مسابقه سوم فینال NBA در سال ۲۰۱۴

مسابقه سوم فینال NBA در سال 2014

مسابقه سوم فینال NBA در سال ۲۰۱۴ با برتری سن آنتونیو اسپرز مقابل میامی هیت پایان یافت تا اسپرز ۲ بر ۱ از حریف خود پیش بیافتد.
تیم بسکتبال میامی هیت امروز در امریکن ایرلاینز آرنا میزبان سن آنتونیو اسپرز بود که با نتیجه ۹۲ بر ۱۱۱ مغلوب میهمان خود شد. کوای لئونارد از اسپرز با کسب ۲۹ امتیاز در این مسابقه، بیشترین امتیاز دوران بازی خود در لیگ را به ثبت رساند. این بازیکن ۴ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات نیز کسب کرد.
بازیکنان اسپرز ۱۹ شوت از ۲۱ اقدام اول خود در این دیدار را وارد سبد کردند و از دقایق ابتدایی بازی، اختلاف امتیاز خود را با میامی هیت افزایش دادند. برتری ۱۶ امتیازی در پایان کوارتر اول حاصل تلاش شاگردان پاپویچ بود. آنها در نیمه اول این مسابقه ۷۵٫۸ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند و بهترین نمایش تاریخ فینال های NBA از نظر درصد شوت های موفق در یک نیمه را به اجرا در آوردند. این رکورد پیش از این در اختیار اورلاندو مجیک بود که در یک نیمه از بازی سوم فینال ۲۰۰۹ توانسته بود ۷۵ درصد از شوت های خود را وارد سبد کند. نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۷۱ بر ۵۰ به سود اسپرز پایان یافت.
در کوارتر سوم این دیدار میامی هیت با بازی خوب دوین وید اختلاف امتیاز را به ۱۱ امتیاز کاهش داد. وید ۱۱ امتیاز از مجموع ۲۲ امتیاز خود در این مسابقه را در کوارتر سوم کسب کرد. این بازیکن در این مسابقه ۴ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز به دست آورد.
بازیکنان اسپرز در کوارتر پایانی بار دیگر کنترل بازی را در اختیار گرفتند و این کوارتر را با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به سود خود پایان دادند تا پیروزی را از آنِ خود کنند.
دنی گرین از اسپرز ۷شوت از ۸ اقدام خود در این مسابقه را وارد سبد کرد و با کسب ۱۵ امتیاز، ۳ پاس منجبر به گل و ۵ توپ ربایی، از دیگر بازیکنان شاخص تیمش بود.
عملکرد دفاعی خوب کوای لئونارد، تا حدودی لبران جیمز را در این دیدار کنترل کرد. جیمز گرچه در این دیدار ۲۲ امتیاز، ۵ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۵ توپ ربایی کسب کرد، اما ۷ ترن اُور نیز داشت. با دفاع خوب لئونارد، امتیازات جیمز در نیمه دوم به ۶ امتیاز محدود شد.

دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD

به این ترتیب سن آنتونیو اسپرز همانند سال گذشته در سومین مسابقه فینال به پیروزی رسید. مسابقه چهارم فینال ان بی ای، پنجشنبه شب در میامی برگزار خواهد شد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲۲ پاسخ

  1. ali گفت:

    هاهاها حالا چی میگین گفتم با اختلاف میبازین

  2. parsa گفت:

    ba ki kar dary berin teame khodetono jam konid ke bedode kobe be hichi bandin

  3. رضا گفت:

    این اسپرز فوق العاده ست

  4. امیر گفت:

    ما قهرمان بودیم(میامی)-ما قهرمان هستیم(میامی)-ما قهرمان خواهیم بود(میامی)

  5. سهند گفت:

    بازی واقعا قشنگی بود از هر دو تیم من بازی رو صبح آنلاین از اینترنت دیدم و هر دو تیم خوب بازی کردن اما با درخشش لئونارد اسپرز برتری خودش رو به دست آورد ولی هر دو تیم خوب بودن

  6. سهند گفت:

    http://www.wiziwig.tv/competit.....basketball راجب این لینک وقتی شما واردش میشی لیستی از بازی ها رو میبینی که این سایت میخواد نشونش بده شما ۱۰ دقیقه قبل از اینکه بازی شروع شه میتونی بازی اسپرز در مقابل هیت رو انتخب کنی و بازی رو تماشا کنی از این لینک هم میشه نگاه کرد http://forum.wiziwig.eu/thread.....y!-June-10 و این لینک http://www.wiz1.net/espn که من در لینک سوم هستم و الان داره باز پخش بازی رو نشون میده و می تونی نگاه کنی الان

  7. پوریا گفت:

    یه سوال کسایی که از ماه.واره لایو می بینن میشه بگن از چه کانالی ؟ ترجیحا مشخصات دقیق باشه (فرکانس و این جور چیزا مد نظرمه)
    راستی احمد جان فول گیم رو هم بذار 😉

  8. pierce گفت:

    canal+ sport / HD hotbird 12278 v 27500 3/4
    ۱۰۸۹۲ H 27500 3/4

    sky sport 2 11966v 29900 3/4

    ۱۱۹۵۸v 27500 3/4

  9. حمید گفت:

    سلام
    کسی میدونه فرکانس Sky Sport 2 HD چیه؟ (تاکید میکنم HD)

  10. پوریا گفت:

    pierce ممنون فقط چند تا سوال :

    ۱- این sky sport رو چه ماهواره ای هستش ؟
    ۲- این کانال ها خودشون گزارش می کنن یا گزارش ESPN رو پخش می کنن ؟ اگر خودشون به چه زبانی ؟

  11. پدرام گفت:

    میامی به ……. رفت جای خالی رو پر کنید

  12. pierce گفت:

    sky sport hd رو فرکانش رو نمیدونم ولی اسکای اسپورت ۲ عادی رو هاتبرده . . .که گزارشگر espn رو داره و گزارشگر ایتالیایی هم داره . . .کانال+ اسپورت هم گزارشگر لهستانی داره فقط 🙂 قربانت خواهش میکنم

  13. pierce گفت:

    اسکای اسپورت اچ دی همون ۱۱۹۶۶ هستش که بالا نوشتم . . . ۲۹۹۰۰v . . . . 3/4 رو هاتبرد هستش

  14. Parsa گفت:

    Pedi jon hano monde ta malom she ki mibare

  15. Erfan گفت:

    دوستان بازی بعدی چند شنبه هست
    ساعت بازی به وقت ایرانم بگید ممنون میشم

  16. امیرحسین گفت:

    دوستان منو یادتونه
    چه دعوا خوبی

  17. حامد گفت:

    انرژی و بازی تیمی اسپرز فوق العاده بود. هیت باید خودشو جمع کنه. نیمه اول خیلی بد بازی کردیم و همین کار دستمون داد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *