نتایج بازی های حذفی ان بی ای در سی ام آپریل ۲۰۱۴

کایل لوری

بازی های حذفی ان بی ای در سی ام آپریل ۲۰۱۴ با پیروزی تیم های اسپرز، رپتورز و راکتس همراه بود.
تیم بسکتبال سن آنتونیو اسپرز با پیروزی برابر دالاس ماوریکس، در مجموع ۳ بر ۲ از حریف خود پیش افتاد. دو تیم دیشب برای پنجمین بار و در سالن AT&T Center به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه ۱۰۹ بر ۱۰۳ به سود اسپرز خاتمه یافت. تیاگو اسپلیتر از اسپرز در این دیدار ۱۷ امتیاز، ۱۲ ریباند (۶ ریباند حمله) و ۵ پاس منجر به گل به دست آورد. تلاش های وینس کارتر برای جلوگیری از شکست دالاس در این دیدار بی فایده بود. این بازیکن در این مسابقه ۷ شوت از ۹ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کرد و توانست ۲۸ امتیاز، ۳ ریباند و ۲ پاس منجر به گل به دست آورد. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)
تورنتو رپتورز با درخشش کایل لوری با نتیجه ۱۱۵ بر ۱۱۳، میهمان خود بروکلین نتز را مغلوب کرد. لوری با کسب ۳۶ امتیاز در این مسابقه، بیشترین امتیاز دوران بازی خود در لیگ را تکرار کرد. این بازیکن ۶ پاس منجر به گل نیز ثبت کرد. جو جانسون از نتز نیز که کم فراز و نشیب ترین بازیکن تیمش در پلی آف بوده است، ۳۰ امتیاز، ۵ ریباند و ۳ پاس منجر به گل به دست آورد. نتز جمعه شب در بارکلیز سنتر فرصت دارد تا با کسب پیروزی برابر رپتورز، نتیجه سری را ۳ بر ۳ مساوی کند. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)
هیوستن راکتس با پیروزی برابر پورتلند تریل بلیزرس، امیدهای خود و هوادارانش برای صعود به مرحله دوم پلی آف را همچنان زنده نگه داشت. راکتس امروز در خانه پذیرای پورتلند بود و موفق شد با نتیجه ۱۰۸ بر ۹۸، حریف خود را از پیش رو بردارد. دوایت هاوارد در این بازی نیز همچون مسابقات گذشته درخشان ظاهر شد و با کسب ۲۲ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۳ بلاک شات، تیمش را برای کسب این پیروزی یاری کرد. با کسب این نتیجه، نتیجه سری بازی های دو تیم ۳ بر ۲ به سود پورتلند تغییر کرد. تیم پورتلند تریل بلیزرس برای گرامیداشت مربی سابق خود، جک رمزی که روز دوشنبه در ۸۹ سالگی درگذشت، عبارت های “Dr. Jack” و “۷۷” را روی پیراهن های خود درج کرده بودند. پورتلند در سال ۱۹۷۷ با هدایت جک رمزی قهرمان NBA شد. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *