ضبط مکالمات کارملو آنتونی در بازی های خانگی

ضبط مکالمات کارملو آنتونی در بازی های خانگی

یکی از منابع لیگ NBA تایید کرد پس از مشاجره لفظی که در بازی روز هفتم ژانویه تیم های نیویورک نیکس و بوستون سلتیکس،بین کارملو آنتونی و کوین گارنت پیش آمد و منجر به محرومیت یک جلسه ای آنتونی شد،تیم نیکس در بازی روز جمعه خود مقابل شیکاگو بولز تمام مکالمات و صحبت های رد و بدل شده بین کارملو آنتونی و بازیکنان نزدیک به او را ضبط کرد.
یکی از منابع لیگ به مجله ESPN گفت James Dolan-مالک باشگاه نیکس- به تکنسین های ورزشگاه مدیسون اسکوئر گاردن (ورزشگاه اختصاصی نیکس) دستور داده است برای حفاظت آنتونی از محرومیت های احتمالی آینده،دو میکروفن در هر طرف از قسمت انتهای زمین نصب کنند.
منابع به مجله ESPN گفتند هدف تیم نیکس از این کار این بود که بفهمد چه بازیکنانی در بازی به آنتونی فحاشی می کنند.هنوز مشخص نیست که آیا ضبط صدا در بازی های بعدی نیز ادامه می یابد یا خیر؟عده ای نیز عقیده دارند که مالک باشگاه نیکس با این کار،در مورد رفتار آنتونی در زمین جاسوسی می کند که منابع به مجله ای اس پی ان گفتند این خبر صحت ندارد.
تیم فرانک،معاون ارشد ارتباطات بسکتبال لیگ NBA نیز در این مورد گفت لیگ مشکلی با ضبط صدا ندارد.او گفت:”هیچ ممنوعیتی برای نصب تجهیزات صوتی در ورزشگاه وجود ندارد.”
مقامات باشگاه نیکس از اظهار نظر در این مورد خود داری کرده اند.اما تام فیبیدو (مربی بولز) روز سه شنبه گفت او از قضیه ضبط صدا در ورزشگاه مطلع نبوده است.فیبیدو گفت:”البته این مساله آنقدرها هم مهم نیست زیرا در حال حاضر میکروفن ها در همه جا از جمله پیراهن بسکتبالیست ها قرار دارند.زمین جایی است که مسابقه برگزار می شود و شما نمی توانید اجازه دهید که این مسائل شما را از جریان بازی منحرف کنند.”
وقتی از فیبیدو در مورد احتمال فاش شدن حرف های بازیکنانش در طول این مسابقه سوال شد او گفت:”ما برای این احتمال آماده شده ایم.”
روزنامه Newark Star Ledger اولین منبعی بود که از نصب شدن این میکروفن ها در زمین نیکس خبر داد.به گفته این روزنامه مالک باشگاه نیکس خواسته است که نوارهای ضبط شده به صورت مستقیم به دست خودش برسد.روزنامه نیویورک پست نیز گزارش داد که در بازی خانگی روز ۱۳ ژانویه نیکس مقابل هورنتز،میکروفن ها در کنار زمین قرار داشتند.
آنتونی دوشنبه هفته گذشته و پس از آنکه کوین گارنت در جریان بازی به او فحاشی کرد،در نزدیکی اتوبوس بوستون سلتیکس با او روبرو شد و به خاطر همین رفتار یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد.
آنتونی هفته گذشته و در پاسخ به این سوال که کوین گارنت در جریان بازی به او چه گفت که باعث ناراحتی او شد،به خبرنگاران گفت:”این ها حرف های خاصی است که یک مرد به مرد دیگر نمی زند.من احساس کردم او حد و مرزها را شکسته است.”
مایک وودسن،سرمربی نیکس نیز پیش از سفر دوشنبه شب تیمش به شهر لندن انگلستان برای بازی با دیترویت پیستونز در روز چهارشنبه،گفت هیچ خبر دسته اولی در مورد صداهای ضبط شده ندارد.او گفت:”من در این مورد چیزهایی شنیده ام اما همه مسائل را نمی دانم.من نمی دانم این مساله از کجا نشات گرفته است؟”او اضافه کرد در بازی روز جمعه او هیچ گونه وسیله اضافی برای ضبط صدا در اطراف زمین ندیده است.
کارملو آنتونی نیز در تمرین امروز تیمش در ورزشگاه ۰۲ شهر لندن به خبرنگاران گفت که هیچ مشکلی با ضبط شدن صداهایش در طول مسابقه ندارد و از مالک باشگاه نیکس برای تلاشش برای حفاظت از بازیکنان خود تشکر کرد.
تیم های دیترویت پیستونز و کارملو آنتونی مسابقه فرداشب خود را در ورزشگاه ۰۲ شهر لندن برگزار می کنند که برای ملو،یادآور کسب مدال طلای المپیک به همراه تیم بسکتبال آمریکا در سال گذشته است.

منابع:۱ و ۲

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. نگاه کن کار خدا رو این تکنولوژی به ورزشکارا هم رحم نمیکنه.عجب پول مفتی میگیره مرتیکه…..چقد بازیکنشونو دوست دارن که حاضرن واسه جلوگیری از محرومیتش میکروفن بزارن خو یکی نیس به این مدیر تیمه بگه اگه تو میحای از ملو حمایت کنی یه بازیکن معروف تو پست یک بیار نا ملو بی جام نمونه….بچه ها موافقا؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *