فرد هویبرگ رسما به عنوان سرمربی جدید شیکاگو بولز معرفی شد

فرد هویبرگ رسما به عنوان سرمربی جدید شیکاگو بولز معرفی شد

بعد از ظهر روز سه شنبه، فرد هویبرگ رسما به عنوان سرمربی جدید شیکاگو بولز معرفی شد.
مربی سابق دانشگاه آیوا گفت او به دنبال فرصتی بود که این فرصت با مربیگری در سطح NBA به دست می آید.
او گفت: “فکر می کنم مساله مهم در مورد من اینه که همیشه یک سیستم ان بی ای گونه رو اجرا می کنم. من بدون داشتن تجربه بسکتبال NBA، این شغل رو نپذیرفتم.”
هویبرگ ادامه داد: “۱۰ سال حضور من در NBA به عنوان بازیکن در سال ۲۰۰۵ و بعد از انجام اولین عمل جراحی قلب پایان یافت، من امیدوارانه برنامه ریزی کرده بودم که حداقل ۵ سال دیگه هم بازی کنم. مجموعه ای از اتفاقات طبیعی، شما رو وارد مرحله جدیدی از زندگیتون می کنه. ۴ سال حضور من در سمت مدیریتی، برای من مثل هر تجربه دیگه ای باارزش بود.”
این مربی در دوران حضورش در دانشگاه آیوا استیت، رکورد ۱۱۵ برد و ۵۶ باخت را با این تیم ثبت کرده و ۴ بار متوالی آنها را به تورنمنت NCAA رسانده است. دو قهرمانی متوالی در منطقه Big 12 در سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵، از افتخارات او به عنوان سرمربی تیم دانشگاه ایالت آیواست.
معرفی هویبرگ به عنوان سرمربی شیکاگو چندان غافلگیر کننده نبود. کادر مدیریتی این تیم مدت ها به او علاقه‌مند بود و هویبرگ بیش از دو دهه است که دوست صمیمی گار فورمن، مدیرکل بولز است.
هویبرگِ ۴۲ ساله، ۴ سال از ۱۰ سال دوران بازی خود در NBA را در شیکاگو بولز گذرانده است و مدیران بولز بر این باورند که حمله سبک مدرن این مربی بلافاصله جواب اعتماد انها را خواهد داد.
هویبرگ در مورد نوع بازی تیمش گفت: “ما سال گذشته دومین تیم بسکتبال دانشگاهی از نظر سرعت بازی بودیم. ما دوست داریم با سرعت و انجام فضاسازی بازی کنیم. فکر می کنم بیشتر از هر تیم دیگه ای در بسکتبال دانشگاهی، پیک اند رول اجرا کردیم. ما دوست داریم در حمله روون بازی کنیم و در هر مالکیت توپ کمتر بازی شماره گذاری شده انجام بدیم.”
هنگامی که فورمن و جان پکسن، معاون ریاست باشگاه بولز، هفته گذشته خبر اخراج تام تیبیدو پس از پنج فصل را اعلام کردند، گفتند بولز به یک مربی نیاز دارد که ارتباط بهتری با بازیکنان برقرار کند.
به نظر می رسید بولز امیدوار است قابلیت هویبرگ برای نزدیک شدن به بازیکنان همراه با تفکرات تهاجمی او، بتواند به این تیم برای غلبه بر لبران جیمز در پلی آف کمک کند. تیم های تحت رهبری جیمز، در ۴ پلی آف از ۶ پلی آف گذشته، شیکاگو را حذف کرده اند.
چالشی که هویبرگ با آن رو‌به‌روست با چالشی که اکثر مربیان سال اولی با آن مواجه می شوند، کمی متفاوت است. چراکه این تیم بلافاصله به دنبال به دست آوردن یک قهرمانی خواهد بود، در حالی که ممکن است بهترین فرصت خود را پس از شکست مقابل جیمز و کلیولند کولیرز در پلی آف امسال از دست داده باشد.

منابع: ۱ و ۲

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. Km گفت:

    مربى خوبیه تاکتیک هاى حجومیش جواب میدن و رکوردش هم تو ایوا خوب بوده اما من نگران دفاعم براى همین هم یه کمک مربى با افکار دفاعى نیاز داره. امیدوارم بازیکنایى که دیگه نیازى بهشون نیست رو بده برن و مهمتر از همه باتلر رو نگه دارن…

  2. امیدوارم بولز به روزهای خوبی که شایسته ش هست برگرده

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *