نتایج ان‌بی‌ای در دوازدهم دسامبر ۲۰۱۴

نتایج ان‌بی‌ای در دوازدهم دسامبر 2014

پیروزی بولز، ویزاردز و لیکرز و شکست سلتیکس، کاوالیرز و سانز، از مهمترین نتایج ان‌بی‌ای در دوازدهم دسامبر ۲۰۱۴ بود.

تیم بسکتبال شیکاگو بولز در شبی که درک رز بیشترین امتیاز خود در این فصل از رقابت ها را به ثبت رساند، پورتلند تریل بلیزرس را از پیش رو برداشت. بولز امروز در یونایتد سنتر میزبان تریل بلیزرس بود و توانست با نتیجه‌ی ۱۱۵ بر ۱۰۶، حریف خود را از پیش رو بردارد. درک رز در این دیدار ۱۴ شوت از ۲۴ اقدام خود را به ثمر رساند و با کسب ۳۱ امتیاز، ۳ ریباند و ۵ پاس منجر به گل، به تیمش برای کسب این پیروزی کمک کرد. ۷۰ امتیاز تریل بلیزرس در این دیدار توسط لامارکوس آلدریج و دیمین لیلارد کسب شد که سهر هر کدام ۳۵ امتیاز بود.

ویزاردز در واشنگتن پذیرای لس آنجلس کلیپرز بود که با نتیجه‌ی ۱۰۴ بر ۹۶ از سد حریف خود عبور کرد. بردلی بیل از ویزاردز در این بازی ۲۹ امتیاز، ۳ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. بازیکنان ویزاردز در این بازی ۹ شوت سه امتیازی موفق داشتند که ۴ شوت آن توسط بیل وارد سبد شد. دفاع خوب جان وال از کریس پاول یکی از دلایلی بود که پاول در این بازی ۶ ترن اور به ثبت رساند. به این ترتیب کلیپرز پس از ۹ برد پی در پی، سرانجام مقابل یک تیم مغلوب شد. اسپنسر هاوز از کلیپرز در کوارتر نخست این مسابقه به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد و دیگر به میدان بازنگشت.

کارملو انتونی و هم تیمی هایش در نیویورک نیکس پس از ۱۰ باخت پی در پی، طعم پیروزی را چشیدند. نیکس در این دیدار خارج از خانه با نتیجه‌ی ۱۰۱ بر ۹۵، بوستون سلتیکس را شکست داد. آماری استادمایر از نیکس در این مسابقه ۲۶ دقیقه و ۲۶ ثانیه در زمین حضور داشت و ۲۰ امتیاز و ۷ ریباند به دست آورد. کارملو نیز در این مسابقه ۲۲ امتیاز، ۵ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۳ بلاک شات کسب کرد.

کسب ۴۱ امتیاز توسط لبران جیمز نتوانست مانع از شکست تیمش برابر پلیکانز شود. کلیولند کاوالیرز امروز میهمان نیو اورلینز پلیکانز بود و با نتیجه‌ی ۱۱۴ بر ۱۱۹، بازی را به حریف واگذار کرد. جیمز در این بازی ۱۷ شوت از ۲۴ اقدام خود را وارد سبد کرد و ۵ ریباند و ۵ پاس منجر به گل نیز کسب کرد. این بازیکن با شوت سه امتیازی که در این بازی به ثمر رساند، تعداد سه امتیازی های دوران حرفه ای خود با لباس کلیولند کاوالیرز را به عدد ۸۰۴ رساند تا با پشت سر گذاشتن مارک پرایس، رکورد دار باشگاه کلیولند در این زمینه شود. ستاره پلیکانز در این دیدار طارق اونز بود که ۳۱ امتیاز، ۲ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل به دست آورد. پلیکانز در حالی این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت که انتونی دیویس را به دلیل درد قفسه سینه در کوارتر اول از دست داد.

دیترویت پیستونز با برتری مقابل فینیکس سانز، به ۱۳ شکست پی در پی خود خاتمه داد. پیستونز که در این بازی میهمان سانز بود با نتیجه‌ی ۱۰۵ بر ۱۰۳ حریف خود را مغلوب کرد. آندره دراموند از پیستونز در این مسابقه ۲۳ امتیاز و ۱۴ ریباند (۷ ریباند حمله) کسب کرد.

در آخرین بازی امروز لس آنجلس لیکرز با شوت سه امتیازی نیک یانگ، سن آنتونیو اسپرز را از پیش رو برداشت. نتایج تلاش های دو تیم در پایان وقت معمول این بازی منجر به کسب نتیجه ۱۰۱ بر ۱۰۱ شد تا کار به وقت اضافه کشیده شود. نیک یانگ از لیکرز در ۷٫۴ ثانیه مانده به پایان وقت اضافه با به ثمر رساندن شوت سه امتیازی خود، لیکرز را با نتیجه‌ی ۱۱۲ بر ۱۱۰ پیش انداخت. در ادامه شوت سه امتیازی مانو جینوبلی از اسپرز وارد سبد نشد تا بازی با همین نتیجه پایان یابد. یان در این مسابقه ۲۹ امتیاز به دست آورد. کوبی برایانت نیز ۲۲ امتیاز، ۵ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی ثبت کرد.

نتایج ان‌بی‌ای در دوازدهم دسامبر ۲۰۱۴ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شیکاگو بولز ۱۱۵ ۱۰۶ پورتلند تریل بلیزرس دانلود
واشنگتن ویزاردز ۱۰۴ ۹۶ لس آنجلس کلیپرز دانلود
آتلانتا هاوکس ۸۷ ۸۱ اورلاندو مجیک دانلود
بوستون سلتیکس ۹۵ ۱۰۱ نیویورک نیکس دانلود
بروکلین نتز ۸۸ ۷۰ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
تورنتو رپتورز ۱۰۶ ۹۴ ایندیانا پیسرز دانلود
ممفیس گریزلیز ۱۱۳ ۱۰۷ شارلوت هورنتز دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۹۲ ۱۱۱ اکلاهما سیتی تاندر دانلود
نیو اورلینز پلیکانز ۱۱۹ ۱۱۴ کلیولند کاوالیرز دانلود
فینیکس سانز ۱۰۳ ۱۰۵ دیترویت پیستونز دانلود
یوتا جاز ۹۵ ۱۰۰ میامی هیت دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۱۱۰ ۱۱۲ لس آنجلس لیکرز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۲ پاسخ

  1. yashar گفت:

    ادمین مرسی.فقط یه سوال مصدومیت هاوارد جدیه؟
    به بازی بعد میرسه؟

  2. mlbj گفت:

    حیف شد کلیولند باخت
    امار باختشون رفت بالا

  3. mlbj گفت:

    دمش گرم لیکرز سن انتونیو رو برد.

  4. رضا گفت:

    مرسى لیکرز
    کوبى ۹ امتیاز دیگه تا رکورد مایکل جردن فاصله داره

  5. ببین از چه تیمی باختیم باختای پی در پیشونو با برد ما قطع کردن چقد بدشانسیم ولی عیبی نداره کارملو برد فرقی نداره.
    کوبی رکورد امتیازای جردن رو میشکونه و تنها یه رکورد همیشه سر جاش میمونه و کویی هیچوقت نمیتوته اونو جابجا کنه قهرمانی هس که جردن آورده یک اختلاف همیشه میمونه متاسفانه.

  6. مجید گفت:

    ادمین درباره جدول رده بندی توضیح بده.ممنون

  7. پویان گفت:

    خسته نباشید من میخوام نویسنده سایت شم خیلی به nba علاقه دارم ودوست دارم بهترین مطالب روبذارم
    من تمام وقت هستم
    ایمیل من:pouyan.khalafian@yahoo.com
    لطفایااینجایا به ایمیلم پیام بدید باتشکر

  8. علی گفت:

    سلام.ادمین محترم
    در یکی از خلاصه ها که شما نوشتید آمار ۳ امتیازی های دوران حرفه ای لبرون را ۸۰۴ اعلام کردید که اشتباه است.این رقم تعداد ۳ امتیازی هاییست که لبرون با پیراهن کلیولند وارد سبد کرده است.در حالیکه تعداد ۳ امتیازی های کل دوران حرفه ای لبرون ۱۱۶۹ میباشد.
    با تشکر لطفا اصلاح کنید

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *