نتایج مسابقات پیش فصل ان‌بی‌ای در ۸ اکتبر ۲۰۱۴

نتایج مسابقات پیش فصل ان‌بی‌ای در 8 اکتبر 2014

مسابقات پیش فصل ان‌بی‌ای در ۸ اکتبر ۲۰۱۴ با برگزاری هفت مسابقه پیگیری شد. شکست سن آنتونیو و اکلاهما سیتی و پیروزی بوستون و میلواکی، از جمله نتایجی بود که در بازی های امروز به دست آمد.

در یکی از مسابقات امروز و از سری بازی های جهانی NBA، تیم های آلبا برلین و سن آنتونیو اسپرز در آلمان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری نزدیک ۹۴ بر ۹۳ تیم آلمانی پایان یافت. تیم آلبا برلین تا ثانیه های پایانی این دیدار با نتیجه‌ی ۸۹ بر ۹۳ از اسپرز عقب بود. بازیکن این تیم در ۵٫۱ ثانیه مانده به پایان بازی شوت سه امتیازی خود را وارد سبد کرد تا تیمش تنها ۱ امتیاز از حریف عقب باشد. همین بازیکن (Redding) در ادامه یک توپ ربایی انجام داد و هم تیمی اش با یک شوت فلوتر بلند، همزمان با اتمام زمان بازی، موجب پیروزی تیمش شد.

تیم های بوستون سلتیکس و نیویورک نیکس در هارتفورد مقابل هم قرار گرفتند. سلتیکس در این مسابقه با نتیجه‌ی ۱۰۶ بر ۸۶، نیکس را از پیش رو برداشت. جرد سالینجر با کسب ۲۳ امتیاز، ۵ ریباند و ۲ پاس منجر به گل، از بازیکنان شاخص این مسابقه بود. بازیکنان بوستون در این مسابقه ۱۱ شوت از ۲۲ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند.

بازی تیم های میلواکی و ممفیس، با برتری جباری پارکر و هم تیمی هایش در میلواکی پایان یافت. باکز در این دیدار توانست حریف خود را با نتیجه‌ی ۸۶ بر ۸۳ مغلوب کند. پارکر در این دیدار ۱۴ امتیاز، ۸ ریباند و ۲ پاس منجر به گل کسب کرد. سرمربی ممفیس، دقایق این بازی را بین بازیکنان مختلف خود تقسیم کرد و هیچ یک از بازیکنان این تیم بیش از ۲۲ دقیقه در زمین حضور نداشتند.

اکلاهما سیتی تاندر با شکست مقابل دنور ناگتز، مسابقات پیش فصل را با باخت آغاز کرد. تاندر در این مسابقه با نتیجه‌ی ۱۰۱ بر ۱۱۴ مقابل میزبان خود مغلوب شد. تیموفی مازگوو از دنور با کسب ۲۰ امتیاز، ۸ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۳ بلاک شات، تیمش را برای کسب این پیروزی رهبری کرد. کوین دورنت، MVP فصل گذشته لیگ، در مدت ۱۲ دقیقه حضورش در زمین، ۱۱ امتیاز ثبت کرد.

نتایج مسابقات پیش فصل ان‌بی‌ای در ۸ اکتبر ۲۰۱۴ را در زیر می بینید.

میزبان – میهمان

هایلایت ها

آلبا برلین ۹۴ – ۹۳ سن آنتونیو اسپرز

دانلود

فیلادلفیا سونی سیکسرز ۱۰۶ – ۹۲ شارلوت هورنتز

دانلود

نیو اورلینز پلیکانز ۸۹ – ۹۴ واشنگتن ویزاردز

——

بوستون سلتیکس ۱۰۶ – ۸۶ نیویورک نیکس

دانلود

میلواکی باکز ۸۶ – ۸۳ ممفیس گریزلیز

——

دنور ناگتز ۱۱۴ – ۱۰۱ اکلاهما سیتی تاندر

دانلود

فینیکس سانز ۱۰۰- ۸۸ فلامینگو برزیل

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۶ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    ابروی nba برد این سان انتونیو. ثاندر هم که تیم نیست لبرون قهرمانه:-)

  2. pierce گفت:

    CELTICS KEEP GOINIG !

  3. peyman گفت:

    این اسپرز همیشه غیر قابل پیش بینی بوده . فصل قبل هم تو همه بازیهای ریگولار سیزن از ثاندر باخت ولی تو پلی آف ترکوند. مربی اسپرز یه نابغس .

  4. peyman گفت:

    اگر چند تا از ویدیو کامل بازیهای پیش فصل هم تونستید بذارید ممنون میشم

  5. بچه ها مچکریم…بچه ها مچکریم…بچه ها مچکریم…
    تبریک به همه سلتیکسیا انشاالله تو لیگ بترکونیم.
    قصه سن آنتونیو شده مث ماشین همسایمون یه پیکان له له ای داره فرسودس ولی مث پلنگ راه میره سن آنتونیو هم اینطوریه بازیکناش سن بالان ولی خوب میبرن با این آلبا که درجا زدن.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *