نتایج و هایلایت های ان بی ای در نوزدهم مارس ۲۰۱۵

نتایج و هایلایت های ان بی ای در نوزدهم مارس 2015

مسابقات ان بی ای در نوزدهم مارس ۲۰۱۵ با پیروزی تیم های مینسوتا، هیوستن، فینیکس و یوتا همراه بود.

مصاف قعرنشینان کنفرانس های شرق و غرب، با برتری نماینده غرب پایان یافت. مینسوتا تیمبرولوز امروز میهمان نیویورک نیکس بود و موفق شد در وقت اضافه اول با نتیجه‌ی ۹۵ بر ۹۲، حریف خود را مغلوب کند. زک لاوین از تیمبرولوز در این مسابقه ۲۰ امتیاز، ۷ ریباند و ۴ پاس منجر به گل برای مینسوتا ثبت کرد. مینسوتا در این دیدار بازیکنانی چون ریکی روبیو و نیکولا پکویچ را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداشت. (دانلود هایلایت های مسابقه)

هیوستن راکتس با درخشش جیمز هاردن، با نتیجه‌ی ۱۱۸ بر ۱۰۸، میهمان خود دنور ناگتز را از پیش رو برداشت. هاردن در این مسابقه ۵۰ امتیاز کسب کرد تا بیشترین امتیاز دوران بازی خود در لیگ NBA را ثبت کند. این بازیکن ۱۰ ریباند و ۴ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. این نهمین بار است که یک بازیکن با پیراهن راکتس حداقل ۵۰ امتیاز به دست می آورد. آخرین بازیکنی که با پیراهن راکتس از مرز ۵۰ امتیاز گذشت، حکیم اولاجوان بود که در ۱۸ ژانویه ۱۹۹۶ در بازی برابر سلتیکس، ۵۱ امتیاز برای هیوستن کسب کرد. ترنس جونز از راکتس در کوارتر نخست این بازی از ناحیه دنده آسیب دید و پس از ترک زمین دیگر به میدان بازنگشت. تیم راکتس دیشب بیستمین سالگرد قهرمانی های متوالی خود در سال های ۱۹۹۴ و ۱۹۹۵ را با حضور ستارگان سابقش چون حکیم اولاجوان و کلاید درکسلر جشن گرفت. (دانلود هایلایت های مسابقه)

جدال تیم های نهم و دهم کنفرانس غرب که همچنان برای راه یابی به پلی آف تلاش می کنند، با برتری میزبان پایان یافت. فینیکس سانز که در رده‌ی دهم جدول کنفرانس غرب قرار دارد، در این مسابقه با نتیجه‌ی ۷۴ بر ۷۲، نیو اورلینز پلیکانز را مغلوب کرد. فینیکس در حالی این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت که بازیکنان این تیم تنها ۲ شوت از ۲۲ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند. مارکیف موریس از سانز در این مسابقه ۱۷ امتیاز، ۸ ریباند و ۳ پاس منجر به گل به دست آورد. انتونی دیویس از پلیکانز در این بازی به دلیل آسیب دیدگی مچ پا غایب بود. نیو اورلینز با کسب این نتیجه، یک بازی از تیم رده هشتمی اکلاهما سیتی تاندر عقب افتاد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

پنجاهمین شکست فصل لس آنجلس لیکرز در استیپل سنتر و در برابر یوتا جاز رقم خورد. لیکرز این بازی را با نتیجه‌ی ۷۳ بر ۸۰ به حریف خود واگذار کرد. گُردن هیوارد از یوتا با ۲۲ امتیاز، ۵ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. این دومین فصل متوالی است که لیکرز در آن ۵۰ باخت ثبت می کند؛ اتفاقی که در تاریخ ۶۷ ساله‌ی باشگاه لیکرز تنها ۵ بار رخ داده است. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. m-‌‌n oklahoma .city.thunder گفت:

    مهمترین نتیجه امروز برد فینیکس برابر نیواورلینز بود که به نفع اکلاهما تمام شد

  2. Mohammadreza گفت:

    سایت nba جیمز هاردن رو برنده جایزه mvp تا به اینجا دونست

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *