نتایج دیدارهای ان بی ای در ۱۵ آپریل

جین وسلی-میرزا تلتویچ

شکست نیویورک و اسپورز و پیروزی دنور،ممفیس و یوتا از مهمترین نتایج دیدارهای ان بی ای در ۱۵ آپریل بود.در یکی از مسابقات امروز شارلوت بابکتز در خانه با نتیجه ۱۰۶ بر ۹۵ نیویورک نیکس را شکست داد.کمبا والکر از شارلوت با کسب ۲۳ امتیاز،۱۳ پاس منجر به گل و ۴ ریباند،یکی از بازیکنان شاخص تیمش در این دیدار بود.نیکس در این دیدار کارملو آنتونی را به دلیل مصدومیت در ترکیب نداشت.
دنور ناگتز در یک بازی نزدیک با نتیجه ۱۱۲ بر ۱۱۱ میزبان خود میلواکی باکز را مغلوب کرد.تای لاوسون از دنور با کسب ۲۶ امتیاز،۷ پاس منجر به گل،۵ ریباند و ۲ توپ ربایی ستاره تیمش در این بازی بود.ضمن اینکه در ۹٫۳ ثانیه مانده به ایان بازی با پرتاب خود،موجب برتری تیمش در این مسابقه شد.
دالاس ماوریکس در خانه میزبان ممفیس گریزلیز بود که در پایان با نتیجه ۹۷ بر ۱۰۳ مغلوب میهمان خود شد.جرید بیلس از ممفیس که در این دیدار به عنوان بازیکن ذخیره مورد استفاده قرار گرفت با کسب ۱۹ امتیاز،۴ ریباند،۴ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی،نقش به سزایی در کسب پنجاه و پنجمین پیروزی فصل تیمش داشت.
یوتا جاز با نتیجه ۹۶ بر ۸۰ میزبان خود مینسوتا تیمبرولوز را شکست داد تا همچنان در رقابت با لیکرز برای صعود به پلی آف،باقی بماند.آل جفرسون از یوتا موفق شد در این مسابقه ۲۲ امتیاز،۸ ریباند و ۲ بلاک شات به دست آورد.
و سرانجام گلدن استیت واریورز با نتیجه ۱۱۶ بر ۱۰۶ میهمان خود سن آنتونیو اسپورز را مغلوب کرد.استفن کوری از گلدن استیت،در این دیدار ۳۵ امتیاز،۸ ریباند،۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد.اسپورز در این دیدار تیم دانکن و کاواهی لئونارد را به دلیل مصدومیت در ترکیب نداشت.گرگ پوپویچ همچنین ترجیح داد به تونی پارکر در این مسابقه استراحت بدهد.
نتایج و هایلایت های مسابقات NBA در ۱۵ آپریل را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

شارلوت بابکتز

۹۵-۱۰۶

نیویورک نیکس

دانلود

اورلاندو مجیک

۱۰۲-۸۴

شیکاگو بولز

دانلود

کلیولند کاوالیرز

۹۶-۹۵

میامی هیت

دانلود

بروکلین نتز

۱۰۱-۱۰۶

واشنگتن ویزاردز

دانلود

دیترویت پیستونز

۱۰۱-۱۰۹

فیلادلفیا سونی سیکسرز

دانلود

میلواکی باکز

۱۱۲-۱۱۱

دنور ناگتز

دانلود

دالاس ماوریکس

۱۰۳-۹۷

ممفیس گریزلیز

دانلود

اکلاهما سیتی تاندر

۹۵-۱۰۴

ساکرامنتو کینگز

دانلود

مینسوتا تیمبرولوز

۹۶-۸۰

یوتا جاز

دانلود

فینیکس سانز

۱۱۲-۱۱۹

هیوستون راکتز

دانلود

گلدن استیت واریورز

۱۰۶-۱۱۶

سن آنتونیو اسپورز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *