نتایج لیگ ان بی ای در ۱ آپریل

ریکی روبیو-کورتنی لی

پیروزی ممفیس و شکست بوستون و کلیپرز از مهمترین نتایج لیگ ان بی ای در ۱ آپریل بود.در یکی از بازی های امروز ممفیس گریزلیز در حضور ۱۶۶۴۲ تماشاچی ورزشگاه فدکس فروم،با نتیجه نزدیک ۹۲ بر ۹۰ سن آنتونیو اسپورز را شکست داد.لی آپ مایک کانلی در ۰٫۶ ثانیه مانده به پایان این مسابقه باعث برتری تیمش در این بازی شد.کانلی در این دیدار ۲۳ امتیاز،۳ ریباند و ۲ پاس منجر به گل به دست آورد.
در دیگر مسابقه امروز مینسوتا تیمبرولوز در خانه با نتیجه ۱۱۰ بر ۱۰۰ بوستون سلتیکس را مغلوب کرد.آندری کیریلنکو از مینسوتا با کسب ۱۷ امتیاز،۹ ریباند،۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی،یکی از دلایل برد تیمش در این بازی بود.سلتیکس در این دیدار پاول پیرس را در اختیار نداشت.
و سرانجام در آخرین مسابقه امروز لس آنجلس کلیپرز در خانه با نتیجه ۱۰۶ بر ۱۰۹ مغلوب ایندیانا پیسرز شد.روی هیبرت از ایندیانا با کسب ۲۶ امتیاز،۱۰ ریباند و ۲ پاس منجر به گل،امتیاز آورترین بازیکن این مسابقه بود.کریس پاول از کلیپرز،یکی از بدترین بازی های خود در این فصل را در این دیدار انجام داد؛این بازیکن تنها ۲ شوت از ۱۲ شوت خود را وارد سبد کرد.
نتایج و هایلایت مسابقات NBA در روز ۱ آپریل را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

تورنتو رپتورز

۱۰۸-۹۸

دیترویت پیستونز

دانلود

آتلانتا هاوکس

۹۴-۱۰۲

کلیولند کاوالیرز

دانلود

میلواکی باکز

۱۰۲-۱۳۱

شارلوت بابکتز

دانلود

ممفیس گریزلیز

۹۰-۹۲

سن آنتونیو اسپورز

دانلود

هیوستون راکتز

۱۰۳-۱۱۱

اورلاندو مجیک

دانلود

مینسوتا تیمبرولوز

۱۰۰-۱۱۰

بوستون سلتیکس

دانلود

یوتا جاز

۱۰۲-۱۱۲

پورتلند تریل بلیزرس

دانلود

لس آنجلس کلیپرز

۱۰۹-۱۰۶

ایندیانا پیسرز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *