نتایج رقابت های ان بی ای در بیست و سوم دسامبر ۲۰۱۵

نتایج رقابت های ان بی ای در بیست و سوم دسامبر 2015

رقابت های ان بی ای در بیست و سوم دسامبر ۲۰۱۵ با انجام سیزده مسابقه پیگیری شد.

تیم بسکتبال نیویورک نیکس در شبی که کارملو انتونی را در اختیار نداشت، مغلوب کلیولند کولیرز شد. کلیولند امروز میزبان نیویورک بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۹۱ بر ۸۴ حریف خود را مغلوب کند. لبران جیمز در این مسابقه ۲۴ امتیاز، ۹ ریباند و ۵ پاس منجر به گل به دست آورد. کارملو انتونی به دلیل پیچ خوردن مچ پای راست در بازی قبلی در این مسابقه حضور نداشت. کریستاس پورزینگس در این بازی ۲۳ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات برای نیویورک ثبت کرد.

ایندیانا پیسرز در بنکرز لایف فیلدهوس پذیرای ساکرامنتو کینگز بود که این بازی را با نتیجه‌ی ۱۰۶ بر ۱۰۸ به حریف خود واگذار کرد. دیمارکوس کازینس در این مسابقه ۲۵ امتیاز، ۱۶ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۳ بلاک شات به دست آورد. راژان راندو نیز با ۱۳ امتیاز، ۱۶ پاس منجر به گل و ۸ ریباند، تنها به دو ریباند دیگر برای تریپل دابل نیاز داشت. بازیکنان ساکرامنتو در این مسابقه ۵۱٫۷ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند.

اورلاندو مجیک با برتری مقابل هیوستن راکتس به سه پیروزی متوالی این تیم پایان داد. اورلاندو امروز میزبان هیوستن بود که رقیب خود را با نتیجه‌ی ۱۰۴ بر ۱۰۱ مغلوب کرد. نیکولا ووچویچ با ۲۱ امتیاز، یکی از شش بازیکن اورلاندو بود که امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کرد. این بازیکن ۶ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات نیز ثبت کرد. مارکوس تورنتون در ثانیه پایانی این مسابقه تلاش کرد تا با شوت سه امتیازی خود نتیجه را به تساوی بکشاند اما موفق نبود. جیمز هاردن کار خود در این دیدار را با کسب ۳۱ امتیاز، ۳ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به اتمام رساند.

دیرک نویتزکی علاوه بر آنکه به تیمش برای ثبت شانزدهمین پیروزی فصل کمک کرد، به نقطه عطف دیگری در دوران حرفه ای خود دست یافت. دالاس موریکس امروز میهمان بروکلین نتز بود که در وقت اضافه اول با نتیجه‌ی ۱۱۹ بر ۱۱۸ حریف خود را شکست داد. نویتزکی در ۱۹٫۲ ثانیه مانده به پایان وقت اضافه، لی آپ خود را وارد سبد کرد و در ادامه جرت جک جامپ شات خود را از دست داد تا این بازی با برتری دالاس پایان یابد. نویتزکی با ۲۲ امتیازی که در این مسابقه کسب کرد، شکیل اونیل (۲۸۵۹۶ امتیاز) را پشت سر گذاشت و به رده‌ی ششم امتیازآورترین بازیکنان تاریخ NBA رسید. جی.جی. باریا از دالاس با کسب ۳۲ امتیاز، بیشترین امتیاز دوران حرفه ای خود را ثبت کرد. این بازیکن ۱ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی نیز به دست آورد.

آتلانتا هاوکس با برتری مقابل دیترویت پیستونز، پنجمین پیروزی متوالی خود را به دست آورد. آتلانتا که میزبان دیترویت بود با حساب ۱۰۷ بر ۱۰۰ حریف خود را شکست داد. جف تیگ از آتلانتا در این بازی ۲۳ امتیاز، ۶ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی به دست آورد.

نتایج رقابت های ان بی ای در بیست و سوم دسامبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شارلوت هورنتز ۸۹ ۱۰۲ بوستون سلتیکس دانلود
کلیولند کولیرز ۹۱ ۸۴ نیویورک نیکس دانلود
ایندیانا پیسرز ۱۰۶ ۱۰۸ ساکرامنتو کینگز دانلود
اورلاندو مجیک ۱۰۴ ۱۰۱ هیوستن راکتس دانلود
واشنگتن ویزاردز ۱۰۰ ۹۱ ممفیس گریزلیز دانلود
بروکلین نتز ۱۱۸ ۱۱۹ دالاس موریکس دانلود
آتلانتا هاوکس ۱۰۷ ۱۰۰ دیترویت پیستونز دانلود
میلواکی باکز ۱۱۳ ۱۰۰ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۸۳ ۱۰۸ سن آنتونیو اسپرز دانلود
نیو اورلینز پیکانز ۱۱۵ ۸۹ پرتلند تریل بلیزرس دانلود
فینیکس سانز ۹۶ ۱۰۴ دنور ناگتز دانلود
گلدن استیت واریورز ۱۰۳ ۸۵ یوتا جاز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۸۵ ۱۲۰ اکلاهما سیتی تاندر دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۷ پاسخ

  1. parymo گفت:

    سلام آقا احمد بازی گلدن و کوز ساعت چنده؟

  2. Kiiiiiiiiiing گفت:

    لبران و کری نتونستن بازی همیشگی شونو انجام بدن ، درصد شوت هاشون هم پایین بود مثلا کری در سه امتیازی ۲ از ۸ بود فکر کنم و لبران هم فقط در کوارتر آخر خوب بود بخصوص در دقایق آخر و با اون دانک زیباش ، اون بازیکن جوان نیکز عالی کار کرد ، فکر کنم حساسیت بازی شنبه روی کری و لبران تاثیر گذاشته بود

  3. sina777 گفت:

    ایول کینگ

  4. امیرعباس ارباب گفت:

    دم ساکرامنتو گرم

  5. رضا گفت:

    راندو عجب پاسای دقیقی میده..خدایی موندم تو کارای این بازیکن

  6. مهدی گفت:

    احمد اقا لینک بازی دالاس مشکل داره

  7. میلاد شکراللهی گفت:

    خیلی عجیبه که بهترین شوترتاریخ بسکتبال۲٫۱۳قدشه!دیرکومیگم،عاشقشم.
    تومجموع پنالتی،منطقه ای وسه امتیازی بهترین تاریخه.دم این همه استعدادوتوانایی گرم.
    راستی بعضی دوستان میگن فلانی یا بهمانی بهترینه وباهیچ کس حتی قابل مقایسه نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    درسته که صمدبالبران قابل مقایسه نیست ولی مثلاکوین دورانت که بالبران قابل مقایسه هست.خداوکیلی باتعصب نظرندین،طرفداربسکتبال باشین نه تیم یابازیکن.ازحرکت قشنگ وتوانایی های تکنیکی بازیکناطرفداری کنین نه اینکه بگین فقط لبران بقیه هم هیچی نیستن

  8. KOBE24 گفت:

    بهترین شوتیست ها تاریخ مگه ری آلن و رجی میلر و ستیو کر نیستن مگه.دیرک نستا!!!

    • میلاد شکراللهی گفت:

      بدنیست کامنتاروبادقت بخونی!!!!!!!
      من گفتم درمجموع پنالتی،منطقه ای وسه امتیازی.
      ری آلن نه منطقه ای بلدبودوپنالتی هاشم خیلی خوب نبودولی توسه ازنویتزکی بهتربود.
      دررررمجموع سههههه شوووووووووووووووتتتتتتتتتتتتتتتتتت!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. My Dubs گفت:

    یه خبر خیلی خوب برای هواداری کلیولند هریسون بارنز احتمال زیاد نمیرسه. لوک والتون هم نمیخواد ایگودالا رو تو ترکیب شروع کننده بذاره دیگه چی میخواید ببینم چکار میکنین

  10. KOBE24 گفت:

    والتون فکر کنم حالش خوب نیست.ایگودالا تو ترکیب شروع کننده نباشه کی میخواد باشه

  11. kiiiiiiiiiing گفت:

    یا راجع به تیم خودتون اطلاعات ندارید و یا میخواید بقیه رو به اشتباه بیندازید و آمار غلط بدید ، مدتهاست که ایگی شروع کننده نیست اونم بخاطر اینه که خیلی افت کرده ، آمار ۳ -۴ بازی اخیرشو براتون میزارم خودتون قضاوت کنید :
    # مقابل فینیکس ۲۵ دقیقه بازی کرد ۵ امتیاز و ۵ ریباند و بدون اسیست
    # مقابل میلواکی ۲۰ دقیقه بازی کرد ۳ امتیاز و بدون ریباند و ۲ اسیست
    # مقابل یوتا ۲۹ دقیقه بازی کرد ۹ امتیاز و یک ریباند و بدون اسیست
    اون بازی هم که جلوی میلواکی باختند ۲۷ دقیقه بازی و ۲ امتیاز

  12. kiiiiiiiiiing گفت:

    ضمنا هریسون بارنز هم آخرین باری که برای واریورز بازی کرده ۲۷ نوامبر مقابل فینیکس سانز بوده یعنی یک ماه پیش و در نتیجه در ۱۱ بازی اخیر تیمش غایب بوده ، که اتفاقا در این مدت ۱۰ برد تیمش کسب کرده ، اونوقت یه جوری میگه انگار دیشب مصدوم شده ، هوادارای کلیولند خوشحال باشن !!!! ایگی و بارنز و کری و تامپسون و … چه باشند و چه نباشن ما نه خوشحال میشیم و نه ناراحت ، اگه ببازیم خودمونو نمیبازیم و اگر هم ببریم هیچ چیز خاصی بدست نیاوردیم ، مهم اینه که اخلاق داریم و در نتیجه آمار غلط هم نمیدیم

  13. kiiiiiiiiiing گفت:

    ایگی ۲۸ بازی حضور داشته که هیچکدومو استارتر نبوده !!!
    برندون راش ۱۲ بازی استارتر
    ایزلی ۱۱ بازی استارتر

  14. My Dubs گفت:

    برندن راش استارتره. یعنی من نمیدونم ایگودالا استارتر نبوده تو این ۲۸ تا بازی ؟؟؟شما هم نمیدونی فینال پارسال وقتی ایگی از بازی ۴ استارتر شد لبران به مشکل خورد؟؟اصن ام وی پی فینال ۲۰۱۵ کسی بود که فقط ۳ تا بازی استارتر بوده همین خودش مایه افتخاره.
    ولی اینم نمیدونی که بارنز تو کواتر چهارمش بهترین کارایی رو داشته قرار بود بازی ۱۶ دسامبر با فینیکس تو اراکل ارنا بازی کنه که مصدویتش خوب نشد. بارنز یک تیکه از پازل قدرت وریورزه. اگه بازی چنجم فصل با کلیپرز بارنز نبود گلدن استیت به همون کلیپرز هم میباخت. ثبت همین رکورد ۲۷ برد هم بارنز نقش داشته
    اینیم که میگی تو ۱۱ تا بازی نبوده گلدن استیت ۱۰ تا برده نشون میده وریورز با یک عدد مصدوم کلیدی هم ابرقدرتیه واسه خودش. بهانه ای نیست ( که آی لاو و اروینگ نبودن شانسی و فقط شانسی میبرین حالا شما نه باقی دوستان)
    باید ایگی استارتر باشه لبران رو دفاع کنه خوب منظور ما این بود. حالا بدون امتیاز بدون اسیست بدون ریباند هم از برندان راش بهتره چون دفاش خوبه.

  15. KOBE24 گفت:

    دوست عزیز پارسال فینال ر یادت رفته مث اینکه.لبرون ر کی دفاع میکرد?

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *