لبران جیمز: هیت برای مبارزه آماده است

لبران جیمز: هیت برای مبارزه آماده است

لبران جیمز اظهار نظرهای اخیر تیم دانکن پس از آنکه مشخص شد فینال NBA بار دیگر بین هیت و اسپرز برگزار می شود را شنیده و آنها را به درستی درک کرده است؛ اما از آنها ناراحت نشده است.
پس از آنکه سن آنتونیو اسپرز قهرمانی کنفرانس غرب را به دست آورد و حریف میامی در فینال شد، تیم دانکن گفت:” ما در این مورد هیجان زده ایم. ما برای قهرمانی به ۴ تا برد دیگه نیاز داریم. ما این بار این کارو انجام خواهیم داد.”
لبران جیمز گفت از این اظهار نظر ناراحت نشده است و از کل سازمان تیم اسپرز به عنوان یک تیم “حرفه ای” یاد کرد، اما او قطعا پیام موجود در این اظهار نظر را درک کرده است.
لبران پس از تمرین طولانی هیت در روز دوشنبه گفت:” اونا از ما خوششون نمیاد. من می تونم اینو از صحبت های تیمی در چند روز اخیر حس کنم. اونا اینو می خوان، اونا می خوان با ما مبارزه کنن و ما هم برای مبارزه آماده خواهیم بود.”
سن آنتونیو اسپرز در دقیقه پایانی بازی ششم فینال سال گذشته برتری ۵ امتیازی خود و جایزه لری اُبرایان را که برای اهدا به آنها به کنار زمین آورده شده بود، از دست داد. دانکن در ادامه صحبت های خود گفته بود:” ما خوشحالیم که حریفمون دوباره میامی هیت هست. ما هنوز طعم تلخ شکست رو تو دهنمون حس می کنیم.”
جیمز ادامه داد:” [صحبت های دانکن] من رو ناراحت نمی کنه. وقتی شما میری تو زمین شما باید بازی کنی. ما با اعتماد به نفس هستیم. ما سر به سر اونها نمی ذاریم. ما هم می خوایم با اونا روبرو بشیم. من فکر نمی کنم این مساله که مثلا اونا گفتن ما باعث شدیم طعم تلخ شکست تو دهنشون بمونه، یه مساله شخصی باشه.”
برخلاف راند قبل و هنگامی که میامی هیت در یک سری خسته کننده از نظر کل کل های بازیکنان، به ویژه کل کل های لنس استیفنسن و لبران، با ایندیانا روبرو شد، در اظهار نظرهای اخیر جیمز عصبانیت و جنبه تحریک گنندگی دیده نمی شد. پس از بازگشت به فینال در سال ۲۰۱۲ که بعد از شکست تلخ آنها در فینال ۲۰۱۱ حاصل شد، جیمز می تواند با یک رویکرد صحیح سری بازی های فینال با اسپرز را آغاز کند.
جیمز در خاتمه افزود:” اونا خودشون رو برای این بازی آماده کردن، ما هم همچنین. هیچ کسی نمی تونه از الان ادعا کنه قهرمانی حق اونه. این فقط یه قهرمانی نیست. این حق ما یا حق اونا نیست. قهرمانی چیزیه که دو تا تیم برای به دست آوردنش خواهند جنگید.”

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۵ پاسخ

  1. حامد گفت:

    معلومه که آماده اس، این فینالیه که همه هوادارا منتظرش بودن. دو باشگاه برتر ان بی ای مقابل هم قرار میگیرن. اسپرز برای انتقام گرفتن میاد. انتقام شکست فصل قبل. در حالی که فقط ۲۵ ثانیه با قهرمانی فاصله داشتن

    • mahdi گفت:

      ۲۵ ثانیه خیلی بامزه ای
      میامی توی بازی هفتم سن آنتونیو با فاصله برد
      اول بازی رو ببین بعد حرف بزن
      تازه لبرون هم دانکن رو بلاک کرد تو بازی ششم من همه ی بازی رو دیدم
      به امید قهرمانی میامی هیت

      • دانیال گفت:

        بازی ششم بود که ری آلن در آخرین ثانیه ها بازی رو به وقت اضافه کشوند

        • mahdi گفت:

          بازی فوتبال رئال و آتلتیکو رو ندیدی
          سرخیو رامس هم این ری آلن توی ثانیه های آخر گل زد
          اینو می خواستم بگم که میامی حریف نداره حتی تو ثانیه ی آخر بازی
          به امید قهرمانی میامی هیت

      • حامد گفت:

        نابغه منظورم بازی ششم بود که اسپرز در فاصله ۲۵ ثانیه مونده به پایان بازی ۵ امتیاز جلو بود و اگه اون بازی رو می برد قهرمان میشد ولی هیت با دو تا سه امتیازی از جمز و ری الن بازی رو مساوی و کرد و تو وقت اضافه هم برد. معلومه فقط بازی هفتمو دیدی

  2. mlbj گفت:

    اگه‏ ‏سومین‏ ‏بارمتوالی قهرمان بشیم چی میشه به امید قهرمانی و ام وی پی شدن دوباره لبرون  

  3. Parsa گفت:

    Pish be soye ghahremani miami emsalam barandas

  4. mahdi گفت:

    میامی هیت قهرمان می شه توی شش بازی
    سن آنتونیویی ها یادشون نره که لبرون جیمز مایکل جوردن جدید است خود مربی ایندیانا گفته
    به امید قهرمانی میامی هیت

  5. ali گفت:

    اعصابم سر بازی ششم خورد شد.ری آلن هم فقط به درد مفت خوری میخوره

  6. سعید گفت:

    به نظر من میامی سال پیش حقش بود تا قهرمان بشه و همین طور هم شد.

    ری آلن هم مفت خور نیست و حدود ۳۰۰۰ سه امتیازی در دوران بازیش گل کرده و رکور سه امتیازی های گل کرده رو داره

  7. pierce گفت:

    lets go to beat the heat

  8. A.rose گفت:

    همی هیت ستاره اند واقعا متاسفم واسه کسایی که طرفدار هیتند هیت تیمی بود که قوانین تیم های رو به هم زد و همه ستاره ها را جمع کرد حالا فهمیدی هیت واسه چی قهرمان میشه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *