نتایج بازی های ان‌بی‌ای در بیست و یکم دسامبر ۲۰۱۵

نتایج بازی های ان‌بی‌ای در بیست و یکم دسامبر 2015

شکست خانگی نیکس، بولز و کلیپرز و پیروزی راکتس و اسپرز، از مهمترین نتایج بازی های ان‌بی‌ای در بیست و یکم دسامبر ۲۰۱۵ بود.

تیم بسکتبال اورلاندو مجیک با برتری مقابل نیویورک نیکس، به ۴ پیروزی متوالی این تیم خاتمه داد. اورلاندو امروز میهمان نیویورک بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۷ بر ۹۹ حریف خود را مغلوب کند. نیکولا ووچویچ از اورلاندو با کسب ۲۶ امتیاز در این مسابقه، بیشترین امتیاز خود در رقابت های این فصل را تکرار کرد. این بازیکن ۹ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد. کارملو انتونی از نیکس در این بازی ۲۳ امتیاز، ۴ ریباند و ۶ پاس منجر به گل ثبت کرد. الفرید پیتون به دلیل درد در مچ پای چپ، نتوانست در نیمه دوم برای اورلاندو بازی کند.

بروکلین نتز پس از پنج شکست متوالی، سرانجام یک پیروزی به دست آورد. نتز امروز میهمان شیکاگو بولز بود که این بازی را با برتری ۱۰۵ بر ۱۰۲ پایان داد. بروک لوپز با کسب ۲۱ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۳ بلاک شات، از بازیکنان شاخص بروکلین در این مسابقه بود. جواکیم نواح از شیکاگو در کوارتر سوم این مسابقه به دلیل مصدومیت شانه چپ زمین مسابقه را ترک کرد.

جیمز هاردن با کسب ۳۶ امتیاز، هیوستن راکتس را برای ثبت پانزدهمین پیروزی فصل رهبری کرد. هیوستن امروز میزبان شارلوت هورنتز بود که توانست با نتیجه‌ی ۱۰۲ بر ۹۵ رقیب خود را از پیش رو بردارد. هاردن در این بازی ۵ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات نیز کسب کرد. ال جفرسن از شارلوت در این بازی چهارمین جلسه از محرومیت ۵ جلسه ای خود را سپری کرد. تای لاوسن از هیوستن نیز که به دلیل رانندگی در حین مستی ۲ بازی از همراهی تیمش محروم شده بود، دومین جلسه از محرومیت خود را پشت سر گذاشت.

سن آنتونیو اسپرز با برتری ۱۰۶ بر ۹۲ مقابل ایندیانا پیسرز، در بازی های خانگی این فصل همچنان بدون شکست باقی ماند. کوای لئونارد از اسپرز در این مسابقه ۲۴ امتیاز، ۶ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد و به تیمش کمک کرد تا ششمین برد متوالی خود را ثبت کند. پاول جرج از ایندیانا که در اکثر دقایق بازی توسط لئونارد دفاع می شد، تنها ۱ شوت اط ۱۴ اقدام خود در این مسابقه را وارد سبد کرد.

لس آنجلس کلیپرز در استیپل سنتر پذیرای اکلاهما سیتی تاندر بود که با نتیجه‌ی نزدیک ۹۹ بر ۱۰۰ مغلوب حریف خود شد. راسل وستبروک از اکلاهما سیتی در این مسابقه ۳۳ امتیاز، ۵ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. کوین دورنت در ۵٫۸ ثانیه مانده به پایان این مسابقه و در حالی که تیمش ۹۸ بر ۹۹ از کلیپرز عقب بود، با جامپ شات خود نتیجه را به نفع اکلاهما سیتی تغییر داد. این بازیکن در ۰٫۹ ثانیه مانده به پایان بازی شوت کریس پاول را بلاک کرد تا نوزدهمین پیروزی فصل تیمش را تضمین کند. دورنت کار خود در این مسابقه را با کسب ۲۴ امتیاز، ۹ ریباند، ۷ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به اتمام رساند.

نتایج بازی های ان‌بی‌ای در بیست و یکم دسامبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
واشنگتن ویزاردز ۱۱۳ ۹۹ ساکرامنتو کینگز دانلود
بوستون سلتیکس ۱۱۳ ۹۹ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
نیویورک نیکس ۹۹ ۱۰۷ اورلاندو مجیک دانلود
آتلانتا هاوکس ۱۰۶ ۹۷ پرتلند تریل بلیزرس دانلود
شیکاگو بولز ۱۰۲ ۱۰۵ بروکلین نتز دانلود
هیوستن راکتس ۱۰۲ ۹۵ شارلوت هورنتز دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۱۰۶ ۹۲ ایندیانا پیسرز دانلود
یوتا جاز ۱۱۰ ۸۹ فینیکس سانز دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۹۹ ۱۰۰ اکلاهما سیتی تاندر دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. MSN گفت:

    سلام جا داره یه تشکر بابت مطالب خوب و اخبار بروز سایتتون بکنم و یه سؤال راجع به رای گیری در صفحه ان بی ای آل استار داشتم…من وقتی رای خودم رو به ۵ بازیکن شرق و غرب میدم و ایمیل و پسفورد خودم رو وارد میکنم (رای گیری سایت ان بی ای) برای ثبت کردن رای به مشکل برمیخورم و با این ارور مواجه میشم:
    User Login Failed
    Username and/or Password Try Again or Click The Link Above to Rest Your Password
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

  2. kamal گفت:

    کلیپرز از سال قبل خیلی ضعیفتر شده . دیگه امیدی به کلیپرز نیست . داک درست تعویض نمیکنه

  3. آذرخش گفت:

    کلیپرز – تاندرز چه بازی ای بوده.

  4. MSN گفت:

    احمد آقا خیلی ممنون لطف کردین؛ثبت شد!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *