نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در بیست و پنجم نوامبر ۲۰۱۵

نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در بیست و پنجم نوامبر 2015

لیگ ان‌بی‌ای در بیست و پنجم نوامبر ۲۰۱۵ با برگزاری دوازده مسابقه پیگیری شد.

کسب ۱۸ امتیاز توسط آندره درامند به دیترویت پیستونز کمک کرد تا میامی هیت را از پیش رو بردارد. پیستونز امروز میزبان هیت بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۴ بر ۸۱ حریف خود را مغلوب کند. درامند در این مسابقه ۲۰ ریباند، ۲ توپ ربایی و ۵ بلاک شات نیز به دست آورد. حسن وایت‌ساید، همتای درامند در میامی، کار خود را با کسب ۱۵ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۳ بلاک شات به اتمام رساند. لوئل دنگ از میامی به دلیل بیماری در این مسابقه غایب بود.

کلیولند کولیرز در شبی که لبران جیمز رجی میلر را پشت سر گذاشت، مقابل تورنتو رپتورز تن به شکست داد. رپتورز در این مسابقه خانگی با نتیجه‌ی ۱۰۳ بر ۹۹ حریف خود را پشت سر گذاشت. جیمز در این مسابقه ۲۴ امتیاز، ۶ ریباند و ۸ پاس منجر به گل به دست آورد. او با امتیازاتی که در این مسابقه کسب کرد، در لیست امتیازآورترین بازیکنان تاریخ لیگ، میلر را پشت سر گذاشت و به رده‌ی هجدهم صعود کرد. کایل لوری از تورنتو با ۲۷ امتیاز، ۳ ریباند، ۶ پاس منجر به گل، ۴ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، به پیروزی تیمش در این بازی کمک کرد.

هیوستن راکتس در تویوتا سنتر پذیرای ممفیس گریزلیز بود بازی را با نتیجه‌ی ۹۳ بر ۱۰۲ به حریف خود واگذار کرد. این سومین شکست متوالی هیوستن بود. جف گرین از ممفیس در این مسابقه ۲۰ امتیاز، ۷ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. این بازیکن ۱۰ بار پشت خط پرتاب پنالتی قرار گرفت که حاصل آن ۱۰ امتیاز بود. جیمز هاردن از هیوستن نیز ۴۰ امتیاز، ۵ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۱ بلاک شات ثبت کرد. هیوستن پس از اخراج کوین مک‌هیل، ۱ برد و ۳ باخت کسب کرده است. زک رندولف از ممفیس به دلیل درد در زانوی راست در این بازی غایب بود و برای چهارمین مسابقه متوالی نتوانست برای تیمش به میدان رود.

مینسوتا تیمبرولوز با غلبه بر آتلانتا هاوکس، هفتمین پیروزی فصل خود را کسب کرد. مینسوتا در این بازی خانگی با نتیجه‌ی ۹۹ بر ۹۵ بر حریف خود فائق آمد. زک لاوین از مینسوتا که پس از مصدومیت ریکی روبیو به جای او وارد زمین شد، ۱۸ امتیاز، ۵ ریباند و ۶ پاس منجر به گل به دست آورد. روبیو که در بازی دوشنبه شب برابر فیلادلفیا، از ناحیه‌ی مچ پای دچار آسیب جزئی شده بود، در کوارتر دوم مسابقه امروز از همان ناحیه آسیب دید و زمین را ترک کرد. بازیکنان آتلانتا در این مسابقه تنها ۸ شوت از ۳۲ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند.

نیو اورلینز پلیکانز با جبران عقب افتادگی ۱۷ امتیازی، فینیکس سانز را شکست داد. پلیکانز امروز میهمان سانز بود که این بازی را با برتری ۱۲۰ بر ۱۱۴ به پایان رساند. انتونی دیویس با ۲۶ امتیاز، یکی از ۴ بازیکن پلیکانز بود که در این مسابقه حداقل ۲۰ امتیاز به دست آورد. ۱۷ ریباند، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات، دیگر آماری بود که دیویس ثبت کرد. ایش اسمیت نیز ۲۰ امتیاز، ۵ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی برای پلیکانز کسب کرد. برندن نایت از فینیکس نیز با ۲۹ امتیاز، ۴ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی، شاخص ترین بازیکن تیمش بود.

لس آنجلس کلیپرز در ادامه نتایج ضعیف خود این بار مغلوب یوتا جاز شد. کلیپرز در این بازی خانگی با نتیجه‌ی ۹۱ بر ۱۰۲ شکست خورد. گردون هیوارد از یوتا در این بازی ۳۳ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد و به تیمش کمک کرد تا پس از ۱۳ شکست متوالی مقابل کلیپرز، یک پیروزی به دست آورد. بلیک گریفین از کلیپرز در این مسابقه ۴۰ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به دست آورد. این هفتمین شکست کلیپرز در هشت مسابقه اخیر بود.

نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در بیست و پنجم نوامبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شارلوت هورنتز ۱۰۱ ۸۷ واشنگتن ویزاردز دانلود
اورلاندو مجیک ۱۰۰ ۹۱ نیویورک نیکس دانلود
بوستون سلتیکس ۸۴ ۸۰ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
دیترویت پیستونز ۱۰۴ ۸۱ میامی هیت دانلود
تورنتو رپتورز ۱۰۳ ۹۹ کلیولند کولیرز دانلود
هیوستن راکتس ۹۳ ۱۰۲ ممفیس گریزلیز دانلود
میلواکی باکز ۱۱۸ ۱۲۹ ساکرامنتو کینگز دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۹۹ ۹۵ آتلانتا هاوکس دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۱۱۰ ۹۹ بروکلین نتز دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۸۸ ۸۳ دالاس موریکس دانلود
فینیکس سانز ۱۱۴ ۱۲۰ نیو اورلینز پیکانز دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۹۱ ۱۰۲ یوتا جاز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۷ پاسخ

  1. مهرداد گفت:

    سلام. توی متن به جای فینیکس سانز، ممفیس گریزلیز نوشته شده.
    با تشکر از زحمات شما

  2. اسماعیل گفت:

    ممفیس گریزلیز هم با هیوستون و هم با پلیکانز نوشتید که بازی داشته.لطفا تصحیح کنید

  3. ali گفت:

    سلام ممفیس دو بار بازی داشته امروز؟؟
    هم با هیوستون و هم پلیکانز؟؟

  4. ممنون از همه دوستان، اصلاح شد.

  5. امیرعباس ارباب گفت:

    اورلاندو خداکنه همین روندشو ادامه بده
    تیم جوون و یه دستی دارن دمشون گرم خوب میبرن این فصل

  6. علیرضا گفت:

    دوران هیوستون و هاردن دیگه تمام شده.کلیپرز ه خدا نکند به جمع این تیما ملحق بشه

  7. mlbj گفت:

    ادمین جان معلوم نیست‌کایری کِی برمیگرده؟؟

  8. جنگجو گفت:

    من یک جا خودنم که کایری بازی کریسمس با واری یرز برمیگرده شایدم یکی دو تا بازی زودتر. شامپرت هم همون حول و حوشه ۲۰ دسامبر یکم بیشتر یا کمتر اماده بازی میشه. اینشالله هرچه زودتر مصدومیت جفتشون برطرف بشه

  9. سینا میلواکی گفت:

    بنظر میرسه وقتش رسیده یه شک اساسی به کلیپرز داده شه. یه چیزی مثل تعویض مربی

  10. kamal32 گفت:

    کلیپرز چرا انقدر ضعیف، شده.باید کادر مربی گریو عوض کنن

  11. BB گفت:

    سلام
    کسی از ارسلان کاظمی خبر داره؟

  12. bmm گفت:

    ای بابا من نمیدونم کلیپرز دردش دیگه چیه که میبازه!لعنتی موتورش نمیخواد روشن بشه!تا وسط های کوارتر ۳ جلو هستن بعد یهو بازی رو ول میکنن تیم حریف هم با یکی دو تا ران میرسه بهشون و با توجه به روحیه بهتر کوارتر ۴ ام رو هم میبره!وای به روزی که این بازیکنا به خودشون بیان!تو پلی اف ولی حرف زیادی واسه گفتن داریم!

  13. LAKER FOR LIFE گفت:

    جالبیش هم اینه که این تیم کلیپرز با اضافه کردن کسایی مثل جاش اسمیت ,پاول پیرس , لنس استیونسون و…. از نظر بازیکن بهترین تیم چندسال اخیرشونه. شاید دی آندره جردن هلان پشیمون شده که چرا به دالاس نرفت و تو کلیپرز موند .

  14. داک ریورز مربی خیلی خوبی نیست
    اون زمانی هم که با بوستون نتیجه گرفت کلی ستاره تو تیمش بود
    بلد نیست از مهره ها استفاده کنه
    تیم کلیپرز الان از همه تیم ها پر مهره تره و داره به این فضاحت می بازه
    ریورز اواخر کار در بوستون هم همین بلا رو سر تیم آورد
    باید یک مربی با کلاس کار با ستاره ها کنار این تیم باشه و اون ها رو مدیریت کنه

  15. kamal32 گفت:

    کلیپرز کوارتر ۴ بازیو شل میگیرن معلومه ازشون. تمام انرژیشونو تو نیمه اول مصرف میکنن بعد ۲کوارتر آخر کم میارن. داک ریورز درست تعویض نمیکنه. البته اون مربی خیلی خوبیه ولی باید رو دفاع زیاد کار کنن.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *