پیراهن پوشیده شده توسط لبران جیمز در مسابقه اول فینال ۲۰۱۴، پنجاه هزار دلار فروخته شد

پیراهن پوشیده شده توسط لبران جیمز در مسابقه اول فینال 2014، پنجاه هزار دلار فروخته شد

پیراهن پوشیده شده توسط لبران جیمز در مسابقه اول فینال ۲۰۱۴ بسکتبال ان بی ای، در مزایده ای که سه شنبه شب در وبسایت NBA برگزار شد، به مبلغ ۵۰۰۲۰ دلار فروخته شد.
جیمز این پیراهن را در نیمه اول بازی اول فینال در سن آنتونیو به تن داشت؛ مسابقه ای که با نتیجه ۱۱۰ بر ۹۵ به سود اسپرز پایان یافت و احتمالا مهمترین اتفاقی که از آن دیدار در خاطره ها خواهد ماند، نقص سیستم تهویه سالن و خارج شدن لبران جیمز از بازی به دلیل گرفتگی عضله است.
یک سخنگوی لیگ تایید کرد لبران جیمز همانند دیگر بازیکنان حاضر در آن مسابقه، به خاطر گرمای سالن، در نیمه دوم آن بازی، پیراهن و شورت ورزشی خود را تعویض کرده بود.
خریدار که نام او اعلام نشده است، پیراهن های تیم دانکن (۲۰۷۷۰ دلار)، کوای لئونارد (۱۴۰۲۰ دلار)، تونی پارکر (۱۱۰۲۰ دلار)، دوین وید (۱۰۷۷۰ دلار)، ری الن (۵۷۷۰ دلار) کریس باش (۵۷۷۰ دلار)، شین بتیه (۲۸۲۰ دلار) و کریس اندرسون (۱۸۵۱ دلار) مربوط به آن مسابقه را نیز خریده است.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. حسین گفت:

    با سلام وخسته نباشید اگه ممکن بازی ها و مسابقات قدیمی بسکتبال را بزارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *