نتایج ان بی ای در یازدهم دسامبر ۲۰۱۴

نتایج ان بی ای در یازدهم دسامبر 2014

لیگ ان بی ای در یازدهم دسامبر ۲۰۱۴ با انجام دو بازی پیگیری شد. در مسابقات امروز تیم های تاندر و راکتس، حریفان خود را شکست دادند.

تیم بسکتبال اکلاهما سیتی تاندر با غلبه بر کلیولند کاوالیرزِ بدون لبران جیمز، به هشت پیروزی پی در پی این تیم پایان داد. تاندر امروز در چزا پیک انرژی آرنا میزبان کاوالیرز بود و موفق شد حریف خود را با نتیجه‌ی ۱۰۳ بر ۹۴، از پیش رو بردارد. راسل وستبروک از اکلاهما سیتی با کسب ۲۶ امتیاز، ۷ ریباند و ۸ پاس منجر به گل، ستاره این بازی بود. لبران جیمز به دلیل درد از ناحیه زانوی چپ نتوانست در این مسابقه حضور یابد. کوین لاو از کلیولند در این دیدار ۱۸ امتیاز، ۱۶ ریباند و ۲ پاس منجر به گل به ثبت رساند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

رودی گی از ساکرامنتو کینگز در ۱٫۹ ثانیه مانده به پایان وقت معمول بازی برابر هیوستون راکتس، جامپ شات خود را از دست داد و نتوانست نتیجه‌ی بازی را که تا آن لحظه ۹۵ بر ۹۵ مساوی بود، به نفع تیمش تغییر دهد؛ از دست دادن این شوت برای گی و ساکرامنتو کینگز گران تمام شد، چراکه راکتس با درخشش جیمز هاردن در وقت اضافه اول، بازی را با نتیجه‌ی ۱۱۳ بر ۱۰۹ به سود خود پایان داد. هاردن ۱۰ امتیاز از مجموع ۴۴ امتیاز خود در این بازی را در وقت اضافه کسب کرد و تیمش را در راه کسب هفدهمین پیروزی فصل رهبری کرد. این بازیکن در این دیدار ۴ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی نیز به دست آورد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    چه موقع مصدوم شدن بود اخه
    Okcشانش اورد لبرون نبود
    ادمین جدیه مصدومیتش؟

    • admin گفت:

      خیر، مصدومیت جیمز جدی نیست. وضعیتش به صورت روز به روز بررسی میشه و اگه آماده باشه تو مسابقه بعدی حضور خواهد داشت.

  2. اگه جیمزم بود بازم کاری از دستش بر نمیومد انقدم لبرون لبرون نکن.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *