پارگی تاندون آشیل وسلی متیوز و از دست دادن ادامه فصل ۲۰۱۴-۱۵

پارگی تاندون آشیل وسلی متیوز و از دست دادن ادامه فصل 2014-15

وسلی متیوز، گارد تیم پرتلند تریل بلیزرس دچار پارگی تاندون آشیل پای چپ شده است و ادامه فصل ۲۰۱۴-۱۵ را از دست خواهد داد.
با از دادن متیوز، امیدهای پرتلند تریل بلیزرس در رقابت برای کسب عنوان قهرمانی کنفرانس غرب کمرنگ می شود. متیوز تابستان امسال بازیکن آزاد می شود و انتظار می رفت قرارداد قابل توجهی امضا کند، اما با بروز این مصدومیت وضعیت او نامشخص خواهد بود.
این بازیکن در کوارتر سوم بازی پرتلند و دالاس در مُدا سنتر که با برتری پرتلند همراه بود، آسیب دید. او که قصد داشت به سمت سبد حرکت کند بلافاصله پس از فشار آوردن به پایش روی زمین افتاد. این ۱۴۲امین بازی متوالی بود که متیوز در آن حضور داشت. رکورد قبلی بازی های متوالی این بازیکن در ۱۰ دسامبر ۲۰۱۲ و پس از انجام ۲۵۰ بازی متوالی پایان یافته بود.
متیوز که بهترین فصل دوران حرفه ای خود را پشت سر می گذاشت، میانگین ۱۶ امتیاز را در این فصل ثبت و نزدیک به ۴۰ درصد از شوت های سه امتیازی خود را وارد سبد کرده بود.
انتظار می رود گارد شوتزن تازه وارد تریل بلیزرس، ارون افلالو جایگزین متیوز در ترکیب شروع کننده این تیم شود. سی.جی. مک‌کالوم نیز احتمالا دقایق بازی بیشتری به دست خواهد آورد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. MONSTER گفت:

    اخ اخ حیف شد این فصل خیلی پیشرفت کرده بود سه زن خوبیه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *