نتایج و هایلایت های NBA در نوزدهم ژانویه ۲۰۱۵

نتایج و هایلایت های NBA در نوزدهم ژانویه 2015

پیروزی هاوکس، واریورز، موریکس، نیکس و کاوالیرز، از جمله نتایج NBA در نوزدهم ژانویه ۲۰۱۵ بود.

تیم بسکتبال آتلانتا هاوکس با برتری مقابل دیترویت پیستونز، سیزدهمین پیروزی متوالی خود را ثبت کرد. هاوکس امروز در خانه پذیرای پیستونز بود و توانست با نتیجه‌ی ۹۳ بر ۸۲، حریف خود را مغلوب کند. پنج بازیکن هاوکس در این دیدار از مرز ۱۰ امتیاز گذشتند. ال هارفورد با کسب ۱۴ امتیاز، ۶ ریباند و ۷ پاس منجر به گل، از بازیکنان شاخص هاوکس در این مسابقه بود. هاوکس در مسابقات این فصل بهترین عملکرد دفاعی را داشته و میانگین امتیاز کسب شده توسط حریفان این تیم، ۹۶٫۳ امتیاز بوده است. بازیکنان پیستونز در کوارتر نخست این دیدار تنها ۱۲ امتیاز کسب کردند که کمترین امتیاز کسب شده توسط این تیم در یک کوارتر، در مسابقات این فصل است.

گلدن استیت واریورز برای رسیدن به شانزدهمین پیروزی متوالی خانگی، دنور ناگتز را شکست داد. واریورز در این مسابقه با نتیجه‌ی ۱۲۲ بر ۷۹، حریف خود را در هم کوبید. استفن کری از گلدن استیت در این مسابقه ۲۰ امتیاز، ۸ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به دست اورد. هر ۱۳ بازیکن گلدن استیت در این مسابقه به میدان رفتند و امتیاز کسب کردند. در تاریخ باشگاه گلدن استیت این اولین بار بود که ۱۳ بازیکن این تیم در یک مسابقه، هر کدام حداقل ۱۰ دقیقه در زمین بودند.

دیرک نویتزکی با کسب ۸ امتیاز پایانی موریکس در بازی برابر گریزلیز، به تیمش برای غلبه بر حریف کمک کرد. دالاس موریکس در این دیدار خارج از خانه با نتیجه‌ی ۱۰۳ بر ۹۵، ممفیس گریزلیز را مغلوب کرد. نویتزکی در این دیدار ۲۱ امتیاز و ۶ ریباند به دست آورد. مونتی الیس از موریکس با ۲۵ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن تیمش در این مسابقه بود. این بازیکن ۷ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. مایک کانلی از ممفیس که دو مسابقه قبلی تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در این بازی به ترکیب بازگشت و ۲۲ امتیاز و ۴ پاس منجر به گل به دست آورد.

قطار باخت های پی در پی نیویورک نیکس، سرانجام در ایستگاه شانزدهم متوقف شد. نیکس امروز در مدیسون اسکوئر گاردن میزبان نیو اورلینز پلیکانز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۹۹ بر ۹۲، حریف خود را شکست دهد. کارملو انتونی از نیکس با کسب ۲۴ امتیاز، ۹ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات، تیمش را برای کسب این پیروزی رهبری کرد. انتونی دیویس و جرو هالیدی، به دلیل مصدومیت همچنان قادر به بازی برای پلیکانز نیستند.

کلیولند کاوالیرز در خانه با نتیجه‌ی ۱۰۸ بر ۹۴، شیکاگو بولز را پشت سر گذاشت و سومین برد متوالی خود را به ثبت رساند. لبران جیمز در این دیدار ۲۶ امتیاز، ۵ ریباند و ۴ پاس منجر به گل به ثبت رساند. کلیولند کاوالیرز در لحظاتی از کوارتر سوم این دیدار، ۲۵ امتیاز از حریف خود پیش بود. این چهارمین شکست بولز در پنج مسابقه اخیر بود. جواکیم نواح از بولز به دلیل آسیب دیدگی در این دیدار نیز غایب بود.

نتایج و هایلایت های NBA در نوزدهم ژانویه ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شارلوت هورنتز ۱۰۵ ۸۰ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
واشنگتن ویزاردز ۱۱۱ ۷۶ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
آتلانتا هاوکس ۹۳ ۸۲ دیترویت پیستونز دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۱۰۲ ۹۳ بوستون سلتیکس دانلود
گلدن استیت واریورز ۱۲۲ ۷۹ دنور ناگتز دانلود
ممفیس گریزلیز ۹۵ ۱۰۳ دالاس موریکس دانلود
هیوستون راکتس ۱۱۰ ۹۸ ایندیانا پیسرز دانلود
نیویورک نیکس ۹۹ ۹۲ نیو اورلینز پلیکانز دانلود
کلیولند کاوالیرز ۱۰۸ ۹۴ شیکاگو بولز دانلود
میلواکی باکز ۸۹ ۹۲ تورنتو رپتورز دانلود
پورتلند تریل بلیزرس ۹۸ ۹۴ ساکرامنتو کینگز دانلود
فینیکس سانز ۱۱۵ ۱۰۰ لس آنجلس لیکرز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۳ پاسخ

  1. MoNST3R گفت:

    مارتین لوتر کینگ رو برم 🙂
    وای نیویورک برد!چه عجب!۱۶ باخت پی در پی و بالاخره یه برد،من دیگه کم کم داشتم به این فکر میکردم اگه با بچه های بسکتبالیست اینجا جمع بشیم بریم هم تیمی کارملو آنتونی وایستیم،احتمالا فرق زیادی تو نتیجه ها نمیکنه و کارملو آنتونی که این فصل برای نیویورک حداقل هر بازی ۲۵ امتیاز رو آورده و بازم میباختیم تعجبی نداشت ولی آمار تیم نیویورک تو این فصل الان ۶ برد و ۳۶ باخته،این یعنی ضعیفترین تیم لیگ،البته از کمک و حضور پررنگ آماری استادومایر به تیم مخصوصا با اون دستمزد رویاییش نمیشه گذشت

  2. MoNST3R گفت:

    ینی استیو کر برا گلدن استیت به هر ۱۳ بازیکن ترکیبش حدود ۱۰ دقیق بازی داده!هه خیلی جالبه
    واقعا اگه کلیولند باهم هماهنگ تر باشن و به قدرت واقعی خودشون پی ببرن،کمتر تیمی میتونه جلوشون کم نیاره،فکر کنم دیگه موتورشون داره گرم میشه…

  3. MoNST3R گفت:

    شیکاگو هم تو این پنج تا بازی آخرش که چهارتاشو باخته،سه تاش تو زمین خودش بوده و به اورلاندو و واشنگتن و آتلانتا باخته 🙁

  4. بازم کلیولند برد و بوستون…. هه هه
    چیزی برای گفتن ندارم
    Lets Go LeBron

  5. عجب روز پر ترافیکی بوده تا جای که میتونستن بازی برگزار کردن بهترین و با کیفیت ترین لیگ ورزشیه دنیاس بدون شک یعنی یه لحظه شک دادشتنم بهش احمقانس در این حد…
    عجب کارملو هم بعد از گذشت باختای دیوونه کننده و پشت سر هم که داشت باعث افسردگی کارملو میشد اینطور بردی لازم بود الان بازیکنای نیویورک حس قهرمانی بهشون دست داده انقد بیچاره ها کم توقعنا خدایا بزار یه دو سه تای دیگه رو ببرن بعدش دوباره بزنن تو خط باختای خرکی!!
    این کری اینطور بازی که الان میکنه اگه قبلا میکرد الان سه چهار باری قهرمان لیگ شده بود البته با همین مربی که دارن بعضیا استعداد مربیگری دارنا ولی طرف نمیرن یا دیر میرن ولی یکی مث فیشر کچل خان هیچی بارش نیس هرچی کلاس ملاسم میره بازم فایده نداره بیچاره خنگ میزنه هه

  6. دانکی که لیلارد زدو دیدین چشم آدم دهن آدم تا بیست دیقه باز میمونه اینطور دانکای فقط همین لیلارد میتونه بزنه از بین دو نفر جکید اونور بعدش رفت تو هوا تو حلقه اومد پایین فدای اون دانکش بشم که خیلی گله من علاقه ای به دانک ندارم ولی این دانکش آدمو کریزی میکنه همه باهاش حال میکنن.

  7. یه قابی به ماتیو یا ماتیوس گارد شوت زن پورتلند دادن جریانش چیه؟؟؟
    ماتیو یا ماتیوس…
    جایزه…
    ستاره…
    قاب…
    چی بگم!!؟؟

  8. MoNST3R گفت:

    کْری سال اولش نیست که اومده ان بی ای،۲-۳ ساله گلدن استیت رو خوب راه انداخته ولی تو پلی آف کم میاوردن،امسال که خودی نشون دادن باید زمانش برسه ببینیم چیکاره ان
    این فصل بازی گلدن استیت و آتلانتا دیدنی میشه،
    کْری و تامپسون این فصل خیلی خوب کار کردن،ولی آمار کایل کورور از همشون بهتره
    کایل کورور = ری آلن نصل جدید

  9. کورور هم ۴ الی ۵ سالیه جزو بهترین ۳ زن ها بوده همیشه

  10. کورو بازیش دل چسب نیس بازی نمیکنه وایمیسه یجا فرتی میندازه رفت که چه عالی نرفتم فدای یه تار موی سینش دوباره میندازه درسته سه زن حرفه ای هس و اینم توش شکی نیس که الان تیبودیو مربی شیکاگو هم تا اسم کورو میشنوه حرص و جوشش میخوره که چرا فروختش ولی بازی موقعی میچسبه بهت که بتونی دریبل کنی یه دو سه تای بعدش یه پاس گل نازی بدی یا یه لی آپ باحال من این مدلی مث رز و ایروینگ رو میپسندم اصن روشنتون کنم من AND1 رو از همه چیز بیشتر دوست دارم دریبل گل پرتاب ممتوع لی آپ آزاد…
    حیف که چندان علاقه ای به سه زنی ندارم وگرنه انقد پرتاب میکردم تا میشدم کری ایران روزی ۲۰۰ تای مینداختم!!!!!!!! میبینی از این ۲۰۰ تا ۱۹۹ تاش رفت تو حلقه اون یکیم از تو حلقه بعد از سه چهار بار چرخش در میاد!!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *