نتایج بازی های ان‌بی‌ای در سی ام مارس ۲۰۱۵

نتایج بازی های ان‌بی‌ای در سی ام مارس 2015

لیگ ان‌بی‌ای در سی ام مارس ۲۰۱۵ با برگزاری هفت مسابقه پیگیری شد. پیروزی سلتیکس، لیکرز و هاوکس و شکست راکتس، از مهمترین نتایج امروز بود.

در یکی از بازی های امروز، تیم های شارلوت هورنتز و بوستون سلتیکس که هر دو شانس حضور در مرحله حذفی را دارند، مقابل هم قرار گرفتند. بوستون در این دیدار مهم با نتیجه‌ی ۱۱۶ بر ۱۰۴، میزبان خود را شکست داد تا بار دیگر به رده هشتم جدول کنفرانس شرق برسد. اوری بردلی از بوستون با ۳۰ امتیاز، ۸ ریباند و ۲ پاس منجر به گل، از بازیکنان کلیدی تیمش در این مسابقه بود. برای شارلوت نیز کمبا واکر ۲۸ امتیاز، ۳ ریباند، ۱۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. با شکست شارلوت، حضور واشنگتن ویزاردز در مرحله پلی آف قطعی شد.

جردن کلارکسن، پدیده نوظهور لس آنجلس لیکرز، با شوت ثانیه پایانی خود، پیروزی تیمش در برابر فیلادلفیا سونی سیکسرز را رقم زد. لیکرز در این دیدار خارج از خانه که یک وقت اضافه داشت، با نتیجه‌ی ۱۱۳ بر ۱۱۱، سیکسرز را مغلوب کرد. این بازی تا ثانیه پایانی وقت اضافه اول با نتیجه‌ی ۱۱۱ بر ۱۱۱ دنبال می شد اما شوت لی آپ کلارکسن در ۰٫۷ ثانیه مانده به پایان، موجب شد بیستمین پیروزی فصل لیکرز به ثبت برسد. کلارکسن در این دیدار ۲۶ امتیاز، ۶ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد.

آتلانتا هاوکس در فیلیپس آرنا میزبان میلواکی باکز بود که این بازی را با برتری ۱۰۱ بر ۸۸ پایان داد. دمار کرول از هاوکس با کسب ۲۳ امتیاز، ۸ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. جرد دادلی از میلواکی برای شرکت در این دیدار همراه تیمش سفر نکرده بود و به دلیل مشکل کمر، استراحت کرد.

تورنتو رپتورز در شبی که دمار دروزن بیشترین امتیاز دوران حرفه ای خود را ثبت کرد، با نتیجه‌ی ۹۹ بر ۹۶، میهمان خود هیوستن راکتس را مغلوب کرد. دروزن در این مسابقه ۴۲ امتیاز و ۱۱ ریباند به دست آورد تا تیمش برای هشتمین بار متوالی در خانه، راکتس را مغلوب کند. جیمز هاردن از راکتس در این بازی ۳۱ امتیاز، ۵ ریباند و ۵ پاس منجر به گل ثبت کرد. کوین مک‌هیل در این مسابقه از دوایت هاوارد استفاده نکرد و به او استراحت داد. کایل لوری از رپتورز نیز به دلیل درد پشت، برای پنجمین بار در شش بازی گذشته غایب بود.

نتایج بازی های ان‌بی‌ای در سی ام مارس ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شارلوت هورنتز ۱۰۴ ۱۱۶ بوستون سلتیکس دانلود
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۱۱۱ ۱۱۳ لس آنجلس لیکرز دانلود
آتلانتا هاوکس ۱۰۱ ۸۸ میلواکی باکز دانلود
تورنتو رپتورز ۹۹ ۹۶ هیوستن راکتس دانلود
ممفیس گریزلیز ۹۷ ۸۳ ساکرامنتو کینگز دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۸۴ ۱۰۴ یوتا جاز دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۱۰۹ ۸۶ فینیکس سانز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. LAKER FOR LIFE گفت:

    فقط کلارکسون. تا چندسال دیگه یکی از ستاره های ان بی ای میشه

  2. sina گفت:

    تو شرق کلیولند و اتالانتا و توی غرب گلدن و هیوستون و ممفیس شانس قهرمانی دارند

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *