نتایج بازی های ان بی ای در ۲۷ نوامبر ۲۰۱۳

نتایج بازی های ان بی ای در 27 نوامبر 2013

پیروزی لیکرز ، میامی و کلیپرز و پایان بردهای متوالی سن آنتونیو و پورتلند از مهمترین نتایج بازی های ان بی ای در ۲۷ نوامبر ۲۰۱۳ بود .
یازدهمین شکست بروکلین نتز ، در بارکلیز سنتر و مقابل لس آنجلس لیکرز رقم خورد . شاگردان جیسون کید در این دیدار با نتیجه ۹۴ بر ۹۹ مغلوب میهمان خود شدند . پائو گاسل از لیکرز در این مسابقه ۲۱ امتیاز و ۸ ریباند به دست آورد . جو جانسون از نتز نیز با کسب ۱۸ امتیاز ، پرامتیازترین بازیکن تیمش بود .
میامی هیت در یازدهمین بازگشت لبرون جیمز به خانه سابق خود ، با نتیجه ۹۵ بر ۸۴ کلیولند کاوالیرز را مغلوب کرد . جیمز در این دیدار ۲۸ امتیاز ، ۸ ریباند ، ۸ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد تا تیمش دوازدهمین برد فصل را کسب کند .
نوار پیروزی های سن آنتونیو اسپورز سرانجام در اکلاهما پاره شد ؛ جایی که تاندر با نتیجه ۹۴ بر ۸۸ این تیم را شکست داد تا شاگردان گِرِگ پوپویچ پس از ۱۱ برد متوالی ، بالاخره بازنده از زمین خارج شوند . کوین دورانت از اکلاهما با کسب ۲۴ امتیاز ، ۱۳ ریباند و ۴ پاس منجر به گل ، امتیاز آورترین بازیکن تیمش در این بازی بود ؛ گرچه ۶ بار نیز توپ را لو داد .
فینیکس سانز در خانه با نتیجه ۱۲۰ بر ۱۰۶ پورتلند تریل بلیزرس را از پیش رو برداشت تا بلیزرس نیز همانند اسپورز ، بعد از ۱۱ برد متوالی ، شکست را تجربه کند . گُران دراگیچ از فینیکس با کسب ۳۱ امتیاز ، ۱۰ پاس منجر به گل و ۵ ریباند ، بهترین بازیکن این مسابقه بود .
در آخرین بازی امروز نیز لس آنجلس کلیپرز در خانه با نتیجه ۹۳ بر ۸۰ نیویورک نیکس را شکست داد . بلیک گریفین از کلیپرز در این مسابقه ۱۵ امتیاز ،۱۳ ریباند و ۲ پاس منجر به گل کسب کرد . بازیکنان نیکس در این دیدار تنها ۳ پرتاب از ۲۰ شوت سه امتیازی خود را وارد سبد کردند تا همچنان به شکست هایشان ادامه دهند .
نتایج بازی های ان بی ای در ۲۷ نوامبر ۲۰۱۳ را در جدول زیر می بینید . برای دیدن برنامه بازی های فردا و جدول رده بندی لیگ NBA به این صفحه مراجعه کنید .

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

شارلوت بابکتز

۹۹-۷۴

ایندیانا پیسرز

دانلود

اورلاندو مجیک

۹۴-۱۰۵

فیلادلفیا سونی سیکسرز

دانلود

بوستون سلتیکس

۱۰۰-۹۳

ممفیس گریزلیز

دانلود

بروکلین نتز

۹۹-۹۴

لس آنجلس لیکرز

دانلود

کلیولند کاوالیرز

۹۵-۸۴

میامی هیت

دانلود

دیترویت پیستونز

۹۹-۷۹

شیکاگو بولز

دانلود

هیوستون راکتز

۸۴-۱۱۳

آتلانتا هاوکس

دانلود

میلواکی باکز

۱۰۰-۹۲

واشنگتن ویزاردز

دانلود

مینسوتا تیمبرولوز

۱۱۷-۱۱۰

دنور ناگتز

دانلود

اکلاهما سیتی تاندر

۸۸-۹۴

سن آنتونیو اسپورز

دانلود

دالاس ماوریکس

۹۹-۱۰۳

گلدن استیت واریورز

دانلود

فینیکس سانز

۱۰۶-۱۲۰

پورتلند تریل بلیزرس

دانلود

لس آنجلس کلیپرز

۸۰-۹۳

نیویورک نیکس

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. hamed h8 گفت:

    میامی-کاوالیرز اخر چند چند شد؟؟

  2. erfan24 گفت:

    Miami95 celevland84

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *