دانلود بازی سوم فینال ان بی ای بین میامی و سن آنتونیو به تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۱۴

دانلود بازی سوم فینال ان بی ای بین میامی و سن آنتونیو به تاریخ 10 ژوئن 2014

شکیل اونیل و ریک راس پیش از بازی سوم فینال ان بی ای ۲۰۱۴

تیم بسکتبال سن آنتونیو با پیروزی مقابل میامی در بازی سوم فینال ان بی ای شکست خانگی مقابل این تیم در بازی دوم را جبران کرد.
مانو جینوبلی پس از پیروزی تیمش مقابل میامی در بازی سوم فینال ان بی ای ۲۰۱۴ گفت:” این چیزی نیست که شما بتونی براش برنامه ریزی کنی. هیچ جادویی تو زمین اتفاق نیفتاد. ما فقط توپ رو به گردش در آوردیم و هر شوتی که زدیم وارد سبد شد.”
بوریس دیاو در این دیدار جایگزین تیاگو اسپلیتر در ترکیب شروع کننده‌ی اسپرز شد تا این تیم بتواند با ترکیب کوتاه قد میامی مقابله کند.
دوین وید از هیت در این مسابقه صد و پنجاهمین بازی خود در مرحله پلی آف را انجام داد و با پشت سر گذاشتن دیرک نویتسکی، به رده هفدهم امتیاز آورترین بازیکنان لیگ در مرحله حذفی رسید.
برای دانلود بازی سوم فینال ان بی ای بین میامی و سن آنتونیو به تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۱۴ می توانید از لینک های زیر استفاده کنید.
پسورد دانلود: www.basketball98.ir

مسابقه

رزولوشن

زبان

حجم

لینک اکسپرس لیچ

لینک فایر درایو

هیت – اسپرز

۱۲۸۰ در ۷۲۰

انگلیسی

۲٫۱۳ گیگ

دانلود

دانلود

۷۶۸ در ۴۳۲

انگلیسی

۹۱۴ مگ

دانلود

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۶ پاسخ

  1. matin گفت:

    سلام
    میشه لینک مستقیم بذارید

  2. احسان گفت:

    با سلام و تشکر از مطالبتون
    شاید به موضوع پست ارتباطی نداشته باشه ولی من دوران دبیرستان و دانشجوییم بسکتبال بازی میکردم ولی الان که حدود ۳۰ سالمه هرجایی تو تهران مراجعه کردم برای بسکتبال بزرگسال، جایی پبدا نشد، به ندرت فقط میگن برای رده سنی نهایتا تا ۲۲ سال کلاس آموزشی دارن. ممنون میشم اگر جایی سراغ دارید که امکان بازی کردن برای بزرگسالان هم مهیا هستش رو به من معرفی کنید.

    • admin گفت:

      سلام.
      امکان بازی کردن که تو سالن ها و زمین های خیابونی فراهم هست، اما متاسفانه اطلاعاتی در مورد اینکه بزرگسالان کجا می تونن آموزش ببینن، ندارم.

  3. ali گفت:

    نه این فاجعه ست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *