جاش اسمیت برای پیوستن به راکتس با این تیم به توافق رسید

جاش اسمیت برای پیوستن به راکتس با این تیم به توافق رسید

به گفته منابع به یاهو اسپرتس، جاش اسمیت برای امضای قراردادی با هیوستون راکتس به توافق رسید.
دیترویت پیستونز روز دوشنبه جاش اسمیت را که دو سال و ۲۶ میلیون دلار از قراردادش باقی بود، از تیمش کنار گذاشت. این تیم نتوانست تیمی پیدا کند که خواهان جذب اسمیت از طریق انتقال باشد و تمایلی نداشت تا او در ترکیب خود حفظ کند.
جاش اسمیت احتمالا قراردادی شش ماهه مبلغ ۲ میلیون دلار با راکتس امضا خواهد کرد. به گفته منابع نمایندگان این بازیکن بعد از ظهر روز چهارشنبه تصمیم او برای پیوستن به راکتس را به اطلاع این تیم رساندند.
تیم راکتس اعتقاد دارد اسمیت می تواند فروارد قدرتی شروع کننده آنها باشد.
هیوستون راکتس که مدت ها به دنبال جذب یک فروارد قدرتی بود، با جذب اسمیت یک بازیکن با استعداد را به ترکیب خود اضافه کرده است و او را در کنار دوست دوران کودکی اش، دوایت هاوارد قرار خواهد داد. راکتس در سال ۲۰۱۳ نیز به دنبال جذب اسمیت بود و همین موضوع یکی از دلایلی است که او راکتس را به تیم هایی مانند دالاس موریکس، لس آنجلس کلیپرز، میامی هیت و ممفیس گریزلیز ترجیح داده است.
پس از اقدام پیستونز برای آزاد کردن اسمیت در روز دوشنبه، هیوستون با فرستادن پیامی که در آن وعده داده بود اعتبار و ارزش از دست رفته این بازیکن به عنوان یک بازیکن موثر را به او بازخواهد گرداند، تلاش های خود برای جذب او را آغاز کرد. این تیم با سیستم کوین مک‌هیل و گفتن این نکته که بازیکنان این تیم باور دارند آنها برای جنگیدن برای قهرمانی کنفرانس غرب به اسمیت نیاز دارند، این فروارد را برای پیوستن به راکتس ترغیب کرد. تیم راکتس می خواهد اسمیت به روزهای اوج خود در فاکتورهایی نظیر بلاک شات، ریباند و دفاع بازگردد و در حمله موثر باشد.
تیم هیوستون راکتس در تابستان ۲۰۱۳ سعی کرد تا اسمیت را به عنوان یک بازیکن آزاد جذب کند و چند پیشنهاد جذب و انتقال نیز به آتلانتا ارائه کرد اما در جذب او ناموفق بود.
جاش اسمیت در ۱۱ فصل حضورش در لیگ، میانگین ۱۵٫۴ امتیاز و ۷٫۸ ریباند را به ثبت رسانده است.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲۰ پاسخ

  1. kia 81 گفت:

    جاش اسمیت بره هیوستون براش خوبه اخه میدونست هیوستون می خواستش

  2. سینا میلواکی گفت:

    انتخاب خوبی کرد.هوستون خطرناکتر شد

  3. mlbj گفت:

    تا دقایقی دیگر بازی میامی کلیولند در ورزشگاه امریکن ایرنلاینز
    بازگشت دوباره لبرون به میامی عجب بازی بشه…بیصبرانه منتظرم:))))

  4. mlbj گفت:

    البته تا ساعتی دیگر چون بنظر میرسه بازیا فرداشب انجام میشن بازیای شب کریسمس هستن فک کنم و باز هم یک سوتی از من:)))))))))

  5. برنامه غربی ها ضعیف کردن شرقی هاس دارن یه دستی به سر و رویه شرقیا میکشن هر چی ستاره هستو دارن میبرن سمت خودشون تا یکی دو فصل دیگه تیم قوی کنفرانس شرق میشه فیلادلفیا و ستاره ایم که دیگه نمیمونه دیگه آل استار میشه آل استار غرب یک و غرب دو نابود کردن شرق رو نامردای تگزاسی…

  6. از جاش خوششون نمیمده پیستونزی ها اومدن دکش کنن بهنوشونم شده بازسازی تیم الان مد شده مربی با بازیکن تیمش حال نمیکنه رو مخ مربیه طرف و ضده حاله میان میگن تیم میخاد جوون سازی بشه تو سنت بالاس باید ردت کنیم به همین راحتی.

  7. mlbj گفت:

    ایشالا شرق با درخشش لبرون،رز،وید،ملو،کایری،کوین لاو برنده میشه. غرب تو آل استار نابود میشه.
    خوشم میاد لبرون هم همیشه تو شرق بوده تاپایان هم تو شرق میمونه. از غرب بدم میاد.

  8. غرب میترکونه به شرق حالا خوب یا بد…
    همین لبرون تا حالا خوب بوده تنها چیزی که بین من و تو لبرون مشترکه اینکه از غرب بدمون میاد یجور حس منفی دارم به تیماش به بازیکناش به زمیناشون به همچیزشون فقط کوبی و روندو تو دلم هس از غرب یه پرانتز باز کنم بگم شاید لبرون اون پیشنهادی که باید از غرب میگرفته نگرفته که بره وگرنه شاید اونم الان تو غرب ما که جیزی نمیدونیم.

  9. mo curry گفت:

    امسال کنفرانس شرق غربو اسفالت میکنه کوین لاوم که رفت از غرب به شرق دیگه هیچی

  10. MELO...7 گفت:

    لبران و ملو واسه بردن غرب کافین

  11. منم خیلی دوست دارم شرق غرب رو هوا بده ولی با نگاه به بازیکنای غرب و شرق این هوا کردن بر میگرده واسه خودمون و شانس بیاریم که یه تیم از غرب جامو نبره اینش مهمه و اینم بگم که بسکتبال یه ورزش گروهی نه فردی که جیمز تک تنها بخاد مشتی ستاره رو شکست بده نمیشه سخته.

  12. kia 81 گفت:

    ببینید من خودم طرفدار غربم اونم به خاطر سن انتونیو اسپرز اما شرق تو آل استارز امسال غربو پوکوند پس واضحه که شرق قویتره ببینید تیم های شرقی از تیمهای غربی پرافتخارترند به خاطر تیمهای بوستون و
    شیکاگو البته هر دوشون ضعیف شدن و دیگه توان گرفتن جامی رو ندارن پس این بهترین فرصتی ست برای تیمهای غربی تا بتونن جامهای بیشتری بگیرن مثل تیم های اسپرز و تاندر و راکتز و…. البته بازیکنهای شرق به دلیل بی دلیلی از غربیها قویترن

  13. میشینیم و میبینیم آل استار امسال کی کی رو میپوکونه من از صد درصد هشتاد درصد به غربیا واسه برد خوش بینم و از لحاظ بازیکنیم ببینی متوجه میشی که کفه ترازو کامل که نه ولی خیلی بیشترش بسمت غربیاس.
    غربیا متاسفانه جام امسالو مبیرن پیش خودشون من از غربیا یه نفرت کهنه ای دارم ولی حقیقت کهنه نو نمیشناسه.

  14. mlbj گفت:

    یه جورایی هم پارسال اتفاقی شرق برد
    درسته منم دوس دارم شرق ببره ولی خیلی سخته
    منم احتمال برد غربو بیشتر میدونم.

  15. moein گفت:

    به نظر من که این ال استارز هیچ زیبایی نداره
    نه طنزی نه خنده ای خیلی خشک بازی میکنن هیچ رقابتی هم نیست قبلا کری میخوندن واسه هم شکیل بود گارنت بود کارتر بود مک گریدی بوود لذت دیگه ای داشت بخدااا

  16. mlbj گفت:

    اره اون موقع که هاوارد تو شرق بود به همراه لبرون خیلی شوخی میکردن.ال-استار یه دو سه سالی هست بی مزه شده.

  17. moein گفت:

    ال استارز ۲۰۰۳ رو تصور کنین
    شرق : جیسون کید – الن ایورسون- کارتر-مک گریدی – جردن-برد میلر – جرمین اونیل
    غرب : استیو فرانسیس – کوبی – نویتسکی – گارنت – شکیل- دانکن-یاو مینگ – شان مارین- بن والاس
    خداییش اینا لذت داره دیدنشون هرچی قدیمیش باحال تره خداییش

  18. الان دست زیاد شده هر تیمی دو سه تا ستاره داره ان بی ای پر شده از بازیکنای معروف ولی اون زمان ستاره ها کم بود رقابت یجورای میشه گفت بین بازیکنا بود یعنی یه بازیکن اگه رو دور بود تیمشو پیروز از زمین میبرد بیرون و طرفدارا هم به تعداد کمی علاقه مند بودن ولی الان یه نفر طرفدار چهار تا تیمه و شیش تا بازیکن همه همینطورن…
    هر چیزی قدیمیش خوبه حالا همون قدیمیا شدن تاریخ ساز.

  19. kia 81 گفت:

    امسال امیدو به غربی ها میدم تا انتقام ۲-۳ سال پیشو بگیره و شرقو ببره اخه امسال شرق تا حدودی ضعیف شده و به احتمال زیاد یه تیم غربی جامو میبره

  20. امسال سال غربیاس شرق خوباش پریدن رفتن فقط با معرفتاش موندن.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *