لبران جیمز روی پلاک خودروهای اوهایو!

لبران جیمز روی پلاک خودروهای اوهایو!

یک وکیل اهل اوهایو می خواهد به رانندگان وسایل نقلیه در این ایالت، این فرصت را بدهد تا بتوانند حمایت خود از بازگشت لبران جیمز را به وسیله‌ی خودرو یا موتور سیکلت خود ابراز کنند!

آقای بیل پتمون در حال انجام مراحل قانونی برای به ثبت رساندن پلاک ویژه ای برای خودروها و موتور سیکلت هاست که بر روی آن عبارت LeBron James The Witness 2.0  به افتخار بازگشت لبران جیمز به تیم کاوالیرز درج شده است. وی در این باره گفت: “وقتی لبران تصمیم گرفت دوباره برگرده این مساله خیلی مهمی برای ما بود. ممکنه برای سایر مردم دنیا مهم نباشه ولی برای کلیولند بود.”

لبران جیمز سال ۲۰۰۳ توسط کلیولند کاوالیرز به عنوان پیک شماره ۱ درفت انتخاب شد و پس از هفت سال حضور در این تیم، به میامی هیت پیوست، اما دوباره تصمیم گرفت به کلیولند بازگردد و برای تیم زادگاهش بازی کند. لبران متولد شهر اکرون در ایالت اوهایو است. خود او و یا نمایندگانش تا کنون در مورد این پلاک اظهار نظری نداشته اند.

سازمان حمل و نقل ایالت اوهایو هم اکنون ۱۵۰ پلاک ویژه به ساکنین این ایالت عرضه می کند که آن ها می توانند با انتخاب و نصب این پلاک ها بر روی وسیله نقلیه شان، حمایت و پشتیبانی خود را از تشکل ها و انجمن های مختلف، تیم های ورزشی، شخصیت های سینمائی و کارتونی و … اعلام کنند. یکی از محبوب ترین این پلاک ها تا کنون، پلاکی است که به افتخار قهرمان کتاب های کمیک “سوپرمن” به ثبت رسیده است. شخصیت سوپرمن اولین بار توسط دو شهروند ایالت اوهایو “جری سیگل و جو شوستر” خلق شد. ساکنین سایر ایالت ها برای برخورداری از امتیاز نصب این پلاک ها بایستی خرید وسیله نقلیه خود را در اوهایو به ثبت برسانند و نه در ایالت دیگری.

تا کنون هیچ پلاکی به افتخار یک شخص حقیقی مرده و یا زنده  ثبت نشده است. بیش از دو جین از پلاک ها به افتخار دانشگاه ها و موسسات آموزشی، حدود ۴۰ پلاک با مضامین نظامی، هفت پلاک به یاد تیم های ورزشی حرفه ای و ۸۰ پلاک جهت حمایت از موسسات و تشکل های مختلف مانند تشکل ترویج اهدای اعضای بدن به ثبت رسیده است.

شهروندانی که به نصب این پلاک ها بر روی خودروی خود علاقه مند باشند باید ۳۵ دلار بابت اخذ مجوز نصب پلاک به سازمان حمل و نقل ایالت اوهایو بپردازند. به علاوه مبلغی هم به صورت توافقی از متقاضیان دریافت می شود که صرف امور خیریه می گردد. به عنوان مثال پلاکی که با یک روبان صورتی آراسته شده و احتمال ابتلا به سرطان سینه را گوش زد می کند، ۲۵ دلار به صندوق حمایت از مبتلایان به سرطان سینه اوهایو کمک می کند.

بیل پتمون میخواهد درآمد مازادی که از طریق فروش مجوز نصب پلاک لبران به دست می آید به موسسه خیریه تحت مدیریت خانواده جیمز برسد و گفته است که در این باره با نمایندگان این بازیکن هم صحبت کرده است.

منبع

Die Hard NBA Fan

با بازی NBA Live 2005 به بسکتبال علاقه مند و در باشگاه محله مشغول بازی شدم. از فصل 06-2005 هم مسابقات NBA رو به صورت جدی دنبال میکنم. الکترونیک و موسیقی راک از علائق دیگه بنده هستند. h.forouzandeh@aol.com

۷ پاسخ

  1. دارن زیادی بزرگش میکنن.

  2. sina گفت:

    لیاقتشو داره که گندش کنن

  3. امیرحسین گفت:

    واقعا بیخودی بیخودی بزرگش کردن

  4. mo23 گفت:

    من به شخصه از لبرون بدم میاد ولی هنوزم اونو به عنوان بهترین بازیکن جهان میشناسم و در ضمن کسایی مثل لعونارد بازی زود گذری دارن شاید یک فصل خوب بودند ولی در فصل های بعد ……………………. قضاوت با شماست

    • mjrose گفت:

      کی گفته لبران بهترینه اونهایی که میگین بهترینه برین بازی های مایکل جردن رو نگاه کنید(البته اگه منظورت در تمام دورانه) کوای هم شک نکن یکی از بهترین بازیکن های NBA میشه هنوز خیلی جوونه

  5. p24g گفت:

    akhe le bron adame bere jamesh kone ride bi
    bazikoni k b khatere y fasl aval nashodan mire bazikon nist

  6. mlbj گفت:

    وای که چقد لبرون بدخواه داره
    عیب نداره بازیکنای بزرگ همیشه همچین مشکلی دارن
    پیش به سوی پنجمین mvp و سومین mvp final

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *