قرارداد ۵ ساله‌ی کنف فرید و دنور ناگتز

قرارداد 5 ساله‌ی کنف فرید و دنور ناگتز

به گفته‌ی منابع به یاهو اسپرتس، کنف فرید، فروارد تیم دنور ناگتز برای امضای قراردادی ۵ ساله به مبلغ ۶۰ میلیون دلار با این تیم به توافق رسید.
فرید که از بازیکنان درفت ۲۰۱۱ ان بی ای بود، تا ۳۱ اکتبر فرصت داشت تا قرارداد جدیدی امضا کند.
به گفته‌ی منابع، این قرارداد شامل بند تضمینی نسبی برای سال پنجم است که باعث می شود دستمزد این بازیکن برای کل ۵ سال، کمتر از ۵۲ میلیون دلار نباشد.
مدیر کل دنور ناگتز و نماینده‌ی فرید، هفته‌ی گذشته به طور جدی مذاکرات خود را آغاز کردند که در نهایت، منجر به به دست آمدن توافق در شب یکشنبه شد.
فرید که به یکی از بازیکنان با استعداد لیگ تبدیل شده است، یک ریباند کننده و مدافع قهار است و در حملات سرعتی ناگتز، از بازیکنان شاخص این تیم در حمله است. این بازیکن نقش انکار ناپذیری در کسب مدال طلای جام جهانی بسکتبال اسپانیا توسط تیم ملی امریکا داشت.
تعداد دیگری از بازیکنان NBA که از طریق درفت ۲۰۱۱ وارد لیگ شده اند، در حال مذاکره با تیم های خود برای ثبت قراردادهای جدید هستند. کلی تامسون از گلدن استیت، کوای لئونارد از سن آنتونیو، جیمی باتلر از شیکاگو و الک برکس و انس کانتر از یوتا جاز، از جمله‌ی این بازیکنان هستند.
کنف فریدِ ۲۴ ساله، روند رو به رشدی در لیگ NBA داشته است؛ این بازیکن پست ۶ فوت ۸ اینچی از کالج متوسط Morehead State، به عنوان انتخاب شماره ۲۲ درفت، به لیگ راه یافت و به یکی از مهره های کلیدی ناگتز در بلند مدت تبدیل شد.
این بازیکن فصل گذشته میانگین ۱۳٫۷ امتیاز و ۸٫۶ ریباند را به ثبت رساند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. خیلی حیف شد بازیکن خوب و قویه باید میرفت به یه تیمی که مدعی باشه تا بیشتر دیده بشه اگه میمد بوستون عالی عالی میشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *