دانلود بازی های حذفی ان بی ای به تاریخ بیست و نهم آپریل ۲۰۱۴

دانلود بازی های حذفی ان بی ای به تاریخ بیست و نهم آپریل 2014

بردلی بیل از ویزاردز که در مسابقه دیشب تیمش برابر بولز، ۱۷ امتیاز به دست آورد، پس از بازی گفت:” این نشون میده روند رشد ما ادامه داره. ما تو این سری بسکتبال خوبی بازی کردیم و ما فقط می تونیم بهتر شدنمون رو ادامه بدیم.” بازیکنان بولز در نیمه دوم این بازی تنها ۲۸ امتیاز به دست آوردند.
راسل وستبروک از اکلاهما گرچه در بازی دیشب برابر ممفیس، ۳۰ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۱۳ پاس منجر به گل ثبت کرد، اما تنها ۱۰ شوت از ۳۱ اقدام خود را وارد سبد کرد. ممفیس گریزلیز پنجشنبه شب در حضور هواداران خود در فدکس فروم فرصت دارد تا با شکست تیم دوم کنفرانس غرب، حضور خود در راند دوم مرحله حذفی را قطعی کند.
لس آنجلس کلیپرز ساعتی پس از آنکه کمیسیونر NBA؛ آدام سیلور حکم لیگ در مورد دانلد استرلینگ؛ مالک باشگاه کلیپرز را اعلام کرد، گلدن استیت را از پیش رو برداشت. سیلور اعلام کرد استرلینگ به دلیل اظهارات نژادپرستانه اش، به طور مادام العمر از فعالیت در NBA محروم شده است. جریمه ۲٫۵ میلیون دلاری یکی دیگر از بندهای این حکم بود. همچنین لیگ اعلام کرد برای فروش کلیپرز به استرلینگ فشار وارد خواهد کرد. شخصیت هایی مانند loyd Mayweather Jr و David Geffen از جمله کسانی هستند که برای خرید باشگاه کلیپرز ابراز علاقه کرده اند. یکی از هواداران کلیپرز در بازی دیشب تیشرتی پوشیده بود که روی آن نوشته شده بود:”Sterling Out Equality In”
برای دانلود بازی های حذفی ان بی ای به تاریخ بیست و نهم آپریل ۲۰۱۴ می توانید از لینک های زیر استفاده کنید.
پسورد دانلود: www.basketball98.ir

مسابقه

رزولوشن

زبان

حجم

لینک اکسپرس لیچ

لینک داواس

بولز – ویزاردز

۱۲۸۰ در ۷۲۰

انگلیسی

۱٫۷۳ گیگ

دانلود

دانلود

تاندر – گریزلیز

۹۶۰ در ۵۴۰

انگلیسی

۱٫۱ گیگ

دانلود

دانلود

کلیپرز – واریورز

۷۶۸ در ۴۳۲

اسپانیایی

۸۲۸ مگ

دانلود

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. آذرخش گفت:

    هوم!
    🙂
    آره، تصمیم قاطعی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *