نتایج و هایلایت های ان‌بی‌ای در بیستم مارس ۲۰۱۵

نتایج و هایلایت های ان‌بی‌ای در بیستم مارس 2015

لیگ ان‌بی‌ای در بیستم مارس ۲۰۱۵ با انجام دوازده مسابقه پیگیری شد. پیروزی بولز و کلیپرز و شکست تریل بلیزرس، هاوکس و موریکس، از جمله نتایج امروز بود.

دومین تریپل دابل متوالی الفرید پیتون به اورلاندو مجیک کمک کرد تا حریف خود را از پیش رو بردارد. مجیک در این مسابقه خانگی با نتیجه‌ی ۱۱۱ بر ۱۰۴، پرتلند تریل بلیزرس را شکست داد. پیتون در این مسابقه ۱۰ شوت از ۱۳ اقدام خود را وارد سبد کرد و ۲۲ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی به دست آورد. از سال ۱۹۹۷ که آنتوان واکر در دو مسابقه متوالی تریپل دابل کرد، پیتون اولین بازیکن سال اولی است که توانسته چنین کاری انجام دهد.

چهل و دومین پیروزی فصل شیکاگو بولز، در برابر تورنتو رپتورز رقم خورد. بولز امروز میزبان رپتورز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۸ بر ۹۲، حریف خود را مغلوب کند. نیکولا میروتیچ از بولز در این دیدار ۲۹ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۴ بلاک شات به دست آورد. کایل لوری از رپتورز در این مسابقه به میدان نرفت. بولز با کسب این پیروزی، ۰٫۵ بازی بالاتر از رپتورز، در رده‌ی سوم کنفرانس شرق قرار گرفت.

اکلاهما سیتی تاندر با رهبری راسل وستبروک، تیم نخست کنفرانس شرق را شکست داد. تاندر در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۱۲۳ بر ۱۱۵، آتلانتا هاوکس را مغلوب کرد. وستبروک در این دیدار ۳۶ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۱۴ پاس منجر به گل به دست آورد تا نهمین تریپل دابل فصل خود را ثبت کند. این بازیکن هر ۱۷ پرتاب پنالتی خود در این بازی را وارد سبد کرد. وستبروک در دو بازی اخیر، ۳۶ امتیاز از پشت خط پرتاب پنالتی کسب کرده است. اکلاهما سیتی در این مسابقه انس کانتر را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. کایل کرور از هاوکس نیز به دلیل شکستگی بینی، برای سومین مسابقه متوالی نتوانست برای تیمش بازی کند.

دالاس موریکس در حضور ۲۰۳۹۹ تماشاچی حاضر در امریکن ایرلاینز سنتر، با نتیجه‌ی ۱۰۱ بر ۱۱۲، مغلوب میهمان خود ممفیس گریزلیز شد. زک رندولف از ممفیس با کسب ۲۱ امتیاز، ۴ ریباند و ۵ پاس منجر به گل، از عوامل پیروزی تیمش در این مسابقه بود. مارک گاسل از ممفیس و دیرک نویتسکی از دالاس، هر دو در این دیدار ۶ خطائه و مجبور به ترک زمین شدند.

لس آنجلس کلیپرز پذیرای واشنگتن ویزاردز بود و با غلبه بر این تیم، به ۵ برد متوالی جان وال و هم تیمی هایش پایان داد. کلیپرز این بازی را با برتری ۱۱۳ بر ۹۹ پایان داد. کریس پاول از کلیپرز با کسب ۳۰ امتیاز، ۶ ریباند و ۱۵ پاس منجر به گل، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. در آنسوی میدان، جان وال ۱۹ امتیاز، ۶ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل برای ویزاردز کسب کرد.

نتایج و هایلایت های ان‌بی‌ای در بیستم مارس ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
اورلاندو مجیک ۱۱۱ ۱۰۴ پرتلند تریل بلیزرس دانلود
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۹۷ ۸۱ نیویورک نیکس دانلود
بروکلین نتز ۱۲۹ ۱۲۷ میلواکی باکز دانلود
کلیولند کاوالیرز ۹۵ ۹۲ ایندیانا پیسرز دانلود
میامی هیت ۱۰۸ ۹۱ دنور ناگتز دانلود
شیکاگو بولز ۱۰۸ ۹۲ تورنتو رپتورز دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۱۲۳ ۱۱۵ آتلانتا هاوکس دانلود
دالاس موریکس ۱۰۱ ۱۱۲ ممفیس گریزلیز دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۱۰۱ ۸۹ بوستون سلتیکس دانلود
ساکرامنتو کینگز ۱۰۱ ۹۱ شارلوت هورنتز دانلود
گلدن استیت واریورز ۱۱۲ ۹۶ نیو اورلینز پلیکانز دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۱۱۳ ۹۹ واشنگتن ویزاردز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲۱ پاسخ

  1. k-pax گفت:

    بازیه حساسی رو برد اکلاهما….واقعا باید ممنون وستبروک باشند که اینقدر درخشان ظاهر شده…حالا چه بره بالا چه نره …..امیدواریم که بره 🙂

  2. محمد رضا ارباب گفت:

    آمار لبران در بازی با ایندیانا : ۲۹ امتیاز ، ۵ اسیست و ۷ ریباند
    کوین لاو ۱۳ ریباند و ۱۱ امتیاز

  3. mlbj گفت:

    ادمین عیدت مبارک.:)

  4. Mohammadreza گفت:

    عید همگی مبارک

  5. LAKER FOR LIFE گفت:

    Eid hame mobarek.
    inam eidy tarafdaraye indiana : [site espn elam kard ke paul george ta hafteye ayande be mayadin barmigarde] . hala faghat bayad omidvar bashim ke indiana betoone be playoff berese.

  6. last celtic گفت:

    عید همگی شما مبارک ممنون داداش خبر رسانی کردی جورج برگرده عالی میشه همین اول بازی هم گزارشگر گفت که شاید در هفته اینده برگرده

  7. m-‌‌n oklahoma .city.thunder گفت:

    سال نو رو به همه اعضای سایت و همه دوستان بسکتبالی و علی الخصوص مدیرسایت که زحمات زیادی میکشه تبریک عرض میکنم

  8. m-‌‌n oklahoma .city.thunder گفت:

    واقعا اکلاهما نتیجه خوبی گرفت بدون حضور سه تا از بازیکنان اصلیش تیم اول کنفرانس شرق رو شکست داداینه که بسکتبال رو زیبا میکنه برای همین هیچ کس واقعا نمیتونه بگه که کدوم تیم قهرمان میشه امروز نیواورلینز هم باخت تا فاصله اکلاهما با این تیم بیشتر بشه امیدوارم اکلاهما بازی بعد با میامی رو هم ببره چون میزبانم هست و نیواورلینز هم از کلیپرز ببازه .معلوم نیست شاید دورانت هم به بازیها برسه

  9. دانیال گفت:

    نوروز همگی پیروز

  10. street ball player گفت:

    عیدتون مبارک/کی مسابقات تموم میشه تاmvp معلوم شه؟؟همش منتظره mvp و بازی هایplay off هستم
    ادمین اگه جواب بدی ممنونم

  11. LAKER FOR LIFE گفت:

    مسابقات دقیقا ۳ هفته و ۵ روز دیگه تموم میشه ولی برنده ی ام وی پی و دیگر جوایزوچند هفته بعدش تو اوایل راند اول پلی آف اعلام میکنن.

  12. علیرضا گفت:

    عید همگی مبارک عید شما هم مبارک احمد اقا قابل توجه دوستان خواستم بگم حذف لس انجلس لیکرز و نیویورک و فیلادلفیلا و مینسوتا و دنور ناگتز از پلی اف قطعی شد

  13. علیرضا گفت:

    اونایی که با رسیدن بوستون و اکلاهما به پلی اف موافق هستن دستا بالا

  14. علیرضا گفت:

    در ضمن صعود کلیولند هم به پلی اف قطعی شد

  15. pierce گفت:

    اواخر فروردین مثل هر سال دور اول تموم میشه و ام وی پی هم اواسط اردیبهشت اعلام میشه

  16. cp3viii گفت:

    سلام عید مبارک
    دوستان عزیز من که طرفدار اوکلاهاما هستن آقا من این دو بازی بعدی نیواورلان رو که با کلیپرزه با کریس صحبت کردم حتما میزنیمشون بلیک هم که برگشته
    جردن هم که فقط ریبند میکنه و میدانکه
    جی جی ردیک هم که دیگه میشوته همش
    آستین و نیت رابینسون و گلن دیویس و همیلتون و بارنز و هاوز و…..

  17. numberone گفت:

    عید بر تمامی اعضای سایت مبارک و احمد اقا مبارک باد احمد اقا درسته که استیو نش اعلام بازنشستگی کرده اگه درسته لطفا یه مقاله در موردش بزارید ممنون

  18. سینا میلواکی گفت:

    بوستون برو پلی آف جان هرکی دوست داری!

  19. ممنون از دوستانی که سال نو رو تبریک گفتن.
    امیدوارم شما هم سال خوبی داشته باشید و به اهداف ورزشی و غیر ورزشیتون برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *