کسب عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA توسط رجی جکسون و کوای لئونارد

رجی جکسون از دیترویت پیستونز و کوای لئونارد از سن آنتونیو اسپرز عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب را کسب کردند. این دو برای بازی هایی که از ۱۴ تا ۲۰ دسامبر به نمایش گذاشتند موفق به کسب این عناوین شدند.

رجی جکسون

رجی جکسون با میانگین ۲۹٫۳ امتیاز (رتبه ۱ کنفرانس)، ۶٫۳ ریباند و ۷٫۷ پاس منجر به گل (رتبه ۲ کنفرانس)، دیترویت را برای ثبت رکورد ۲ برد و ۱ باخت در این هفته از رقابت ها رهبری کرد. این بازیکن در دو مسابقه حداقل ۳۰ امتیاز به دست آورد و در بازی سوم نیز ۲۳ امتیاز کسب کرد. جکسون در روز ۱۸ دسامبر، ۱۳ امتیاز از مجموع ۲۰ امتیاز تیمش در وقت اضافه چهارم را به دست آورد و به دیترویت کمک کرد تا با نتیجه‌ی ۱۴۷ بر ۱۴۴ شیکاگو بولز را از پیش رو بردارد.

کوای لئونارد

کوای لئونارد با ثبت متوسط ۲۲٫۷ امتیاز (رتبه ۸ کنفرانس)، ۶٫۳ ریباند، ۲٫۷ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، به سن آنتونیو کمک کرد تا رکورد ۳ برد و ۰ باخت را در این هفته از مسابقات ثبت کند. این بازیکن ۵۶٫۴ درصد از شوت های خود در این هفته را وارد سبد کرد و در دو مسابقه ۲۲ امتیاز یا بیشتر به دست آورد. لئونارد در روز ۱۶ دسامبر، ۴ شوت سه امتیازی به ثمر رساند و با کسب ۲۷ امتیاز، ۴ پاس منجر به گل، ۴ توپ ربایی و ۳ ریباند، نقش کلیدی در پیروزی ۱۱۴ بر ۹۵ تیمش مقابل واشنگتن ویزاردز داشت.

پاول میلسپ از آتلانتا هاوکس، لبران جیمز از کلیولند کولیرز، آندره درامند از دیترویت پیستونز، کلی تامپسون از گلدن استیت واریورز، اندرو ویگینز از مینسوتا تیمبرولوز، کارملو انتونی از نیویورک نیکس، نیکولا ووچویچ از اورلاندو مجیک و دمار دروزن از تورنتو رپتورز، دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته در کنفرانس های شرق و غرب بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. k1hazard گفت:

    همیشه لبرون جزو نامزداست اما اصلا انتخاب نمیشه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *