نتایج تیم های بازیکنان ایرانی CBA در ۲۸ نوامبر ۲۰۱۴

نتایج تیم های بازیکنان ایرانی CBA در 28 نوامبر 2014

مرحله دوازدهم لیگ CBA در روز ۲۸ نوامبر ۲۰۱۴ برگزار شد. مسابقات امروز با ثبت ۲ پیروزی و ۱ شکست برای تیم های بازیکنان ایرانی همراه بود.

در یکی از مسابقات امروز تیم بسکتبال چینگدائو دابل استار میزبان فوجیان بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۲۳ بر ۱۰۳، حریف خود را مغلوب کند. حامد حدادی در مدت ۳۶ دقیقه و ۲۴ ثانیه حضورش در ترکیب چینگدائو، ۲۲ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۱ بلاک شات، ۲ توپ ربایی و ۷ پاس منجر به گل به دست آورد. حامد در این دیدار ۱۰ شوت از ۱۳ اقدام دو امتیازی خود را وارد سبد کرد تا به کسب هفتمین پیروزی فصل تیمش کمک کند. حدادی در این بازی، دومین بازیکن تیمش از نظر تعداد پاس منجر به گل بود.

ارسلان کاظمی و چانگکینگ فلایینگ دراگن میهمان بیجینگ بودند که با نتیجه‌ی ۸۶ بر ۱۲۲، شکست خوردند. کاظمی در این بازی ۴۰ دقیقه و ۱۱ ثانیه در ترکیب چانگکینگ قرار داشت و توانست ۲۰ امتیاز، ۱۷ ریباند، ۲ توپ ربایی و ۱ پاس منجر به گل به دست آورد.

جیانگسو تونگشی پس از باخت های متوالی فراوان، سرانجام یک پیروزی به دست آورد. جیانگسو تونگشی در این بازی خانگی با نتیجه‌ی ۱۱۰ بر ۱۰۸، تیم رده هفتمی دونگوان را از پیش رو برداشت تا دومین برد فصل خود را کسب کند. مهدی کامرانی با کسب ۲۳ امتیاز، ۴ ریباند، ۳ توپ ربایی و ۶ پاس منجر به گل، از بازیکنان شاخص جیانگسو در این مسابقه بود.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. نگاش کن جلو ارسلانو این کارا!!!!! من جای ارسلان بودم یه لگدی میزم تو صورتش تا این قرطی بازیا در نیاره اینیم که میگم بخاطر اینکه از چینی ها هیلی خیلی خیلی خیلی زیاد بدم میاد متنفرم ازشون.
    زنده باد ایران تحریم شده خودمون♡♥♡♥♡♥♡♥♡

  2. آذرخش گفت:

    عجب!!

  3. Reza گفت:

    ایول ارسلان. ادمین دادا راهی نداره بتونیم خلاصه بازیایه بچه هارو ببینیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *