نتایج تیم های بازیکنان ایرانی CBA در ۱۴ دسامبر ۲۰۱۴

نتایج تیم های بازیکنان ایرانی CBA در 14 دسامبر 2014

مرحله نوزدهم لیگ بسکتبال CBA در ۱۴ دسامبر ۲۰۱۴ برگزار شد. مسابقات امروز با ثبت یک پیروزی و دو شکست برای تیم های بازیکنان ایرانی همراه بود.

در یکی از مسابقات امروز چینگدائو دابل استار میهمان تیانجین بود و توانست با نتیجه‌ی ۱۱۲ بر ۹۳ حریف خود را از پیش رو بردارد. حامد حدادی در این مسابقه ۱۰ شوت از ۲۰ اقدام خود را وارد سبد کرد و ۲۵ امتیاز برای چینگدائو به دست آورد. حدادی که تا پیش از این مسابقه با مینگین ۱۵٫۰۶ ریباند دومین ریباندر برتر لیگ چین بود، در این دیدار ۱۶ ریباند کسب کرد. سنتر تیم ملی کشورمان در این مسابقه ۳ پاس منجر به گل نیز به ثبت رساند.

جیانگسو تونگشی با نتیجه‌ی ۸۵ بر ۱۰۴ مقابل میزبان خود، شاندونگ مغلوب شد تا شانزدهمین باخت فصل خود را ثبت کند. مهدی کامرانی در این دیدار ۳۷ دقیقه و ۳۳ ثانیه برای جیانگسو بازی کرد و ۱۴ امتیاز، ۱ ریباند، ۲ توپ رباییی و ۵ پاس منجر به گل به دست آورد.

ارسلان کاظمی و هم تیمی هایش در چانگکینگ فلایینگ دراگن میزبان شانگهای بودند که بازی را با نتیجه‌ی ۱۲۷ بر ۱۳۳ به حریف واگذار کردند. کاظمی در این مسابقه ۲۰ امتیاز، ۱۷ ریباند (۶ ریباند حمله)، ۱ بلاک شات، ۲ توپ ربایی و ۷ پاس منجر به گل به دست آورد. ارسلان در این مسابقه ۸ شوت از ۱۲ اقدام خود را وارد سبد کرد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۶ پاسخ

  1. آذرخش گفت:

    Wow!
    دانکش می کنه نه؟

    • admin گفت:

      🙂
      بازی رو ندیدم اما ارسلان تو این بازی ۳ تا اسلم دانک داشته. با توجه به آمار تو دو تا بازی اخیر خیلی خوب ظاهر شده.

  2. آذرخش گفت:

    به نظر میاد رفتن به لیگ چین اونقدر ها هم انتخاب بدی نبوده.

    • admin گفت:

      من نمی دونم ارسلان از چه تیم هایی پیشنهاد داشته اما مسلما بهترین انتخابش رو انجام داده. فقط اگه تیمش قوی تر بود و شانس حضور تو مرحله حذفی لیگ چین رو داشت، ارسلان بیشتر وقت داشت تا روی مهارت هاش کار کنه و پیشرفتش رو به نمایش بذاره.

  3. o.neal گفت:

    ریباندر اول لیگ کیه ؟؟؟؟؟؟

    • admin گفت:

      آندری بلچ. البته حدادی و بلچ از نظر میانگین ریباند خیلی به هم نزدیکن و بعد از انجام هر مرحله، گاهی رتبه‌شون تو جدول بهترین ریباندرها جابجا میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *