نتایج مسابقات حذفی NBA در ۲۹ آپریل ۲۰۱۴

جان وال

پیروزی واشنگتن بر شیکاگو و صعود این تیم به راند دوم پلی آف و پیروزی تیم های ممفیس و کلیپرز، نتایج کسب شده در مسابقات حذفی NBA در ۲۹ آپریل ۲۰۱۴ بود.
تیم بسکتبال واشنگتن ویزاردز با پیروزی خارج از خانه برابر شیکاگو بولز، سری را با نتیجه ۴ بر ۱ به سود خود خاتمه داد و راهی راند دوم پلی آف شد. دو تیم امروز یونایتد سنتر به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۷۵ بر ۶۹ به سود ویزاردز پایان یافت. جان وال از ویزاردز با کسب ۲۴ امتیاز، ۷ ریباند و ۴ پاس منجر به گل، از بازیکنان شاخص این بازی بود. از دهه ۱۹۷۰، این سومین بار است که ویزاردز به مرحله دوم پلی آف راه یافته است. این تیم در مرحله بعدی که نیمه نهایی کنفرانس شرق خواهد بود باید با برنده تیم های ایندیانا و آتلانتا دیدار کند. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)
مسابقه تیم های اکلاهما سیتی تاندر و ممفیس گریزلیز برای چهارمین بار متوالی به وقت اضافه کشیده شد که یک رکورد محسوب می شود. ممفیس در این بازی خارج از خانه با نتیجه نزدیک ۱۰۰ بر ۹۹ به برتری رسید تا در مجموع ۳ بر ۲ از حریف خود پیش بیفتد. مایک میلر که در این دیدار ۳۰ دقیقه و ۳۷ ثانیه برای ممفیس بازی کرد، ۲۱ امتیاز، ۶ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. در ثانیه های پایانی این دیدار کوین دورانت شوت سه امتیازی خود را از دست داد؛ سرج ایباکا از تاندر توپ برگشتی را وارد سبد کرد اما داوران پس از بازبینی فیلم اعلام کردند که توپ، پس از پایان زمان بازی از دست ایباکا رها شده است. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)
در آخرین دیدار امروز لس آنجلس کلیپرز در استیپلز سنتر میزبان گلدن استیت واریورز بود و موفق شد با نتیجه ۱۱۳ بر ۱۰۳، حریف خود را شکست دهد. دی‌آندره جردن از کلیپرز با کسب ۲۵ امتیاز در این بازی، بیشترین امتیاز دوران بازی خود در مرحله حذفی NBA را ثبت کرد. این بازیکن همچنین ۱۸ ریباند و ۴ بلاک شات نیز به دست آورد. آندره ایگودالا از واریورز نیز ۱۸ امتیاز، ۸ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی کسب کرد. کلیپرز با کسب این پیروزی ۳ بر ۲ از حریف خود پیش افتاد. بازی بعدی دو تیم پنجشنبه شب در اُکلند برگزار می شود. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. آذرخش گفت:

    فوق العاده بود.
    چیزی که میشه اضافه کرد، محرومیت همیشگی مالک کلیپرز از مشارکت در NBA به خاطر صحبت های نژاد پرستانه شه.
    همه به خاطر این تصمیم از آدام سیلور کامیژنر ه NBA قدردانی و حمایت کردن.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *