نتایج تیم های بازیکنان ایرانی لیگ بسکتبال چین در ۲۴ دسامبر ۲۰۱۴

نتایج تیم های بازیکنان ایرانی لیگ بسکتبال چین در 24 دسامبر 2014

لیگ بسکتبال چین در ۲۴ دسامبر ۲۰۱۴ پیگیری شد. در رقابت های امروز یک پیروزی و دو شکست برای تیم های بازیکنان ایرانی رقم خورد.

در یکی از بازی های امروز چانگکینگ فلایینگ دراگن میزبان تیانجین بود که با نتیجه‌ی ۱۰۷ بر ۱۲۱، مغلوب حریف شد. ارسلان کاظمی در این دیدار ۴۶ دقیقه و ۴۸ ثانیه برای چانگکینگ بازی کرد و ۲۴ امتیاز، ۸ ریباند، ۱ بلاک شات، ۶ توپ ربایی و ۴ پاس منجر به گل به دست آورد. کاظمی در این بازی ۱۰ شوت از ۱۵ اقدام خود را وارد سبد کرد.

چینگدائو دابل استار در خانه پذیرای تیم دوم جدول، گواندونگ بود. حامد حدادی و هم تیمی هایش این بازی خانگی را با نتیجه‌ی ۱۰۰ بر ۱۲۰ به حریف واگذار کردند. حدادی در مدت ۹ دقیقه و ۵۳ ثانیه ای که در زمین بود، ۸ امتیاز و ۵ ریباند کسب کرد.

جیانگسو تونگشی با برتری مقابل سیچوان، پنجمین برد فصل خود را به ثبت رساند. جیانگسو در این مسابقه خانگی با نتیجه‌ی ۱۰۸ بر ۸۲، حریف خود را شکست داد. مهدی کامرانی در این مسابقه ۳ امتیاز، ۵ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۸ پاس منجر به گل به ثبت رساند. کامرانی در این بازی ۴ بار اقدام به شوت کرد که در ۱ مورد موفق بود.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *