اندرسون وریژائو تاندون آشیل پاره کرد

اندرسون وریژائو تاندون آشیل پاره کرد

به گفته منابع به ESPN، آزمایشات روز چهارشنبه تایید کردند تاندون آشیل اندرسون وریژائو، سنتر تیم کلیولند کاوالیرز پاره شده است.
وریژائو در کوارتر سوم بازی سه شنبه شب تیمش برابر مینسوتا تیمبرولوز فرود ناشیانه ای داشت و در حالی که قادر نبود وزنش را روی پایش قرار دهد، زمین مسابقه را ترک کرد. این بازیکن صبح چهارشنبه تحت آزمایش MRI قرار گرفت.
با این مصدومیت، احنمالا فصل برای وریژائو تمام شده خواهد بود. با توجه به این خبر، این اعتقاد وجود دارد که تلاش های چند ماهه کاوالیرز برای انتقال یک big man به این تیم تشدید خواهد شد. کاوالیرز از تابستان به دنبال تقویت خط جلوی زمین خود بود و به طور خاص جذب بازیکنانی چون تیموفی مازگوو از دنور و کوستا کوفوس از ممفیس را در دستور کار قرار داده بود.
به گفته منابع کلیولند در چند روز اخیر با بوستون سلتیکس تماس برقرار کرده است تا در سناریوی انتقال سه تیمه احتمالی، نقش تسهیل کننده را به عهده گیرد. بوستون سلتیکس طی معامله اخیر که طی آن راژان راندو به موریکس منتقل شد، برندون رایت را به دست آورده و بازیکنان جلوی زمین زیادی در ترکیب دارد.
تیم کاوالیرز نمی تواند انتخاب راند اول درفت ۲۰۱۵ خود را به بوستون منتقل کند چراکه آنها در معاملات قبلی، انتخاب راند اول درفت ۲۰۱۶ خود را به این تیم منتقل کرده اند. اما آنها انتخاب محافظت شده راندو اول ممفیس را در اختیار دارند که می توانند آن را منتقل کنند.
کلیولند همچنین یک ترید اکسپشن ۵٫۲ میلیون دلاری در اختیار دارد که می تواند از آن در معامله احتمالی استفاده کند. یکی از دلایلی که این تیم به دنبال جذب مازگوو یا کوفوس است، این است که قرارداد آنها با این ترید اکسپشن همخوانی دارد. کاوالیرز در اکتبر گذشته و با قراردادی ۳ ساله به مبلغ ۳۰ میلیون دلار، وریژائو را در ترکیب خود حفظ کرد. وریژائو در طول ۴ فصل گذشته به دلیل آسیب دیدگی های مختلف، ۱۶۶ بازی را از دست داده است. او که زوج لبران جیمز در حرکت پیک اند رول است، در این فصل عملکرد خوبی در حمله داشته و ۵۵ درصد از شوت های خود را وارد سبد کرده است. میانگین ۱۰ امتیاز و ۶٫۶ ریباند، آماری است که این بازیکن در این فصل از رقابت ها ثبت کرده است.
به نظر می رسد تریستان تامپسون، جایگزین وریژائو در ترکیب شروع کننده کلیولند خواهد شد. مصدومیت این بازیکن به معنای زمان بازی بیشتر برای لو آمونسن و برندن هیوود خواهد بود.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۹ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    حیف شد.
    اما تریستن تامپسون هم خوبه شاید بهتر هم باشه باید یه بازیکن برا تامپسون بگیرن.

    • kia 81 گفت:

      تریستن مطمءنا جایگزین خوبی برای وارژاو میشه چون یه بازیکن تو موقعیت برو است و تو بیشتر حملات شرکت میکنه حتی دوستم هم بازیکن مورد علاقش تامپسونه ببینید کی گفتم با تشکر

  2. حیول یه مهره از کلیولند کم شد ببینیم بعدی کیه که کنار میره؟!
    از کلیولند خوشم نمیاد بعدش بیام واسه مصدومیت بازیکناشون غصه بخورم زکی بر عکسش کلی کیف میکنم…

  3. قربون آدم چیز فهم زدی با آر پی جی تو هدف!!

  4. ولی لبرون رو خیلی بیشتر از دورانت دوست دارم این همیشگی بوده.
    یه حس دو دلی نسبت به جیمز دارم فازم یهو عوض میشه یروز باهاش حال میکنم میرم کلیپا و عکساشو دان میکنم ولی بعدش انقد ازش متنفر میشم بدجور…
    خدایش معلوم نیس با خودم چند چندم انقد با ما سلتیکسیا بعد کرده که ما دلمون ازش خونه ضربه های که زده به ما ناک اوتمون کرده!!

  5. من با MLBJ زیاد حال میکنم یه آدم باحال و انعطاف پذیر و مشتی یکی از خوبیای این سایت حضور همیشگی این پسره دمت گرم.

  6. mlbj گفت:

    چاکریم.

  7. محمد رضا ارباب گفت:

    شکر خدا مصدوم شد
    در حال حاضر در سطح این تیم نبود
    امیدوارم سنتر سطح اولی بگیرن

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *