سنتر تنومند در ۴ بازی این هفته متوسط ۱۹٫۸ امتیاز،۸٫۳ ریباند،۲٫۲۵ توپ ربایی و ۱٫۵ بلاک شات را به ثبت رساند.جفرسون با کسب ۲۰ امتیاز،۷ ریباند،۳ توپ ربایی،۲ بلاک شات و ۲ پاس منجر به گل در بازی روز ۳۰ مارس تیمش مقابل بروکلین نتز،نشان داد یک بازیکن همه کاره است.
بازیکنان زیر دیگر نامزدهای کسب عنوان Player of the Week در بازی های این هفته لیگ NBA بودند:
جف گرین از بوستون،دیرک نویتزکی از دالاس،روی هیبرت از ایندیانا،مایک کانلی از ممفیس،کوین دورانت و راسل وستبروک از اکلاهما،تابیاس هریس از اورلاندو،دی مارکوس کازینس از ساکرامنتو و تیم دانکن از سن آنتونیو.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *