نتایج تیم های بازیکنان ایرانی لیگ بسکتبال چین در ۱۲ دسامبر ۲۰۱۴

نتایج تیم های بازیکنان ایرانی لیگ بسکتبال چین در 12 دسامبر 2014

پیروزی تیم حامد حدادی برابر صدرنشین لیگ، سومین برد تیم مهدی کامرانی و شکست ارسلان کاظمی و هم تیمی هایش در چانگکینگ، از نتایج ثبت شده‌ی لیگ بسکتبال چین در ۱۲ دسامبر ۲۰۱۴ بود.

تیم چینگدائو دابل استار با برتری مقابل صدرنشین لیگ چین، اولین شکست این تیم در این فصل از رقابت ها را رقم زد. چینگدائو امروز میهمان لیائونینگ بود و موفق شد حریف قدرتمند خود را با نتیجه‌ی ۱۱۱ بر ۱۰۹ مغلوب کند. حامد حدادی در این مسابقه ۳۷ دقیقه و ۲۹ ثانیه برای چینگدائو بازی کرد و توانست ۱۶ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۱ بلاک شات و ۴ پاس منجر به گل به دست آورد.

چانگکینگ فلایینگ دراگن میهمان سیچوان بلو والز بود که با نتیجه‌ی ۹۹ بر ۱۰۹ مقابل حریف شکست خورد. ارسلان کاظمی در این بازی حدود ۴۵ دقیقه در زمین بود و ۱۴ امتیاز، ۱۷ ریباند (۶ ریباند حمله)، ۲ بلاک شات، ۶ توپ ربایی و ۳ پاس منجر به گل برای چانگکینگ ثبت کرد. بازی خوب کاظمی در این مسابقه نتوانست مانع از چهارمین باخت متوالی تیمش شود.

مهدی کامرانی و تیمش جیانگسو تونگشی، پس از پنج باخت پی در پی، یک پیروزی کسب کردند. جیانگسو تونگشی در این بازی خانگی با نتیجه‌ی ۱۰۸ بر ۱۰۶، تیم جیلین را از پیش رو برداشت و سومین پیروزی فصل خود را ثبت کرد. کامرانی در مدت ۳۴ دقیقه و ۴۳ ثانیه ای که در زمین حضور داشت، ۱۱ امتیاز، ۴ ریباند، ۴ توپ ربایی و ۸ پاس منجر به گل کسب کرد.

در پایان راند هجدهم لیگ بسکتبال چین، چینگدائو دابل استار در رده‌ی ششم قرار دارد و چانگینگ فلایینگ دراگن و جیانگسو تونگشی، به ترتیب در رده های نوزدهم و بیستم قرار گرفته اند.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. حامد همینطور باید به ریباندای بالاش ادامه بده رمز موفقعیتش همین ریبانده.
    مهدی باید شش دنگ حواسشو بزاره رو تریپل دابل لقب روندو چینو بهش بدن.
    ارسلانم باید به فکر دابل دابل باشه چون مطمنن توانشو داره مث حامد.

  2. محمد گفت:

    مگه هاوارد و کوری و روس مردن که بهش لقب روندو رو بدن

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *