نتایج و هایلایت های ان بی ای در هفتم مارس ۲۰۱۵

نتایج و هایلایت های ان بی ای در هفتم مارس 2015

شکست ممفیس، آتلانتا، پرتلند و واشنگتن، از مهمترین نتایج ان بی ای در هفتم مارس ۲۰۱۵ بود.

تیم بسکتبال نیو اورلینز پلیکانز با برتری مقابل ممفیس گریزلیز، سی و چهارمین پیروزی فصل خود را کسب کرد. پلیکانز در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۹۵ بر ۸۹، حریف خود را مغلوب کرد. طارق اونز در این مسابقه ۲۶ امتیاز، ۳ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی برای نیو اورلینز کسب کرد و به این تیم کمک کرد تا با جبران عقب افتادگی ۱۸ امتیازی، بازی را با پیروزی به اتمام برساند. به این ترتیب تعداد بردهای پلیکانز تا به اینجای فصل، با تعداد بردهای این تیم در پایان فصل گذشته برابر شد.

فیلادلفیا سونی سیکسرز در خانه پذیرای آتلانتا هاوکس بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۹۲ بر ۸۴، میهمان خود را مغلوب کند. هولیس تامپسون از سیکسرز با کسب ۱۹ امتیاز، ۹ ریباند و ۴ پاس منجر به گل، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. مایک بودنهولزر، سرمربی هاوکس، در این بازی به پاول میلسپ، کایل کرور و دمار کرول استراحت داد. این مربی در پایان بازی از تصمیم خود برای استراحت دادن به این بازیکنان دفاع کرد و گفت: “تعداد زیادی از بازیکنای ما باید یاد بگیرن و رشد کنن. این بهترین شب ما نبود اما گاهی اوقات شما از چنین بازی هایی به همون اندازه یاد می گیرد که از بهترین بازی هاتون یاد گرفتید.”

مینسوتا تیمبرولوز با برتری مقابل پرتلند تریل بلیزرس به ۵ پیروزی متوالی این تیم خاتمه داد. این مسابقه که در حضور ۱۹۳۵۶ تماشاچی حاضر در تارگت سنتر برگزار شد، با برتری ۱۲۱ بر ۱۱۳ تیمبرولوز همراه بود. کوین مارتین از مینسوتا در این بازی ۲۹ امتیاز، ۶ ریباند و ۲ پاس منجر به گل به دست آورد. ریکی روبیو با کسب ۱۳ امتیاز، ۱۵ پاس منجر به گل و ۸ ریباند، تنها به ۲ ریباند دیگر برای تریپل دابل نیاز داشت. سه امتیازی کلیدی این بازیکن در حدود ۱ دقیقه به پایان بازی، راه تیمش برای پیروزی در این مسابقه را هموار کرد. پس از انتقال گارنت به مینسوتا، این بازی سومین بازی از پنج مسابقه خانگی اخیر این تیم بود که تمام بلیط های آن به فروش رفت.

کسب ۳۰ امتیاز توسط کریس میدلتون به میلواکی باکز کمک کرد تا به ۴ باخت پی در پی خود پایان دهد. باکز امروز میزبان واشنگتن ویزاردز بود و توانست با نتیجه‌ی ۹۱ بر ۸۵، حریف خود را مغلوب کند. میدلتون در این بازی ۹ ریباند و ۲ توپ ربایی نیز کسب کرد. این بازیکن ۶ شوت از ۹ اقدام سه امتیازی خود در این بازی را به ثمر رساند؛ یکی از مهمترین شوت های سه امتیازی او در ۴۰٫۸ ثانیه مانده به پایان بازی وارد سبد شد و نتیجه را به ۸۷ بر ۸۴ به سود تیمش تغییر داد. باکز در ادامه اختلاف امتیاز را بیشتر کرد و زمین مسابقه را با پیروزی ترک کرد.

نتایج و هایلایت های ان بی ای در هفتم مارس ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
نیو اورلینز پلیکانز ۹۵ ۸۹ ممفیس گریزلیز دانلود
کلیولند کاوالیرز ۸۹ ۷۹ فینیکس سانز دانلود
میامی هیت ۱۱۴ ۱۰۹ ساکرامنتو کینگز دانلود
نیویورک نیکس ۸۶ ۹۲ ایندیانا پیسرز دانلود
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۹۲ ۸۴ آتلانتا هاوکس دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۱۲۱ ۱۱۳ پرتلند تریل بلیزرس دانلود
میلواکی باکز ۹۱ ۸۵ واشنگتن ویزاردز دانلود
دنور ناگتز ۱۰۰ ۱۱۴ هیوستن راکتس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۷ پاسخ

  1. علیرضا گفت:

    اوه اوه امروز بازنده ها برنده شدن

  2. MONSTER گفت:

    دم ایندیانا گرم بازم برد

  3. jwall گفت:

    لبران چرا هدبند خودش رو در آورد؟؟؟

  4. طاها رنجبر گفت:

    ایول به میامی.
    این فصل بازیکنای جوون خیلی خوبی گرفت…
    وایت ساید،جانسون،انیس و…

  5. alik گفت:

    ایندیانا داره خطری میشه جرج هم بیاد از این قوی تر میشه

  6. علیرضا گفت:

    اتلانتا هیچ شانسی نداره برای قهرمان شدن در پلی اف به نظر من یا اکلاهما قهرمان میشه یا ایندیانا یا گلدن استیت

  7. number1 گفت:

    احمد اقا چرا خبر پیوستن نیت رابینسون به کلیپرز رو نمیزاری

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *