فینیکس سانز به دنبال انتقال گران دراگیچ

فینیکس سانز به دنبال انتقال گران دراگیچ

به گفته منابع لیگ، پس از آنکه نمایندگان گران دراگیچ به تیم سانز اطلاع دادند این بازیکن برنامه ای برای تمدید قراردادش با این تیم در تابستان آینده ندارد، سانز سعی خواهد کرد تا گارد ستاره خود را پیش از پایان فصل نقل و انتقالات، یعنی ساعت ۱۵ روز پنجشنبه، به تیم دیگری منتقل کند.
به گفته منابع، تیم سانز تلاش می کند تا در معمله ای دراگیچ را به تیم دیگری منتقل کند؛ چراکه در صورتی که این بازیکن در تابستان آینده قرارداد خود را با این تیم تمدید نکند و تیم را ترک کند، سانز در ازای او چیزی به دست نخواهد آورد.
طبق گزارش سه شنبه شب روزنامه USA Today، نماینده دراگیچ به تیم سانز اطلاع داده بود که این بازیکن قصد دارد در تعطیلات آینده به عنوان بازیکن آزاد به تیم دیگری بپیوندد و علاقه ای به ماندن در سانز و بازی کردن در عقب زمین این تیم در کنار اریک بلدسو و آیزیاه تامس ندارد.
طبق گزارشی که در هفته گذشته منتشر شد، تیم سانز سعی کرده بود برای دلجویی از دراگیچ، آیزیاه تامس را به تیم دیگری منتقل کند. اما نظر قاطع دراگیچ در مورد ترک این تیم، سانز را مجبور کرده است تا همه‌ی گزینه های موجود برای انتقال او را بررسی کند.
به گزارش هفته قبل ESPN، هیوستن راکتس و لس آنجلس لیکرز در صدر تیم هایی بودند که حتی پیش از آنکه دراگیچ نظرش برای ماندن در سانز یا رفتن از این تیم را اعلام کند، برای به خدمت گرفتن این بازیکن رغبت نشان داده بودند.
اما به گفته منابع، دراگیچ اشتیاق کمی برای امضای قرارداد بلند مدت با راکتس دارد که احتمالا باعث عدم تمایل این تیم برای دادن امتیازاتی به سانز در قبال این بازیکن می شود.
لیکرز و نیکس، تیم هایی هستند که دراگیچ علاقه زیادی به پیوستن به آنها دارد، چراکه این دو تیم به شدت به گارد راس نیاز دارند و منابع مالی لازم برای به خدمت گرفتن او را در اختیار خواهند داشت. در حال حاضر فینیکس سانز تنها تیمی است که می تواند قراردادی پنج ساله به دراگیچ پیشنهاد دهد، اما هر تیمی که در این هفته این بازیکن را جذب کند، حق امتیاز ارائه پیشنهاد پنج ساله در ماه جولای را به دست خواهد آورد.
در صورتی که تا پنجشنبه هیچ نقل و انتقالی انجام نشود، دراگیچ تابستان بازیکن آزاد خواهد شد و به دنبال انعقاد قراردادی حداکثر ۴ ساله با تیم هایی نظیر لیکرز، نیکس و میامی هیت خواهد بود؛ قراردادی که حداکثر مبلغ آن ۸۰ میلیون دلار خواهد بود.
لیست تیم هایی علاقه‌مند به دراگیچ دو رقمی است اما باید منتظر باشیم و ببینیم کدام یک از تیم ها می توانند سناریوهای انتقالی برای قانع کردن فینیکس سانز پیشنهاد دهند. گرچه انتقال ندادن دراگیچ به تیم های دیگر تا پایان زمان نقل و انتقالات برای سانز خطرناک است اما احتمال وجود دارد که این تیم او را حفظ کند، چراکه در تابستان آینده تنها تیمی است که می تواند به او قراردادی ۵ ساله پیشنهاد دهد.
تیم های لیکرز، نیکس و هیت، محدودیت هایی برای ارائه مشوق های لازم به سانز برای انجام انتقال دارند که همین مورد باعث می شود فرآیند انتقال دراگیچ از سانز تا پایان زمان نقل و انتقالات پیچیده تر شود.
گران دراگیچ پس از آنکه در فصل ۲۰۱۳-۱۴ جایزه Most Improved Player را به دست آورد و در ترکیب تیم سوم NBA قرار گرفت، در این فصل به دلیل اضافه شدن آیزیاه تامس، دقایق کمتری در زمین بود و تا کنون میانگین ۱۶٫۲ امتیاز و ۴٫۱ پاس منجر به گل را به ثبت رسانده است. او در فصل گذشته متوسط ۲۰٫۳ امتیاز و ۵٫۹ پاس منجر به گل را به ثبت رسانده بود.
تیم سانز که هم اکنون ۲۹ برد و ۲۵ باخت در کارنامه دارد، هفت بازی از ده مسابقه اخیر خود را با شکست پشت سر گذاشته است و تنها یک پیروزی بیش از تیم نهم کنفرانس غرب، اکلاهما سیتی ثبت کرده است.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۷ پاسخ

  1. M-N oklahoma گفت:

    هر چی بیشتر ببازه بهتر بذار اکلاهما بیاد بالا

  2. afshin گفت:

    به نظر من هر تیمی که بره تاثیر چندان زیادی نداره

  3. m-n گفت:

    از فردا دیگه بازی ها شروع میشه اکلاهما میره تا با شکست دالاس چهارمین برد متوالیش رو بگیره

  4. مجید گفت:

    آقا تولد جردن شد ادمین یه پست نذاشت!چرا؟

  5. sina گفت:

    m-n خیلی به تیمت میبالی

  6. M-N oklahoma گفت:

    هر چی باشه از کلیولند شما بهتره

  7. خودش برادرشو آورد حالا داره میره برادرش موندگار شد ولی خودش دک شد اینم ضربه روزگاره به دراگیچ…

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *