نتایج لیگ ان بی ای در ۱۵ ژانویه

گرنت هیل

شکست خانگی فیلادلفیا و پیروزی کلیپرز،دنور و لیکرز از مهمترین نتایج لیگ ان بی ای در ۱۵ ژانویه بود.در یکی از مسابقات امروز فیلادلفیا سیکسرز در خانه با نتیجه ۹۹ بر ۱۱۱ مغلوب نیواورلئان هورنتز شد.گرویس وسکوئز از هورنتز با کسب ۲۳ امتیاز،۹ پاس منجر به گل و ۲ ریباند ستاره تیمش در این بازی بود.
در یکی دیگر از مسابقات امروز هیوستون راکتز در تویوتا سنتر میزبان لس آنجلس کلیپرز بود که در پایان با نتیجه ۱۰۹ بر ۱۱۷ مغلوب حریف شد.اریک بلدسو از کلیپرز با کسب ۱۹ امتیاز،۷ ریباند،۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی یکی از بازیکنان شاخص این مسابقه بود.
دنور ناگتز در یک بازی خانگی نفس گیر با نتیجه ۱۱۵ بر ۱۱۱ پورتلند تریل بلیزرس را مغلوب کرد.در این بازی که یک وقت اضافه نیز داشت،تای لوسون از دنور با کسب ۲۴ امتیاز،۱۲ پاس منجر به گل و ۳ ریباند،ماشین امتیاز سازی تیمش بود.
و سرانجام لس آنجلس لیکرز در خانه با نتیجه ۱۰۴ بر ۸۸ میلواکی باکز را شکست داد تا با کسب هفدهمین پیروزی فصل خود،طرفدارانش را شاد کند.دوایت هاارد در ۴۰ دقیقه حضورش در این بازی با کسب ۳۱ امتیاز،۱۶ ریباند و ۴ بلاک شات نقش اساسی در پیروزی تیمش داشت.
نتایج و هایلایت بازی های لیگ ان بی ای در ۱۵ ژانویه را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

فیلادلفیا سونی سیکسرز

۱۱۱-۹۹

نیو اورلئان هورنتز

دانلود

شارلوت بابکتز

۱۰۳-۷۶

ایندیانا پیسرز

دانلود

بروکلین نتز

۱۰۶-۱۱۳

تورنتو رپتورز

دانلود

هیوستون راکتز

۱۱۷-۱۰۹

لس آنجلس کلیپرز

دانلود

دنور ناگتز

۱۱۱-۱۱۵

پورتلند تریل بلیزرس

دانلود

لس آنجلس لیکرز

۱۰۴-۹۷

میلواکی باکز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *