نتایج و هایلایت های NBA در ششم مارس ۲۰۱۵

نتایج و هایلایت های NBA در ششم مارس 2015

شکست رپتورز، بولز و کاوالیرز و پیروزی ویزاردز، سلتیکس و واریورز، از مهمترین نتایج NBA در ششم مارس ۲۰۱۵ بود.

در یکی از مسابقات امروز شارلوت هورنتز میزبان تورنتو رپتورز بود که با نتیجه‌ی ۱۰۳ بر ۹۴، حریف خود را مغلوب کرد. ال جفرسون از هورنتز در این مسابقه ۲۳ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به دست آورد. امتیازآورترین بازیکن رپتورز نیز دمار دروزن با ۳۰ امتیاز بود. جوئی کرافورد، داور باسابقه NBA به ۶ بازیکن حاضر در این مسابقه خطای فنی داد که سهم هر تیم ۳ تکنیکال فول بود. لو ویلیامز از رپتورز که در سه بازی گذشته ذخیره طلایی این تیم بود و در هر بازی حدود ۲۰ امتیاز کسب کرده بود، در این دیدار تنها ۴ امتیاز به دست آورد.

ایندیانا پیسرز در راه رسیدن به چهارمین پیروزی متوالی خود، شیکاگو بولز را از پیش رو برداشت. پیسرز در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۹۸ بر ۸۴، حریف خود را شکست داد. هفت بازیکن ایندیانا، امتیازات خود در این مسابقه را دو رقمی کردند. با کسب این نتیجه پیسرز بدون پاول جرج خود را به رده هشتم جدول کنفرانس شرق رساند. گرچه هنوز خبری رسمی در مورد بازگشت جرج منتشر نشده است اما این بازیکن پیشتر اعلام کرده بود که برای بازگشت در اوایل ماه مارس هدف گذاری کرده است. این احتمال وجود دارد که جرج هفته آینده به ترکیب ایندیانا بازگردد.

واشنگتن ویزاردز که در لحظاتی از مسابقه ۳۵ امتیاز از میامی هیت پیش بود، در نهایت با اختلاف ۲ امتیازی این تیم را شکست داد. واشنگتن این مسابقه را که در حضور ۲۰۳۵۶ تماشاچی حاضر در ورایزن سنتر برگزار شد، با برتری ۹۹ بر ۹۷ پایان داد. نِنِه از واشنگتن در این بازی ۲۰ امتیاز، ۲ ریباند و ۴ پاس منجر به گل به دست آورد. هنری واکر در ۵٫۹ ثانیه مانده به پایان بازی و در حالی که میامی با نتیجه‌ی ۹۷ بر ۹۸ از حریف عقب بود، فرصت داشت تا با شوت سه امتیازی خود برای اولین بار در بازی میامی را پیش بیاندازد، اما در این امر ناکام بود. هیت در این بازی دوین وید و لوئل دنگ را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداشت. گران دراگیچ نیز پس از سقوط شدیدی که در کوارتر سوم داشت، زمین مسابقه را ترک کرد.

در حساس ترین مسابقه دیشب، آتلانتا هاوکس میزبان کلیولند کاوالیرز بود که با نتیجه‌ی ۱۰۶ بر ۹۷، میهمان خود را مغلوب کرد. ال هارفورد از هاوکس با ۱۹ امتیاز، یکی از شش بازیکن تیمش بود که از مرز ۱۰ امتیاز گذشت. هارفورد ۹ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز به دست آورد. لبرون جیمز در این دیدار ۱۸ امتیاز، ۶ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. دفاع بازیکنان هاوکس روی جیمز، باعث شد این بازیکن در بازی دیشب ۹ بار توپ را لو دهد و تنها ۵ شوت از ۱۳ اقدام خود را وارد سبد کند. تیم هاوکس پیش از این مسابقه از تندیس ستاره سابق خود، دامینیک ویلکینز در بیرون فیلیپس آرنا رونمایی کرد. آنها همچنین در بین دو نیمه، پیراهن شماره ۲۱ این تیم که توسط همه بازیکنان فعلی هاوکس امضا شده بود، به ویلکینز اهدا کردند. لباس های پوشیده شده توسط بازیکنان هاوکس در این مسابقه نیز همانند لباس های بود که بازیکنان آتلانتا در دوره حضور ویلکینز در این تیم به تن می کردند.

آیزیاه تامس که پس از انتقال به بوستون سلتیکس به ستاره این تیم بدل شده است، بوستون را برای کسب یک پیروزی دیگر رهبری کرد. سلتیکس در این دیدار خارج از خانه با نتیجه‌ی ۱۰۴ بر ۹۸، نیو اورلینز پلیکانز را شکست داد. تامس که همچون بازی های گذشته به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شد، ۲۷ امتیاز و ۳ پاس منجر به گل برای تیمش کسب کرد. بازیکنان بوستون در این دیدار ۱۰ شوت از ۲۳ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند که ۴ شوت آن توسط تامس به ثمر رسید. انتونی دیویس از پلیکانز نیز ۲۹ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۳ بلاک شات به دست آورد.

در آخرین بازی امروز گلدن استیت واریورز میزبان دالاس موریکس بود که توانست با نتیجه‌ی ۱۰۴ بر ۸۹، حریف خود را مغلوب کند. استفن کری با کسب ۲۲ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، به پیروزی گیدن استیت در این دیدار کمک کرد.

نتایج و هایلایت های NBA در ششم مارس ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شارلوت هورنتز ۱۰۳ ۹۴ تورنتو رپتورز دانلود
ایندیانا پیسرز ۹۸ ۸۴ شیکاگو بولز دانلود
اورلاندو مجیک ۱۱۹ ۱۱۴ ساکرامنتو کینگز دانلود
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۸۳ ۸۹ یوتا جاز دانلود
واشنگتن ویزاردز ۹۹ ۹۷ میامی هیت دانلود
آتلانتا هاوکس ۱۰۶ ۹۷ کلیولند کاوالیرز دانلود
بروکلین نتز ۱۰۰ ۱۰۸ فینیکس سانز دانلود
هیوستن راکتس ۱۰۳ ۹۳ دیترویت پیستونز دانلود
ممفیس گریزلیز ۹۷ ۹۰ لس آنجلس لیکرز دانلود
نیو اورلینز پلیکانز ۹۸ ۱۰۴ بوستون سلتیکس دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۱۲۰ ۱۱۱ دنور ناگتز دانلود
گلدن استیت واریورز ۱۰۴ ۸۹ دالاس موریکس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۲ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    کلیولند تحت تاثیر جو ورزشگاهشون قرار گرفت.
    اما بازی تو خونه کلیولند ماجراش فرق میکنه.

  2. M-N oklahoma.city.thunder گفت:

    ایندیانا و بوستون راه افتادند تازه اگر جورج به ترکیب برگرده این تیم بهتر میشه

  3. مجید گفت:

    آتلانتا خیلی خوبه.به نظرتون پلی آف هم اینجوری میمونه؟

    • سینا میلواکی گفت:

      بنظر من که یه پای فیناله،چون امسال بقیه زیاد نوسان داشتن

  4. M-N oklahoma گفت:

    خیلی تیم ها بودند که ابتدای فصل خیلی عالی بودند و الآن افت کردند مثل دالاس که خوب میبرد اما آپالآن خوب میبازه مثل هیوستون که خوب میبرد اما الآن یه بار میبره یه بار هم میبازه یا مثل شیکاگو که افت کرده یا کلیولند که یکی دو بازی میبره بعد یکی دو بازی میبازه آتلانتا هم از این مورد مستثنی نیست ممکنه بازیکنانش مصدوم بشند یا از لحاظ جسمی افت کنند ولی بدون شک بهترین تیم کنفرانس شرقه و احتمال زیاد قهرمان مجموع کنفرانس شرق بشه

  5. jwall گفت:

    Admin پاول جرج کی میاد

  6. LAKER FOR LIFE گفت:

    شاید آتلانتا توی پلی آف به خوبیه الان نباشه چون تو بازیای مهم وپرفشار این ستاره های بزرگنکه باعث برد میشن و آتلانتا هم ستاره خیلی بزرگ نداره.

    ولی دقیقا بهمین دلیل ۱۰۰% میتونم بگم مثل تیمای دیگه تو سالای قبل یه دفه زیاد افت نمیکنه چون تیمش مثل تیمای بزرگ دیگه متکی به یک یا دو بازیکن نیست و روی کل بزیکناش حتی ذخیره هاش استواره و تقریبا غیره ممکنه که همه ی بازیکنای تیم یه دفه افت کنن.

  7. LAKER FOR LIFE گفت:

    لبران تو این بازی خیلی بد بود ۵ تا از ۱۳ شوتشو گل کرد و تازه ۹ تا ترن اورم داشت.

    • مجید گفت:

      لبرون کاندید mvpشده.هنوزم مثه قبلا نرم بازی میکنه و هر کاری میخواد میکنه.

  8. M-N oklahoma گفت:

    لبران تو این فصل نوسان زیاد داشت یه بازی خیلی عالیه به طوری که یک تنه تیم رو پیروز میکنه یه بازی هم افت میکنه به طوری که هر بازی که معمولا لبران ضعیف کار کرده کلیولند میبازه .این نشون میده که کلیولند وابسته به لبرانه با این وضع نمیشه خیلی امید به قهرمانی کلیولند داشت ولی تیم های یک دست مثل آتلانتا و گلدن استیت و ممفیس تیم های هماهنگی نشون میدند

  9. M.R گفت:

    واقعا ایندیانا داره عالی کار میکنه اونم بدون جرج

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *