نتایج بسکتبال NBA در ۱۷ دسامبر ۲۰۱۳

نتایج بسکتبال NBA در 17 دسامبر 2013

مسابقات بسکتبال NBA در ۱۷ دسامبر ۲۰۱۳، با انجام ۵ مسابقه پیگیری شد و در مهمترین بازی ها، تیم های پورتلند، لیکرز و اکلاهما، حریفان خود را شکست دادند.
در یکی از مسابقات امروز، کلیولند کاوالیرز در خانه میزبان پورتلند تریل بلیزرس بود که در پایان با نتیجه ۱۱۶ بر ۱۱۹ مغلوب حریف شد. دیمین لیلارد از بلیزرس با ۳۶ امتیاز، ۱۰ پاس منجر به گل و ۸ ریباند ستاره این بازی بود. لیلارد با به ثمر رساندن ۸ پرتاب سه امتیازی، بیشترین سه امتیازی دوران بازی خود در لیگ را به ثبت رساند؛ آخرین شوت ۳ امتیازی این بازیکن در ۰٫۴ ثانیه مانده به پایان بازی وارد سبد شد تا موجب پیروزی تیمش گردد.
لس آنجلس لیکرز با نتیجه ۹۶ بر ۹۲ میزبان خود، ممفیس گریزلیز را از پیش رو برداشت تا دوازدهمین برد فصل را به ثبت برساند. پاو گاسل از لیکرز که این روزها، زمزمه هایی از جدایی او از این تیم شنیده می شود، در این مسابقه ۲۱ امتیاز، ۹ ریباند، ۳ بلاک شات و ۲ پاس منجر به گل کسب کرد.
دنور ناگتز در حضور ۱۷۰۳۵ تماشاچی سالن پپسی سنتر، با نتیجه ۹۳ بر ۱۰۵ مغلوب میهمان خود، اکلاهما سیتی تاندر شد. کوین دورانت از اکلاهما در این مسابقه ۳۰ امتیاز، ۶ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی کسب کرد تا تیمش هفتمین برد متوالی را کسب کند.
نتایج بسکتبال NBA در ۱۷ دسامبر ۲۰۱۳ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

شارلوت بابکتز

۸۷-۹۵

ساکرامنتو کینگز

دانلود

کلیولند کاوالیرز

۱۱۹-۱۱۶

پورتلند تریل بلیزرس

دانلود

ممفیس گریزلیز

۹۶-۹۲

لس آنجلس لیکرز

دانلود

دنور ناگتز

۱۰۵-۹۳

اکلاهما سیتی تاندر

دانلود

گلدن استیت واریورز

۹۳-۱۰۴

نیو اورلئانز پلیکانز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. kobe گفت:

    سلام ببخشید قرار گسول به کدوم تیم بره و اگه رفت لیکرز گزینه ای برای خرید به جای اون داره؟ممنون

    • admin گفت:

      دوست عزیز هنوز چیزی قطعی نیست. اما به گفته منابع ESPN لیکرز برای به خدمت گرفتن تایسون چندلر از نیکس علاقه نشون داده و با توجه به نارضایتی گاسل از سیستم مایک دی آنتونی (سرمربی لیکرز)، احتمال ترید این دو بازیکن وجود داره. البته لیکرز تمایل داره ایمان شامپرت از نیکس رو هم به ترکیبش اضافه کنه.
      باید منتظر باشیم و ببینیم تو چند روز آینده اتفاق خاصی میفته یا نه.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *