توافق واریورز و شاون لیوینگستون برای عقد یک قرارداد سه ساله

توافق واریورز و شاون لیوینگستون برای عقد یک قرارداد سه ساله

تیم گلدن استیت واریورز به منظور پر کردن یکی از پست های کلیدی خود و جهت پشتیبانی از گارد راس خود، استفن کری، یک بازیکن به ترکیب خود اضافه می کند.
دوشنبه شب، تیم واریورز و شاون لیوینگستون برای امضای یک قرارداد سه ساله به مبلغ حدود ۱۶ میلیون دلار به توافق رسیدند.
باب مِیِرز، مدیر کل واریورز در بیانه ای در این مورد گفت:” ما قصد داریم پس از آغاز مهلت قانونی برای امضای قرارداد با بازیکنان آزاد، قراردادی را با شاون لیوینگستون امضا کنیم.”
تیم واریورز امیدوار است لیوینگستون بتواند به عنوان بازیکن ذخیره در زمان نبود استفن کری در زمین به این تیم کمک کند؛ واریورز فصل گذشته و پس از انکه جرت جک این تیم را به مقصد کلیولند کاوالیرز ترک کرد، بازیکن ذخیره‌ی خوبی برای کری نداشت. گلدن استیت واریورز در آغاز فصل گذشته از تونی داگلاس به عنوان جایگزین کری استفاده می کرد. پس از انتقال داگلاس به میامی، واریورز در معامله هایی جردن کرافورد و استیو بلیک را به ترکیب خود اضافه کرد اما این دو نفر نتوانستند انتظارات این تیم را بر آورده کنند.
لیوینگستون ۲۸ ساله فصل گذشته و در ترکیب بروکلین نتز، میانگین ۸٫۳ امتیاز، ۳٫۲ ریباند و ۳٫۲ پاس منجر به گل را به ثبت رساند. این بازیکن در ۵۴ بازی فصل گذشته به عنوان استارتر وارد زمین شد که در بسیاری از این بازی ها درون ویلیامز، گارد راس اصلی نتز، مصدوم بود. لیوینگستون به نتز کمک کرد تا شروع ناامید کننده‌ی خود در فصل قبل را پشت سر بگذارد و تا راند دوم مرحله حذفی برسد.
لیوینگستون با قد ۶ فوت و ۷ اینچ، بازیکن قد بلندی برای پست گارد راس است. او که بازیکنی تطبیق پذیر است احتمالا می تواند خود را با سیستم سرمربی جدید گلدن استیت، استیو کر هماهنگ کند؛ سیستمی که بر پایه گردش توپ و بازی پر طراوت بنا شده است. از مشخصه های بارز بازی لیوینگستون، بازی هوشمندانه و حضور قدرتمند در منطقه پست است. دفاع این بازیکن نیز در طول سالیان بهبود یافته است. گرچه مصدومیت شدید زانو باعث افت این بازیکن در بازه ای شده بود.
در ۲۶ فوریه ۲۰۰۷، در مسابقه ای که لیوینگستون در ترکیب کلیپرز مقابل شارلوت قرار گرفته بود، سه عدد از رباط های زانوی چپ این بازیکن پاره شد و باعث شد کاسه‌ی زانوی او جابه جا شود. مصدومیتی که به نظر می رسید پایان دوران بسکتبال این بازیکن را رقم خواهد زد. او که از حضور در دانشگاه صرف نظر کرد و به عنوان انتخاب شماره ۴ درفت ۲۰۰۴ برگزیده شد، پس از آن مصدومیت یک فصل کامل را از دست داد و در فصل ۲۰۰۸-۰۹ نیز تنها ۱۲ بازی برای اکلاهما سیتی و میامی هیت انجام داد.
لیوینگستون از آن زمان به بعد برای بازگشت خود کار کرده است و فصل گذشته به یکی از بازیکنان مهم در ترکیب نتز تبدیل شد. گلدن استیت واریورز نهمین تیم دوران حرفه ای او خواهد بود.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *