حضور اوسین بولت و Ne-Yo در Celebrity Game آل استار ۲۰۱۳

مسابقه شخصیت های معروف آل استار

کمپانی Sprint و NBA ترکیب رسمی بازیکنان مسابقه Celebrity Game آل استار ۲۰۱۳ ان بی ای را اعلام کردند.Celebrity Game بخشی از مسابقات آخر هفته All-Star است که در آن افراد و شخصیت های معروف دنیای بسکتبال،سینما،تلویزیون و موسیقی در قالب دو تیم بسکتبال به مصاف هم می روند.این مسابقه امسال در اولین روز آخر هفته آل استار (جمعه ۱۵ فوریه) و در سالن George R. Brown شهر هیوستون برگزار می شود.
جیمز هاردن از هیوستون راکتز و راسل وستبروک از اکلاهما سیتی تاندر سرمربیگری تیم های غرب و شرق در Celebrity Game را به عهده خواهند داشت.
در مسابقه شخصیت های معروف امسال،Kevin Hart (بازیگر) که سال گذشته نیز در این رویداد حضور داشت و برنده جایزه MVP این مسابقه شد به همراه شخصیت های مثل Ne-Yo (خواننده معروف ایالات متحده)،Nick Cannon (خواننده و بازیگر)،Josh Hutcherson (بازیگر فیلم The Hunger Games)،تری سانگز (بازیگر و خواننده)،اوسین بولت (برنده مدال طلای مسابقات دوی المپیک)،Arne Duncan (وزیر آموزش و پرورش) و … حضور خواهند داشت.در جریان این مسابقات جمعه شب آل استار طرفداران بسکتبال می توانند با ستاره ها و بازیکنان افسانه ای بسکتبال NBA دیدار کنند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *